1. leht 2-st

E 34 aku tühjeneb

Postitatud: 30.12.2007 18:53 33
Postitas bmw530td
Probleem siis selline et et autoks on e34 525tds 95a ja auto aku tühjeneb nii kus jumal juhatab mõnikord võib nädalaid sõita ja ei mingeid probleeme kuid ühtäkki aku tühi ja autol on uus aku. Täna siis seisis auto 2h ja käima enam ei läind kuid imelik oli see et mootori temperatuur oli selle 2h seismise järel 80 kraadi.
Mis asi seda akut võiks süüa. Korra käisin patriku juures kuid siis ei leidnud me midagi.

Postitatud: 30.12.2007 19:21 40
Postitas bemm730
Ma arvan kuskil on mingi lühis ja kere suckib aku tühjaks :D

Postitatud: 30.12.2007 19:35 53
Postitas do_it_right_way
Võib-olla ei lae genekas akut.

Re: E 34 aku tühjeneb

Postitatud: 30.12.2007 19:49 20
Postitas Andrez
bmw530td kirjutas:Täna siis seisis auto 2h ja käima enam ei läind kuid imelik oli see et mootori temperatuur oli selle 2h seismise järel 80 kraadi.
Eelsoojendus küünlad jäid järgi? :roll:

Re: E 34 aku tühjeneb

Postitatud: 31.12.2007 00:26 45
Postitas bmw530td
Andrez kirjutas:
bmw530td kirjutas:Täna siis seisis auto 2h ja käima enam ei läind kuid imelik oli see et mootori temperatuur oli selle 2h seismise järel 80 kraadi.
Eelsoojendus küünlad jäid järgi? :roll:
mis moodi nad järgi jäid :?:
kui auto oli lukus ja võtmed taskus

Postitatud: 31.12.2007 00:28 01
Postitas bmw530td
Ja genekas töötab ideaalselt enne aku vahetust sai geneka tablett vahetatud nüüd laadimis vool korras

Postitatud: 31.12.2007 00:43 19
Postitas Steven89
Mul endal enam-vähem sama asi...
Täna seisin parklas, muusika käis, ei läinud käima enam..
Süüte annab sisse, aga lõpuni keerata ei saa. Pidin sõbralt voolu võtma :/

Aga vahepeal jälle on kõik ideaalne...

Re: E 34 aku tühjeneb

Postitatud: 31.12.2007 00:53 11
Postitas Andrez
bmw530td kirjutas:
Andrez kirjutas:
bmw530td kirjutas:Täna siis seisis auto 2h ja käima enam ei läind kuid imelik oli see et mootori temperatuur oli selle 2h seismise järel 80 kraadi.
Eelsoojendus küünlad jäid järgi? :roll:
mis moodi nad järgi jäid :?:
kui auto oli lukus ja võtmed taskus
Relee jäi kinni? Aga see lihtsalt teooria. Samas ei ole mitte mingit moodi võimalik, et mootor peale 2 tundi seismist veel 80 kraadi on. Muidugi on veel võimalik, et näidik pani segast.

Postitatud: 31.12.2007 13:49 24
Postitas bmw530td
Nii täna taas sama jama. Sai siis asja niipalju edasi otsitud et miinus klemm maha ja tester vahele ja ennäe voolutarbimine 14,5 volti. Hakkasin siis järest kaitsmeid välja tõmbama kuid ei midagi ja mootor kogu aeg soe. Selline tunne et kuskil elektri soojendi pele pandud. Aga ei näe ka õieti kuna seda koma nii palju ees igalpool. Auto on automaat kastiga 525tds. Ja nüüdseks juhe koos
Aidake!!!

Postitatud: 01.01.2008 13:24 03
Postitas nemps
voolutarbimist saab ikka vast ampermeetriga mitte voltmeetriga mõõta.

Postitatud: 01.01.2008 15:45 39
Postitas rasmus23
nemps kirjutas:voolutarbimist saab ikka vast ampermeetriga mitte voltmeetriga mõõta.
ta mõõtis vist aku voolu :roll:

kui sa akuklemmi peale paned, kas siis sädeleb palju või ei.
kõige lihtsam lahendus sulle oleks masslüliti vahele panna :lol:

Postitatud: 03.01.2008 11:59 09
Postitas karmo666
täpselt sama jama ja ei ole pihta saand vahepeal ööga aku tühi teinekord saab mitu päeva sõita aga kui hästi kuulata sis armaturi all midagi töötab nagu relee hääl oleks.

