1. leht 1-st

E-34 soojendusradikas.

Postitatud: 22.01.2010 08:06 43
Postitas joffe
Kõigi eelduste kohaselt on ta mul lekkima hakanud, kuna on tunda õrnalt lõhna ja klaasidelt ei saa udust lahti. Otsiks nüüd radikat, aga paraku näitab RealOem kahte varianti. Oskab ehk keegi anda nõu, kas ja kuidas teha kindlaks ilma suurema lammutuseta, missugune radikas peal on. Auto on konditsioneeriga. Aitäh!

Re: E-34 soojendusradikas.

Postitatud: 23.01.2010 17:54 08
Postitas joffe
Tõesti huvitav, et keegi foorumlastest nagu polekski soojendusradikat vahtind/vahetand. Küsin natuke teistmoodi- missugusest operatsioonist alates on näha, mis firma radikaga on tegemist? Aitäh!

Re: E-34 soojendusradikas.

Postitatud: 24.01.2010 19:07 49
Postitas mrmr
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Re: E-34 soojendusradikas.

Postitatud: 24.01.2010 19:13 29
Postitas Margo_325
Endalgi selline probleem tekkinud. Lammutasin täna rooli aluse katte ära ning kõrvalistuja poolt kindalaeka ja muu jama, kuid näha pole kuskilt ikka midagi. Muidu teada ei saagi, kui armatuur maha kakkuda?

Re: E-34 soojendusradikas.

Postitatud: 25.01.2010 21:53 03
Postitas tõnu666
autoks on mul 520 E34 93a universaal ja on ka jama salongi radikaga olen ta korra välja kiskunud ja väheke lappinud teist aga kasu pold. Mul on ilma kondita variant ja sellel käib küll lihtsalt salongi radikas välja tuleb aunult keskkonsool lahti päästa kruvidest ja natuke tagasi tõmmata ja jalgadele puhuv toru ära võtta siis seal on kaks kruvi kui need välja keerata siis ongi sama hästi kui salongi radikas käes ja igaks juhuks tuleks rooli alumine plastik ära võtta saab radika lihtsamalt kätte.

Re: E-34 soojendusradikas.

Postitatud: 26.01.2010 11:03 49
Postitas Margo_325
http://twrite.org/shogunnew/fixes/clima ... eater_Core

Siin radika vahetuse õpetus. Täna kakkusin endal ka maki ja kliimapaneeli maha, üldiselt on vaja need otsaplastikud ära võtta ja 6 kruvi lahti keerata ja saab paneeli eest ära. Minul oli "ahju" korpuse peale suur BEHR kleeps pandud, nii et tean nüüd, mis radikat otsida. Täiesti laiali ei viitsinud veel lammutada. Minul läks aega ca pool tundi, et kõik laiali võtta ja tagasi panna (see koos mõne maki juhtme ühendamisega)

Re: E-34 soojendusradikas.

Postitatud: 29.01.2010 23:31 57
Postitas Margo_325
Niipalju veel äkki kasulikku infot, et kakkusin täna omal salongiradika (BEHR) siis maha. Selgus, et radikas ise täiesti okei, lekkisid vaid kõik 3 radika külge minevat torutihendit. Polnud ka ime, viimasel ajal sõites oli juba täiesti tuntav tosoolimaitse suus. RealOEM ja BMWFans näitavad ainult uute tihendite sisediameetrit, aga mitte paksust. Ise ostsin igaks juhuks 2mm ja 3mm valmis, kuna ainus auto liikumiseks praegu.Loomulikult tuli välja, et vaja läheb hoopis 2,5 või 2,6mm tihendeid torude ühenduste jaoks :evil: . Vaja siis selliseid rõngastihendeid:

2,5(2,6)x20mm/2tk
2,5(2,6)x17mm/1tk
2,5(2,6)x14mm/2tk

Küljest võttes tundus, et tegu kandilise profiiliga tihendiga, mitte ümmargusega. Ei usu, et aja jooksul ise niimoodi kandiliseks vajutanud need.

Minul maksis selline komplekt 15.-

Veel tuleks varuda pisikesi kiirkinnitustrippe, millega hiljem juhtmekimbud kaane külge tagasi kinnitada.

Re: E-34 soojendusradikas.

Postitatud: 30.01.2010 09:17 12
Postitas Thomson 25
Kui sul on siemensi radikas siis pead armatuuri laiali kakkuma aga bher radikaga pääsed lihtsamalt.Minul kulus tund aega radika vahetusele.Minul Bheri süsteem.

Re: E-34 soojendusradikas.

Postitatud: 31.01.2011 11:02 49
Postitas lentz
Thomson 25 kirjutas:Kui sul on siemensi radikas siis pead armatuuri laiali kakkuma aga bher radikaga pääsed lihtsamalt.Minul kulus tund aega radika vahetusele.Minul Bheri süsteem.
Siemensi radika saad kergemini kätte, kui Behri.