E39 ragin esisillas

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Pets24
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 25.04.2007 09:40 06
Asukoht: Tartu

E39 ragin esisillas

Postitus Postitas Pets24 »

Vasakul pool esisillas tekkis mingi ragin (vaikselt sõites rooli keerates ja ebatasase tee peal oli eriti kuulda, kiiremini sõites siledal teel ei saanud aru). Vahetatud said amordipadjad, kuna viga viitas nendele, nüüd asi parem ja ragin vaiksem, kuid siiski midagi ragiseb veel :S Väga häiriv vaikselt sõites. Ragin just siis kui piduriga hoiad autot kinni või sõidad vaiksemalt kuskil aukliku tee peal, suurematel kiirustel ei ole kuulda. Kindlasti võib 1000 asja seda põhjustada, kuid äkki keegi targem oskab arvata, mis reaalne viga võiks olla.
E91 330d 2006 170kw
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kas sa ülestõstetud ratast käega ringi ajada oled proovinud, äkki rattalaager teeb lollusi? 100% tõe pähe seda küll ei esita, aga proovida vast tasub.
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

Kuidas rooliotsadega lood on? sisemised ja välimised?
Samas pakun ka rattalaagrit mis võib sellist lollust teha!
(Sõbra land cruiseril tegi rattalaager keerates sellist naksumist,muidu ise laager ei ulund ega midagi)
Pets24
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 25.04.2007 09:40 06
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pets24 »

rattalaager käis endal ka peast läbi, kuid kahtlema hakkasin selles, kuna ulumist pole ja niisama üles tõestetud ratast keerates ka vaikus. Rooliotsad tunduvad ok olevat.
Praegu tuli selline kaval mõte et kuna UM on veermikukontroll tasuta, siis vist peaks kasutama võimalust :D
E91 330d 2006 170kw
Mikk_O
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 21.07.2005 00:29 24
Asukoht: pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Mikk_O »

kas sel autol amordi tugilaagrid ka on?
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2615
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

koos padjaga ju?
Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6158
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST400
Asukoht: Rae

Postitus Postitas Reimers »

Arvan et sul on esiamordid läbi kuna amordipadi ei tee otseselt raginat vaid katkine amort ise. Mul oli vähemalt katkine amort see mis häält tegi sellist kerget krõbinat. Panin uued amordid ja asi korras. Ja E39 on amordi tugilaagrid (padjad) ka olemas. Ja kui rattalaager on läbi siis see pugem undab suurtel kiirustel


http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... &start=100

PS! Mul oli täpselt sama et ainult vaiksel kiirusel oli see kuulda ja mehaanik ütles ise ka et E39 kui on amordid läbi siis hakkavad nad viltu seal liikuma ja tekitavad sellist krõbinat krabinat.

See et amordipadjad uued panid on ka hea kuna need on nagunii läbi ka kui amordid seda on
Pets24
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 25.04.2007 09:40 06
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pets24 »

Mikk_O kirjutas:kas sel autol amordi tugilaagrid ka on?
Tugilaagrid on padja sees ja seega vahetatud.
Reimers66 kirjutas:Arvan et sul on esiamordid läbi kuna amordipadi ei tee otseselt raginat vaid katkine amort ise. Mul oli vähemalt katkine amort see mis häält tegi sellist kerget krõbinat. Panin uued amordid ja asi korras. Ja E39 on amordi tugilaagrid (padjad) ka olemas. Ja kui rattalaager on läbi siis see pugem undab suurtel kiirustel
Amordipadi ei teegi raginat, küll aga võib seda teha tugilaager padja sees ;)
Kindel et sul amortidest oli? Kui vahetasid padjad ja amordid koos siis võis ju ragina põhjuseks olla ka padja sees olev laager? Kahtlen, et mul asi amortides on, sest muidu iseloomulikke kulunud amordi tunnuseid ei ilmne. Siinkohal võiks manida et tegi on M-vedrustusega. Kuid igaksjuhuks lasen amordid ka üle kontrollida.
E91 330d 2006 170kw
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2615
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

väga lihtne , üks uurib autoalt mis toimub , teine keerab rooli . Mida te ikka ennustate siin.
Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6158
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST400
Asukoht: Rae

Postitus Postitas Reimers »

Alguses läksin remonti ja vahetati ainult üks esiamort ära mis oli katki. Siis oli juba esisillas vaikus kuna mul ei olnud kohe võtta uusi amordipatju siis sõitsin uued amordid + vanad amordipadjad ja enam polnud mingit raginat. Sõitsin sedasi kuskil 200km ja kruusateel ka veel ei mingit kolinat.

Amordipadjad olid muidu käega katsudes täiesti läbi ja loks oli laagris sees.


PS! Autot väljastpoolt kuulates ei kuulnud kõrv mitte midagi aga salongis oli ragin.

Sul võib ka muiudgi midagi muud viga olla kuna sedasi ennustada on ju raske. Amort võib näha kuiv küll ,kuid samas on katki kuna mahlad mingiaeg varem juba sealt ära voolanud. Mul oli teine esimene amort ka kuiv kuid tegellikult oli väga katkine ikka
duub7
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 14.11.2007 22:53 45

Postitus Postitas duub7 »

Amordi korrasolekut on ju tegelikult õõtsutades ja suurematest lohkudest väga vaikselt läbi sõites suhteliselt kerge hinnata.
Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6158
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST400
Asukoht: Rae

Postitus Postitas Reimers »

duub7 kirjutas:Amordi korrasolekut on ju tegelikult õõtsutades ja suurematest lohkudest väga vaikselt läbi sõites suhteliselt kerge hinnata.
Mul olid amordid katki aga esiosa oli autol täiesti jäik :) Ei õõtsunud ega hüpanud ja teelpüsivus oli super
Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6158
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST400
Asukoht: Rae

Postitus Postitas Reimers »

diislijoodik kirjutas:Mis moodi nad siis katki olid?
Õli oli välja jooksnud ja teine oli märg veel õlist. Autot ninast kõigutades küll aru ei saanud et läbi oleks
duub7
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 14.11.2007 22:53 45

Postitus Postitas duub7 »

See kui väike õli välja tuleb hakkab viitama sellele, et amort hakkab läbi minema - ei pruugi veel läbi olla.
Ma nüüd täpselt ei tea kuidas autodel on aga ratastel piisab sellisel juhul tolle tihendi vahetamisest. Ratastel on see muidugi tihedamini esinev probleem ka kuna amordid on üldjuhul suht väljas ja koguvad enda peale igasugust prahti mis amordi kõikumisega tihendit piinavad. Autol on amordid vähe rohkem peidus ja ka tolmukatted teevad oma tööd.
Vasta