Postitatud: 03.01.2008 14:55 24
Postitas romm
Justnimelt ampermeetriga tuleb mõõta siis näha voolu tarbimist. Niiet proovi uuesti kaitsmeid välja kiskudes, aga seekord ampermeetrit kasutades. Kui ma õieti mäletan, siis väike tarbimine on normaalne (vist 0,2-0,5 A oli).

Postitatud: 04.01.2008 10:06 07
Postitas bmw530td
romm kirjutas:Justnimelt ampermeetriga tuleb mõõta siis näha voolu tarbimist. Niiet proovi uuesti kaitsmeid välja kiskudes, aga seekord ampermeetrit kasutades. Kui ma õieti mäletan, siis väike tarbimine on normaalne (vist 0,2-0,5 A oli).
kasutasingi kuid sõnad läksid sassi. Nüüd jälle raske otsida kuna viga puudub

Postitatud: 04.01.2008 10:20 19
Postitas Andrez
bmw530td kirjutas:
romm kirjutas:Justnimelt ampermeetriga tuleb mõõta siis näha voolu tarbimist. Niiet proovi uuesti kaitsmeid välja kiskudes, aga seekord ampermeetrit kasutades. Kui ma õieti mäletan, siis väike tarbimine on normaalne (vist 0,2-0,5 A oli).
kasutasingi kuid sõnad läksid sassi. Nüüd jälle raske otsida kuna viga puudub
Kui kasutasid siis mitu mA sa välja mõõtsid?

Postitatud: 05.01.2008 23:11 03
Postitas bmw530td
nüüd äkki viga leitud kuna eile autot seisma jättes ei jooksnud ma autost kohe välja vaid jäin korraks istuma ja kuulsin mingit sirinat mis tuli armatuuri alt hakksin siis kaitsmeid järjest välja tõmbama ja jai vait nr 20 kaitsme juures. See kaitse on siis kliima, pardakompuuter,seisuküte, ja veel mingi jura. Kuid kes neist surisema jääb peab hakkam üks haaval välja võtma neid

Postitatud: 05.01.2008 23:12 02
Postitas bmw530td
Andrez kirjutas:
bmw530td kirjutas:
romm kirjutas:Justnimelt ampermeetriga tuleb mõõta siis näha voolu tarbimist. Niiet proovi uuesti kaitsmeid välja kiskudes, aga seekord ampermeetrit kasutades. Kui ma õieti mäletan, siis väike tarbimine on normaalne (vist 0,2-0,5 A oli).
kasutasingi kuid sõnad läksid sassi. Nüüd jälle raske otsida kuna viga puudub
Kui kasutasid siis mitu mA sa välja mõõtsid?
Kui ausalt vastata siis ei mäleta enam.

Postitatud: 05.01.2008 23:51 24
Postitas hollow
kliima ei tööta niisama... eriti veel kui mootor sealjuures soojeneb ja aku tyhjeneb.. seisusoojendi tõenäoliselt... aga äkki sul mingi taimeri aeg peale reguleeritud.

genekaga on ka nii, et tabletti vahetad ära aga kui geneka sees on dioodiplokk läbi, siis ei jõua genekas akut täis lüüa... ja kui sa veel lyhikesi otsi sõidad peale eelsoojendi kasutamist, siis see aku ei saagi sul kunagi korraliult täis ja siis saab ta jägmine kord ka pooletunniga tyhjaks, siis teed pikema sõidu... äkki unustad isegi maki või tuled sisse lylitada... ja genekas suudab akut laadida ja siis läheb kauem aega kuni soojendi aku kuivale imeb

Postitatud: 06.01.2008 10:39 27
Postitas Karol
Kas see mitte pole see kliima salongi siseõhu ventikas, mis sul käima jääb. See peabki käima mingi 10 min, peale auto seismajätmist. Kui ukse uuesti lahti teed, siis läheb jälle käima. Vanal autol nöökis mul süüteluku põhi ja jättis toite nn.2. asendisse. Siis jäi tööle kompuuter ja põles ka odomeetri näit ja klaasitõstuki lülitite taustavalgus. See tõmbas kah aku tühjaks. NB! Ma ei tea ainult kas E34-l on see pisike ventikas kliimapaneelis. E39-l igaljuhul on. Ta mõõdab läbi selle siseõhu temperatuuri.

