E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(Bosch)]

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
janarp
Huviline
Postitusi: 625
Liitunud: 17.07.2007 21:17 12
Peamine sõiduk: bmw e60 525d
Asukoht: harjumaa, padise vald

E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(Bosch)]

Postitus Postitas janarp »

nii plaan siis mootor ära vahetada, aga juhtmestik nagu ei istu täpselt...
kas saab nii teha et vahetan mootri peal anduriid välja oma siemensite vastu?
aju peaks nagu ka ära vahetama...

ühesõnaga antde infot, kuidas toimida, et mootor peal käiks, aga juhtmestik jääks siemens, sest nende vahetamine juba liigne töö...

uuema tüübi mootrid mõlemad...(2.0 110kw ja 2.5 141kw)
Viimati muutis janarp, 29.01.2012 13:35 40, muudetud 1 kord kokku.
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d -> e60 525d
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

See on ka paljus kinni, et kas vanosega või ilma. Kui on mõlemad vanosega, siis tõsta ümber. M50 mootoritel peaks need otsad sobima. Mis ots sultäpsemalt ei sobi? Kuid on erinevus viiese ja kolmese mootoritel. Neil pead karteri, õlivõtturi ja väljalaske kolle vahetama. Kui on vaid pistiku tüüp erinev siis on lihtsam pistik vahetada. Aju juhtmed peavad tal sobima.
E 39 535 1997.a.
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Postitus Postitas jargo »

mootor on mootor! bmw-l ei ole erinevaid mootoreid,siemens või bosch.elektrisüsteemid on erinevad!mootori plokk on mehaaniline osa ja seal ei ole küll siemeni või boshiga mingit pistmist.ainuke asi mida pead uurima on kas pihustid peavad ka siemensi omad asemele panema või sobivad ka boschi omad! ;) kui kõik andurid jäävad samad mis sul ka praeguse mootoril küljes on siis peab ka tööle hakkama!
vända andur
nuka andur
tempi andurid
ja lambda andur
rohkem ju neid otseselt mootori küljes pole

ülejaanud töötavad samamoodi edasi kui vanal mootorilgi :lol:
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
janarp
Huviline
Postitusi: 625
Liitunud: 17.07.2007 21:17 12
Peamine sõiduk: bmw e60 525d
Asukoht: harjumaa, padise vald

Postitus Postitas janarp »

nii, tekkis küsimus et mis pisik on karteri kaane küljes...
minu 2.0 mootoril seda polnud, aga 2,5 mootoril on...
õiget pilti kahjuks näidata pole..., aga asub umbes seal kus punane ring ümber...

Pilt
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d -> e60 525d
truumu

Postitus Postitas truumu »

kogu juhtmestik on erinev
Kasutaja avatar
janarp
Huviline
Postitusi: 625
Liitunud: 17.07.2007 21:17 12
Peamine sõiduk: bmw e60 525d
Asukoht: harjumaa, padise vald

Postitus Postitas janarp »

aga kui ma vahetan andurid ära, kas ta siis ei hakka tööle?
ainus koht kuhu midagi torgata pole, ongi see seal karteri küljes...
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d -> e60 525d
Kasutaja avatar
mätas
Huviline
Postitusi: 217
Liitunud: 04.07.2004 11:32 40
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas mätas »

see on õlitaseme andur :)
Where the rubber meets the road...
Kasutaja avatar
alartolk
Huviline
Postitusi: 163
Liitunud: 11.01.2009 12:59 08
Peamine sõiduk: BMW 318 m-pakett
Asukoht: Rõngu alevik
Kontakt:

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitus Postitas alartolk »

mul endal sama asi käsil ,kuna 2,0 vanos läks õhtale.Panin 2,5 vanos peale,läks käima küll aga madalate pööretel pagub ja turtsub.kat läheb ka põhja erepunaseks ,nii tekkis oht juba põlema minna.Peale jäi siis Samuti Siemensi aju,juhtmestik,pihustid,õhulugeja.aga jah jama see et madalatel pööretel ei käi ja tyhikäiku pole yltse.oskaks keegi nõu anda.
Kasutaja avatar
janarp
Huviline
Postitusi: 625
Liitunud: 17.07.2007 21:17 12
Peamine sõiduk: bmw e60 525d
Asukoht: harjumaa, padise vald

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitus Postitas janarp »

ega ta päris hästi käima ikkagi nii ei hakkagi...
tuleks ikkagi kogu mootori juhtmestik, andurid ja aju ära vahetada poschi vastu...
täpsemalt oskab sulle rääkida kasutaja jargo, tema tegi ka minu alustatud lõpuni...
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d -> e60 525d
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitus Postitas jargo »

põhimõtteliselt kõik elektriga seotud tuleb vahetada boschi vastu.juhtmed,aju,andurid,õhukululugeja ja nii edasi.mitte terve auto el süsteem vaid ainult mootoriruumis olev!
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitus Postitas toivoku »

jargo kirjutas:põhimõtteliselt kõik elektriga seotud tuleb vahetada boschi vastu.juhtmed,aju,andurid,õhukululugeja ja nii edasi.mitte terve auto el süsteem vaid ainult mootoriruumis olev!
no seljuhul mootor koos mootori juhtmestikuga ja voilaa :)
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitus Postitas jargo »

toivoku kirjutas:
jargo kirjutas:põhimõtteliselt kõik elektriga seotud tuleb vahetada boschi vastu.juhtmed,aju,andurid,õhukululugeja ja nii edasi.mitte terve auto el süsteem vaid ainult mootoriruumis olev!
no seljuhul mootor koos mootori juhtmestikuga ja voilaa :)
jep :D
lambda andur ka!
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
alartolk
Huviline
Postitusi: 163
Liitunud: 11.01.2009 12:59 08
Peamine sõiduk: BMW 318 m-pakett
Asukoht: Rõngu alevik
Kontakt:

