E39 530d sureb välja, kuumalt ei käivitu

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
amottus
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 21.08.2003 08:20 41

E39 530d sureb välja, kuumalt ei käivitu

Postitus Postitas amottus »

Nii kirjeldan nüüd oma auto (530d -99a) probleemi:

1. sureb välja äkkkiirendusel
2. kuumalt tahab pikalt käivitust ja halvemal juhul ei lähe üldse käima

Mis olen teinud: kõigepealt öeldi diagnostikas et läbi on kütuse surve andurid, sai mõlemad ära vahetud, probleem jäi alles.
Seejärel öeldi et kõrgsurvepump, vahetasin sellegi ära, kõik on endine.
Nüüd jääb üle etteande pump ja paagis asuv pump. Tegelt see paagisisene on ka uus, kuigi mitte originaal, Stikkest (tarus asuv diisli agregaate müüv ettevõtte) öeldi et sobib ka see.

Nüüd tahangi teada kas etteande pump võib olla mõlemi probleemi tekitajaks.

Muide külmast peast ei sure äkkkiirendamisel välja, ainult siis kui mootor on soe.

On keegi piisavalt tark???
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

kontrolli pihustid ja karterituulutus üle.
amottus
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 21.08.2003 08:20 41

Postitus Postitas amottus »

Siis selline küsimus et kuidas mõjutab soe või külm mootor karterituulutust, samuti ei saa temperatuuri seosest pihustitega aru, või on esinenud analoogseid juhtumeid milledele sellised sümptomid ja viga on olnud karterituulutuses või pihustites.

PS: infoks niipalju et kohapeal töötab auto mootor ideaalselt ükskõik millistel pööretel. Ei suitse üldse, ka mitte täispööretel (seda nii kohapeal kui ka sõidu aeg).

Ja välja kipub surema ka koormusel s.t kui on palju inimesi või kaupa peal
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

amottus kirjutas:Siis selline küsimus et kuidas mõjutab soe või külm mootor karterituulutust, samuti ei saa temperatuuri seosest pihustitega aru, või on esinenud analoogseid juhtumeid milledele sellised sümptomid ja viga on olnud karterituulutuses või pihustites.

PS: infoks niipalju et kohapeal töötab auto mootor ideaalselt ükskõik millistel pööretel. Ei suitse üldse, ka mitte täispööretel (seda nii kohapeal kui ka sõidu aeg).

Ja välja kipub surema ka koormusel s.t kui on palju inimesi või kaupa peal
soovitasingi kontrollida kogemustele tuginedes. ei ole väitnud, et viga neis on kuid...
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

nuka andur on korras?
mine diagnostikasse!
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
amottus
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 21.08.2003 08:20 41

Postitus Postitas amottus »

Ok, tänud kõigile, eks kaalun kõiki variante kuid vaatan mis UM selle kohta räägib
Köster
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 17.05.2007 07:39 40
Kontakt:

Postitus Postitas Köster »

huvipärast küsin, et kas on tõde selgunud ?
Omega 3,0 vagun, 330xd vagun
amottus
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 21.08.2003 08:20 41

Postitus Postitas amottus »

Tõde hetkel veel teadmata

Kolmapäeval s.o 17 UM-s aeg, eks siis ole näha
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Ma ei saa ühest asjast aru - käisid diagnostikas mitmel korral ja oled vahetanud lisaks muu pudi-padile juba ka kõrgsurve pumba? Minu teada on viimane suhtkoht kallis asi. Kas tõesti polnud eelnevalt plaanis midagi "odavamat viga" välja selgitada, nagu näiteks etteande pump ikka enne ja siis alles kõrgsurve pump? Ma tahan öelda seda, et kui mulle öeldakse kuskil suvalises diagnostikaga tegelevas kohas, et vaheta ära ca. 20tuh. (täpset hinda ei tea kahjuks) krooni maksev kõrgsurve pump, siis mina oleks (ma ei tea, vb. oled sa püstirikas E39 fänn lihtsalt) peale sellist teadasaamist küll UM-st sellele kinnitust palunud, enne kui pumpa jooksma tormanud. Eriti hull oleks asi muidugi nüüd, kui selgubki, et Valdeku pakutu osutub tõeks v. lahendab probleemi etteandepump, et mis siis....küsid diagnostikaga tegelevast firmast ilmaasjata ostetud kõrgsurve pumba raha tagasi? :roll:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
amottus
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 21.08.2003 08:20 41

Postitus Postitas amottus »

Nii, infoks kõigepealt, et ostetud sai vahetusfondi kõrgsurvepump (maksis 7300 kr), mis tuli juba koos uue rõhuanduriga, mis seal küljes käib (ja maksab ise 2800 krooni).

