E34 525tds Kollektori tihendite vahetus ja tagajärjed
- confu
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.12.2007 23:38 40
- Peamine sõiduk: e34 M51
- Asukoht: Pärnu - Harjumaa
- Kontakt:
E34 525tds Kollektori tihendite vahetus ja tagajärjed
vahetasin täna siis kollektori tihendeid ja just käisin proovimas ka teha paar kiiremat.. aga nädsas.. peale kollektori tagasi panemist minek kadund.. vajutad gaasi põhja.. siis turbo nagu eriti nõrgalt iniseks.. kõik voolikud ja andurid said tagasi topitud.. :S milles viga..
algul jäi nats õhku ka sisse küttesüsteemi.. nüüd lännu see.. ses suhtes et kohapeal tuksub ilusti..
nu kollaktoris oli ka palju kakki mida nats eemaldatud sai ja samas otsapeal kollektoril mingi andur sai ka lapiga pihtamaks tõmmatud..
algul jäi nats õhku ka sisse küttesüsteemi.. nüüd lännu see.. ses suhtes et kohapeal tuksub ilusti..
nu kollaktoris oli ka palju kakki mida nats eemaldatud sai ja samas otsapeal kollektoril mingi andur sai ka lapiga pihtamaks tõmmatud..
Jutt käib siis sisse- või väljalaske omast(kollektor)?
Tegu võib vabalt olla lekkega, kui rõhk maas on.
Ja kinnitamise kohta nii, et ikka kinni oleks. Kindlasti väljalaske omale uued mutrid panna(kui seda vahetasid).
Soovitaks Sul uuest pilk sellele tehtud tööle heita ja kontrollida, kas tihendid ikka ilusti ja pinnad ikka puhtaks said, ning kollektor kõver poleks.
Tegu võib vabalt olla lekkega, kui rõhk maas on.
Ja kinnitamise kohta nii, et ikka kinni oleks. Kindlasti väljalaske omale uued mutrid panna(kui seda vahetasid).
Soovitaks Sul uuest pilk sellele tehtud tööle heita ja kontrollida, kas tihendid ikka ilusti ja pinnad ikka puhtaks said, ning kollektor kõver poleks.
Viimati muutis Cert85, 27.02.2008 21:53 40, muudetud 1 kord kokku.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
- confu
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.12.2007 23:38 40
- Peamine sõiduk: e34 M51
- Asukoht: Pärnu - Harjumaa
- Kontakt:
ahjaa.. ikka sisselase.. minu viga..
aga kinni nagu et siis nanomeetriga keerasin 4N kinni..
ei no nii kollektori kui ka ploki poolsed küljed said ilusti puhtaks.. ja tihendid korrektselt paika.. ses suhtes kahtlust pole.. aga just kui kõvasti kinni keerata kahtlesin, ei taha nagu katki ka keerat.. alumiinium siiski..
aga kinni nagu et siis nanomeetriga keerasin 4N kinni..
ei no nii kollektori kui ka ploki poolsed küljed said ilusti puhtaks.. ja tihendid korrektselt paika.. ses suhtes kahtlust pole.. aga just kui kõvasti kinni keerata kahtlesin, ei taha nagu katki ka keerat.. alumiinium siiski..
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
MAP anduri ehk sisselaske kollektori rõhuanduri voolik katki või lahti. Käib hästi ebamugavas kohas kollektori all. Teine ots jookseb amordikannu kõrvale andurisse
terv
erich
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
- confu
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.12.2007 23:38 40
- Peamine sõiduk: e34 M51
- Asukoht: Pärnu - Harjumaa
- Kontakt:
see isegi sai vaadatud kohe, ja ei ole katki ega lahti.. ennem töötas kõik ideaalselt.. aga pritsis tihendite juurest lihtsalt paska mootorile.. :Serikred kirjutas:MAP anduri ehk sisselaske kollektori rõhuanduri voolik katki või lahti. Käib hästi ebamugavas kohas kollektori all. Teine ots jookseb amordikannu kõrvale andurisse
terv
erich
see elektrooniline anduri andur on kinni.. see mingi toru.. ma nüüd ei teagi mis ta õieti on mis sinna kollektorile selle MAP anduri vist siis.. selle vastu.. see ka kinni.. aga tundus et sealt mingid heitgaasid tulevad.. sest tahmane oli..
aga ma just mõtlen et kui ma seda MAP anduri vart mis seal oli kaltsuga üle lasin, et äkki see piix jäi teisele poole ja mõjub kuidagi halvasti.. sest ma ei tea kuidas see andur töötabki..
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
selgituseks siis pilt, jutt oli sul maru arusaamatu
punase ringi sees siis map andur, sealt jookseb vaakumvoolik kollektori alla kust võtab rõhu signaali. kontrolli see üle
terv
erich
punase ringi sees siis map andur, sealt jookseb vaakumvoolik kollektori alla kust võtab rõhu signaali. kontrolli see üle
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
vahepeal saab isegi foorumi kaudi vigasid diagnoosida, hea et korda said
tänud muidugi marko_s'ile pildi eest
terv
erich
tänud muidugi marko_s'ile pildi eest
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
need seal siis poldi suurusjärgud, et siis kes ei tea m6 on tavaline kuuene pold kuhu otsa istub nr.10 mutikas ja m8 on näiteks polt kuhu istub nr 13 mutikas, aga igaljuhul selle tabeli järgi võid julgelt kinni kruttida! Oma töös tuleb ka palju ette N-M võtme kasutamist, ning vaat kindlasti et võtme peale ikka nm-i jälgid mitte mingit teist ühikut endal korra selline asi juhtunud et sai valet saja jälgitud. Aga jah seda tabelit usalda julgelt!confu kirjutas:pmst AutoData'st vaatasin järgi et
Intlet manifold to cylinder head
Important note
M6 = 10Nm
M7 = 15Nm
M8 = 22Nm
Mida need M# tähendavad??
ja ma keerasin 4Nm kinni.. tundus et paraja tugevusega
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
- confu
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.12.2007 23:38 40
- Peamine sõiduk: e34 M51
- Asukoht: Pärnu - Harjumaa
- Kontakt:
pmst keerasin kinni nii kuini tihendid kuivaks hakkasid jääma.. mis tähendab et ühe vindi keerasin maha
siiski tuleb vahelt läbi..
jah ma juba sain aru et need m6 ja asjad on vindi suurus..
nüüd siis varsti peab raha jälle investeerima
aga ok.. siiski tänud... rohkem ma ise ei viitsi näppida neid asju praegu
siiski tuleb vahelt läbi..
jah ma juba sain aru et need m6 ja asjad on vindi suurus..
nüüd siis varsti peab raha jälle investeerima
aga ok.. siiski tänud... rohkem ma ise ei viitsi näppida neid asju praegu
.