E34 524TD kütusefiltri soojendaja
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 05.10.2007 01:11 15
- Asukoht: PÄRNU
- Kontakt:
E34 524TD kütusefiltri soojendaja
Olles kaua diislitega sõitnud ja talvel kütuse hangumisega filtripotis võidelnud tahaks leida selle soojendajat. Olen kuulnud, et 12V pidi olema mingi soojendaja aga kus neid liigub ja kas kellelgi on kogemusi??
Ja kui on mingi hea kütuse soojaks saamise nipp, siis arutaks seda kindlasti!!! Külmade tulekul ei tahaks metsavahel külmuda ja autokumme lõkketagemiseks tarvitada
Ja kui on mingi hea kütuse soojaks saamise nipp, siis arutaks seda kindlasti!!! Külmade tulekul ei tahaks metsavahel külmuda ja autokumme lõkketagemiseks tarvitada
Re: E34 524TD kütusefiltri soojendaja
Su küsimused ei viita küll kuidagi sellele, et sa oleks nagu kaua diisliga kokku puutunud.bmwsõltlane kirjutas:Olles kaua diislitega sõitnud ja talvel kütuse hangumisega filtripotis võidelnud tahaks leida selle soojendajat. Olen kuulnud, et 12V pidi olema mingi soojendaja aga kus neid liigub ja kas kellelgi on kogemusi??
Ja kui on mingi hea kütuse soojaks saamise nipp, siis arutaks seda kindlasti!!! Külmade tulekul ei tahaks metsavahel külmuda ja autokumme lõkketagemiseks tarvitada
Meie kliimas pole küll sellist asja vaja. Piisab kui regulaarselt filtrit vahetad ja korraliku diislit tangid, paagist kondentsi eemaldus aegajalt ei tee ka paha.
E39, 523i Touring '97
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 05.10.2007 01:11 15
- Asukoht: PÄRNU
- Kontakt:
No siis sa pole õige diislivend ja oled praegu oma mõtetega kuidagi liiga soojale maale sattunud:)
Aga tore kui selgeltnägija oled ja oskad öelda autot tankides, kui kvaliteetset diislit vastavalt ilmale parasjagu paaki tangid... äkki ütled mulle ka selle saladuse?
Mis sa arvad, mille pärast siis diisel autod -15-20c juures teede äärde vahel jäävad... diiselautoga sõidavad need, kes säästavad(kas keskkonda või rahakotti).
"Meie kliimas pole küll sellist asja vaja"- ütled... äkki on siin inimest, kes arvab vastupidi või jällegi sama?
Aga tore kui selgeltnägija oled ja oskad öelda autot tankides, kui kvaliteetset diislit vastavalt ilmale parasjagu paaki tangid... äkki ütled mulle ka selle saladuse?
Mis sa arvad, mille pärast siis diisel autod -15-20c juures teede äärde vahel jäävad... diiselautoga sõidavad need, kes säästavad(kas keskkonda või rahakotti).
"Meie kliimas pole küll sellist asja vaja"- ütled... äkki on siin inimest, kes arvab vastupidi või jällegi sama?
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 05.10.2007 01:11 15
- Asukoht: PÄRNU
- Kontakt:
2,5tds´idel on osadel küll juba kütusesoojendi peal, aga kui sa oled suutnud kolhoosi ajast endale pikalt ette "varuda", siis soeta tanklast säästetud raha eest kleen flo kütuse vedeldajat ja hangumise mure kaob.
Kogemus, kui tuisu käes hangus kütus süsteemis ära, siis tilk vedeldajat ja peale mõningast tühikäigul tuksumist töötas masin jälle normaalselt.
Kogemus, kui tuisu käes hangus kütus süsteemis ära, siis tilk vedeldajat ja peale mõningast tühikäigul tuksumist töötas masin jälle normaalselt.
525 TDS´a EXECUTIVE
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 05.10.2007 01:11 15
- Asukoht: PÄRNU
- Kontakt:
Olen oma 2.5 TDSiga proovinud Saksamaal biodiislit, kütusekulu tõusis, minek läks kehvemaks ja lõppkiirus langes
Eesti biodiisliga tõusis kütekulu väga palju, väljalaksest tuleb lebra oli vastik ja minekust ei räägi üldse.
Kütusesoendamisega ei ole tänapäeval eriti palju vaja vaeva näha, mina kasutasin 2.4 TDl kütuselisandit (kahjuks ei mäleta nime) mis oli liitrises pakendis ja jagus seda 2000 liitrile, maksis see lisand ca 150 eeku
Talvekütusega ei tohiks tõesti tänasel päeval enam probleemi olla, vähemalt kui kütus on pärit enamvähemgi normaalsest tanklast.
Eesti biodiisliga tõusis kütekulu väga palju, väljalaksest tuleb lebra oli vastik ja minekust ei räägi üldse.
Kütusesoendamisega ei ole tänapäeval eriti palju vaja vaeva näha, mina kasutasin 2.4 TDl kütuselisandit (kahjuks ei mäleta nime) mis oli liitrises pakendis ja jagus seda 2000 liitrile, maksis see lisand ca 150 eeku
Talvekütusega ei tohiks tõesti tänasel päeval enam probleemi olla, vähemalt kui kütus on pärit enamvähemgi normaalsest tanklast.
Mercedes EQS 450+ 2022
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 05.10.2007 01:11 15
- Asukoht: PÄRNU
- Kontakt:
- confu
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.12.2007 23:38 40
- Peamine sõiduk: e34 M51
- Asukoht: Pärnu - Harjumaa
- Kontakt:
endal vahepeal ka külmaga ei läinud tööle.. õnneks on webasto..
aga jah.. kuigi praegu ei ole eestis siis ei saa auto kallal nokitseda, aga plaan panna uued küünlad, kontrollida pihustid üle ja kütusefiltri.. kütuselisand on juba lisatud see eest.. aga tundub et aitas küll.. palju lihtsamalt läheb tööle..
ja mis krdi biodiisel.. need bioasjad on küll kahtlased tegelt.. kuigi TopGearis oli saade kus näidati, et lasti paaki toiduõli ja siis lisati veel midagi, ei mäleta mida.. mingit eetri moodi asja ehk ja siis läks tööle küll..
kisub OT'ks ka.. mees tahtis filtri soojendajat
aga jah.. kuigi praegu ei ole eestis siis ei saa auto kallal nokitseda, aga plaan panna uued küünlad, kontrollida pihustid üle ja kütusefiltri.. kütuselisand on juba lisatud see eest.. aga tundub et aitas küll.. palju lihtsamalt läheb tööle..
ja mis krdi biodiisel.. need bioasjad on küll kahtlased tegelt.. kuigi TopGearis oli saade kus näidati, et lasti paaki toiduõli ja siis lisati veel midagi, ei mäleta mida.. mingit eetri moodi asja ehk ja siis läks tööle küll..
kisub OT'ks ka.. mees tahtis filtri soojendajat