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitus Postitas alartolk »

aga mis siis saab kui kõik andurid ja asjad on pandud siemensi omad, mõtlen et 2,0 jupid 2.5le.mul mootor töötas aga tyhikäiku polnud ja paugutas madalal pöördel ning sumpa läks punaseks. A kytte segu on ka paigast ära,natuke aega garaasis käib siis võib ära surra bena haisu kätte.julm toores on sumpast väljas :D pööretel jälle töötaks nagu normaalselt jõudu on ja edasi läheb kaa.käis ka uks diagnostik ja vaatas arvutiga et kõik OK.ühtegi viga arvuti ei näidanud.vaatama veel kuhugi viima äkki ikka saab lõpuks käima,masendus peal juba :D
tramtram
Huviline
Postitusi: 655
Liitunud: 15.09.2007 14:40 24

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitus Postitas tramtram »

diagnostik oleks pidanud peale vigade lugemist ka mootori live data kontrollima, õhulugeja, lambda jne väärtused. siis oleks näinud, kui rikkalt tegelikult töötab. kui aju enam ei suuda segu uue mootori peal õigeks seada, peaks selle siis uue mootori järgi ka programmeerima, aga ma ei tea, kas siemensile seda teha saab.
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitus Postitas jargo »

selles viga ongi et õhulugeja vale.kahjuks siemensil ei ole 2,5-se m50 mootorile õhulugajat.ainult 2.0 on siemensi tehnikaga.
kas pihustid jäid ka vanad või panid ikka 2,5l omad.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
alartolk
Huviline
Postitusi: 163
Liitunud: 11.01.2009 12:59 08
Peamine sõiduk: BMW 318 m-pakett
Asukoht: Rõngu alevik
Kontakt:

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitus Postitas alartolk »

viga selles vist oligi et 2,5 pihustid olid peal,nüüd panin 2.0 omad ja tundub et töötab.bena haisu ei aja sumpast välja ning sumpa ei lähe kuumaks ja mootor töötab ka normaalselt,ei lonka ega pöörded kõigu.arvuti vigasid ei näita.vaatan sõidan nats aega et mis teeb ja eks ytlen kas on mingeid muutusi.
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitus Postitas jargo »

hiljem oleks sul mõistlik ikka panna peale 2,5 toitesüsteem.pihustid,aju,õhulugeja ja nii edasi.ta lihtsalt ei anna sul praegu täit võimsust.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
Osvald
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 09.01.2012 18:40 09
Peamine sõiduk: BMW 320i
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kontakt:

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitus Postitas Osvald »

Terv
Kui juba vahetuse jutuks läks, siis sihuke küsimus et kas 2.0 ja 2.5 käigukastid on samad , nii sisult kui välis kinnitustest ? Arvatavasti peal olev 2.0 annab saba varsti ning plaanix ka peale seda 2.5 peale üle minna. Kuna siis oli juttu 3-se ja 5-se erinevustest, siis kui palju nänni peaks peale mootori veel välja vahetama peale mootori juhtploki , pihustite , ehk õhumõõturi ? poolid ja juhtmestik jääb samaks (?) ehk, kuna mõlemad on bosch-i omad.

E: Vist postitasin vales osakonnas, kuna minu puhul oleks tegemist E36-ga
StenV70
Huviline
Postitusi: 1440
Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
Asukoht: Tallinn

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitus Postitas StenV70 »

Minu e34 520ia-le istus üsna ilusti e36 325ia kas otsa.
Kasti otsast asendati ainult üks detail vana kasti omaga..See kuhu kardaan ja kastipadjad kinnituvad(sobis 2.5-se kasti otsa 1-1 le 2-se oma).
Kasutaja avatar
Osvald
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 09.01.2012 18:40 09
Peamine sõiduk: BMW 320i
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kontakt:

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitus Postitas Osvald »

Kuidas see käigukang peaks välja tulema kasti küljest tuleva suurema hoova munakast? Seal mingi plastikust ümbris ka vahel, kas seda tuleb kuidagi keerata või mis ?
Kasutaja avatar
pikk66
Huviline
Postitusi: 784
Liitunud: 21.02.2007 21:31 20
Asukoht: Põltsamaa

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitus Postitas pikk66 »

Seda plastmass jurakat peaks keerama jah, isegi spets võti esinduse meestel olemas. Tegelikkuses raske kätte saada. Lihtsam on võtta hoovad käigukasti kyljest lahti. Ylemine on natuke loogikat nõudev, nimelt seal tuleb plekiklamber ylesse keerata, siis saab tihvti kätte.
BMW-le kindel
Kasutaja avatar
Osvald
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 09.01.2012 18:40 09
Peamine sõiduk: BMW 320i
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kontakt:

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitus Postitas Osvald »

See pärast võtsingi kasti koos kangiga küljest, kuna ei saanud aru kuidas see ülemine hoob kasti küljest lahti tuleb.. seal ainult üks tavaline auk selle kinnituse toru keskel... ehk asi selles miks aru ei saanud et kast sealt paksult õline.
Vasta