Postitatud: 06.01.2008 12:32 51
Postitas priitv8
kollerimees kirjutas:Ma ei tea ainult kas E34-l on see pisike ventikas kliimapaneelis.
Loomulikult on.

Postitatud: 06.01.2008 13:12 03
Postitas bmw530td
hollow kirjutas:kliima ei tööta niisama... eriti veel kui mootor sealjuures soojeneb ja aku tyhjeneb.. seisusoojendi tõenäoliselt... aga äkki sul mingi taimeri aeg peale reguleeritud.

genekaga on ka nii, et tabletti vahetad ära aga kui geneka sees on dioodiplokk läbi, siis ei jõua genekas akut täis lüüa... ja kui sa veel lyhikesi otsi sõidad peale eelsoojendi kasutamist, siis see aku ei saagi sul kunagi korraliult täis ja siis saab ta jägmine kord ka pooletunniga tyhjaks, siis teed pikema sõidu... äkki unustad isegi maki või tuled sisse lylitada... ja genekas suudab akut laadida ja siis läheb kauem aega kuni soojendi aku kuivale imeb
kus sellel e34 se eelsoojendi asub ja milline ta välja näeb. ja kompuutril on ainult 4 nuppu kell,memo (mis see teeb ei ole aru saand) ,temp nüüd ei tulegi meelde mis se neljas on

Postitatud: 06.01.2008 14:17 31
Postitas H_Margus
memo (mis see teeb ei ole aru saand)
Aktiveerituna annab sulle 15 sekki enne täistundi "piiksudes" märku.

Postitatud: 06.01.2008 16:20 12
Postitas Cert85
4-s kuupäev.

Postitatud: 08.01.2008 11:46 33
Postitas karmo666
ei ole asjale pihta saand endal ikka sama jama ja tundub et keerab aku kah p..... sest juba 4 kuuga 3 akut läind ja ei hoia voole enam sees ja mul kah kuulda et midagi piniseb armatuuri all.

Postitatud: 08.01.2008 16:54 56
Postitas bmw530td
karmo666 kirjutas:ei ole asjale pihta saand endal ikka sama jama ja tundub et keerab aku kah p..... sest juba 4 kuuga 3 akut läind ja ei hoia voole enam sees ja mul kah kuulda et midagi piniseb armatuuri all.
tõmba 20 kaitse välja ja kuula kas piniseb edasi.
mul aramatuuri alll vaikus kuid vea otsin siis kui aega saan hetkel pole eestis

Postitatud: 08.01.2008 17:10 51
Postitas karmo666
jääb vait jah kui kaitse välja tõmmata

Re: E 34 aku tühjeneb

Postitatud: 17.04.2012 22:28 09
Postitas stk
on keegi sellele anomaaliale jälile saanud.

Tundub, et mu e34 sama jama. midagi uriseb armatuuri all seal komu ja kliima taga. Imeb ka aku lambist tyhjaks.


Siim

Re: E 34 aku tühjeneb

Postitatud: 17.04.2012 23:01 44
Postitas bmw530td
mina sain probleemist lahti
eelsyyteküünlad jaid peale

Re: E 34 aku tühjeneb

Postitatud: 17.04.2012 23:13 46
Postitas Andrez
Hah! mul oli siis 5 aastat tagasi õigus :lol:

Re: E 34 aku tühjeneb

Postitatud: 25.07.2012 17:45 19
Postitas darklight
rääkige veel sel teemal, mul ka probleem et tõmbab aku tühjaks üsna ootamatul momendil mõnikord ööga. vahel mitu nädalat ok siis jälle probleem :roll: eelsüütes kahjuks viga ei saa olla, bensukas :D