3 nädalat tagasi läks temperatuur järsku punasesse tsooni, jätsin auto seisma, jahtus ära, valasin natuke tosooli juurde "kalt" märgini, ja kõik oli korras, 3-4 päeva sõitsin, siis tekis jälle sama probleem, jahtus ära, sõitsin veel paar päeva, nii linnas kui väljas ~500 km, nüüd kuumeneb üle koguaeg.
Probleem võib olla ilmselt kas termosiduris, veepumbas või termostaadis. kui auto käima panna siis temperatuur tõuseb sinna punasesse tsooni mitte ühtlaselt. mõnda aega püsib keskel, ja siis järsult hakkab tõusma. radikas alumine, väljaminev toru on lausa külm. ülemine on kuum. kas see et toru on külm näitab et termostaat ei avane? või võib ka veepump läbi olla? termosidur võib ka põhjuseks olla?
autoks e39 1998 aastast, ei usu et radikas võib juba umbes olla
lahendatud: e39 läheb keema.
lahendatud: e39 läheb keema.
Viimati muutis snap, 10.07.2008 18:16 54, muudetud 2 korda kokku.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Ses suhtes on jah õige,et tõuseb sujuvamalt põhja!Aga sinu sümptomite järgi eeldaks termostraati mis ei ava suurt ringi ja seega jääb alumine lõdvik külmaks!snap kirjutas:kuulsin, et kui veepump oleks läbi siis temperatuur tõuseks ühtlaselt alates sinisest kuni punasesse tsooni? on see nii? salongi tuleb sooja õhku, ja linnas sõites salongis puhab sooja õhku ikka temp ei lange.