E39 528 touringu kütusepump/pikk käivitumine ?
E39 528 touringu kütusepump/pikk käivitumine ?
Tere.
Aidake nüüd lolli
kus asub e39 touringul kütusepaak ja kuidas/kust ma pääsen ligi kütusepumbale ?
Tagant kuudist leidsin vaid õhkvedrustusega seotud sõlmed (eeldasin sealt paagi leida)
Häda selles, et ei käivitu enam, paagis vasak/parem vastavalt 15, .. ja 16, .. kokku näitab 32, .. L tõenäoliselt siis kütusepump ??
Hommikul käivitus probleemideta - oodates majaees paar minutikest suri välja ja enam käima ei lähe.
Kõik head nõuanded on teretulnud !
Aidake nüüd lolli
kus asub e39 touringul kütusepaak ja kuidas/kust ma pääsen ligi kütusepumbale ?
Tagant kuudist leidsin vaid õhkvedrustusega seotud sõlmed (eeldasin sealt paagi leida)
Häda selles, et ei käivitu enam, paagis vasak/parem vastavalt 15, .. ja 16, .. kokku näitab 32, .. L tõenäoliselt siis kütusepump ??
Hommikul käivitus probleemideta - oodates majaees paar minutikest suri välja ja enam käima ei lähe.
Kõik head nõuanded on teretulnud !
Viimati muutis Gunnar, 31.03.2008 21:36 12, muudetud 2 korda kokku.
ise küsin - ise vastan .. paagi sensorid ja pump asuvad tagumise istmepadja all.
Proovisin uuesti käivitada, käivitus poolest pöördest, pump ilusti vaikne - ainult sisinat on kuulda .. käib jällegi paar minutit, siis sureb välja,
uuesti käivitades tahab natuke käiamist ja läheb jälle tööle ja jälle peale paari minutikest sureb ise välja ??
Kas viga võib olla millegis muus ?
Proovisin uuesti käivitada, käivitus poolest pöördest, pump ilusti vaikne - ainult sisinat on kuulda .. käib jällegi paar minutit, siis sureb välja,
uuesti käivitades tahab natuke käiamist ja läheb jälle tööle ja jälle peale paari minutikest sureb ise välja ??
Kas viga võib olla millegis muus ?
Kunagi ühe M20B25 mootoriga oli ka taoline probleem, et mingi aeg käis ja siis suri välja... natuke ootasid läks jälle tööle. Tol korral oli viga selles surve regulaatoris (vist on nii ta nimi) mis asub pihustite renni/flöödi otsas ja reguleerib survet paagi tagasijooksu. Vahetasime ka alguses pumba jne. Hiljem panime uue regulaatori ja korras.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
heh, uue pumba ostsin minagi ära, (tänud Janekule kiire varuosa tarne eest) hetkel tuleb veel klambrid hankida, siis saab kõik kokku tagasi panna ja eks siis näis kas saan ka selle regulaatori uue vastu vahetada.
mainiks tulevastele isetegijaile veel ära, et pump asub kõrvalistuja poolel - ise kiskusin teadmatusest mõlemad pooled lahti
Jaanus sa mõtled detaili nr. 6 ?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
mainiks tulevastele isetegijaile veel ära, et pump asub kõrvalistuja poolel - ise kiskusin teadmatusest mõlemad pooled lahti
Jaanus sa mõtled detaili nr. 6 ?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Mina mõtlesin seda detaili - Nr.6 ;
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 .
Aga see on hea kui korda said.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 .
Aga see on hea kui korda said.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
ei lähe käima
pakuks et väntvõlli pöörete andur kutu,diagnostikast on abi