Ja diagnostikas käisin Lääne-Virumaa ühe parima diagnostiku juures, siis oma naiivsuses arvasingi et see asi lahendab olukorra, kuna kinnitati ju et kõik teised asjad on korras (kaasa arvatud etteandepump).

Nüüd pärast eilset külastust UM-i (kus nad ca 1 tund tegelesid minu autoga, tulid rõõmsalt mulle teatama, et 99% tõenäosusega on etteandepump. Palju õnne mulle. Proovib nüüd siis veel selle ära vahetada ja eks siis ole näha mis edasi saab.
Kasutaja avatar
Rist0
Huviline
Postitusi: 1091
Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Tallinn,Keila

Postitus Postitas Rist0 »

etteandepump mine osta kadaka teel asuvast Mersu varuosade kauplusest,ma sain ta sealt ikka tükk maad soodsamalt kui mujal oli
amottus
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 21.08.2003 08:20 41

Postitus Postitas amottus »

mis hinnaga seal pakuti sulle?

Etteande pumba sain Pierburgi oma, seda müüvad KG Knuttson ja Peterburi teel asuv Maginox 3525 krooniga.
Viimati muutis amottus, 23.10.2007 15:58 42, muudetud 1 kord kokku.
amottus
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 21.08.2003 08:20 41

Postitus Postitas amottus »

Nii, sain uue pumba alla, viga ON ALLES. Järelikult UM pani oma diagnostikaga puusse, tuleb uus aeg kokku leppida ja oma raha eest tõest infot nõudma hakata. Järelikult olen alguses tagasi ja ootan asjalikke nõuandeid või kohti kes mu auto korda teeks.

Infoks niipalju veel, et vahepeal andis ka aku otsad, panin uue, rohkem pole nii juhtunud et kuumaga ei käivitu, selle kohta ei oska ma ise ka enam midagi kommenteerida.
Kasutaja avatar
Rist0
Huviline
Postitusi: 1091
Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Tallinn,Keila

Postitus Postitas Rist0 »

mine proovi vahepeal mõnda teist diagnostikat,peale UM-i.siit foorumist leiad kontaktid
amottus
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 21.08.2003 08:20 41

Postitus Postitas amottus »

Nii nüüd on asjad sellised et UM proovis ka kõik pumbad ja vidinad üle käia, ja lõpuks tahtsid minna mootori juhtploki kallale.
Kas on tõenäoline et viga seal, ei saa aru mismoodi elektroonika seda kütusesurvet sätib (väidetavalt on viga ikkagi selles, et surve väike), eriti kuidas saab vahet teha soojal ja külmal mootoril.
ilmari
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 15.11.2004 02:55 31
Asukoht: Narva-Jõesuu

Postitus Postitas ilmari »

soojal ja külmal mootoril tehakse vahet ju väga lihtsalt. ehk kui mootor külm siis antakse rohkem kütust peale ,et see kiiremini soojeneks- siit ka pöörded nt 1000 ringis kui mootor külm. niikui soojenema hakkab lastakse pöörded alla ja küttesegu keeratakse väiksemaks. oli vist nii.

terv
ilmari
ANDUVOL
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 16.02.2004 11:45 07
Asukoht: Tartu

Käivitamine

Postitus Postitas ANDUVOL »

Kas said oma muredele ka lahenduse???
Sypsik
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 23.11.2006 12:22 43
Peamine sõiduk: X5 E70 4.0D
Asukoht: Rakveres või soomes lapimaal

Postitus Postitas Sypsik »

tuleks kõigepealt pihusti tagasi voolud ära mõõta mul oli enda autoga sama piix mida tahtsin osta tänu selle veale sain oma uue auto 20 kilo odavamalt vea avastasin ise ja remont maksis 1066 eeku
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Kui selle bemmi paagis on üle 20l kütust, siis peaks ta ka ilma etteande pumbata käima. Kõrgsurve pump imeb ise peale. Aru ma ei saa kuidas saadi UM-is selline diagnoos panna. Selle masina toite torustik tuleks läbipuhuda ja survestada (teha klistiiri) :o Ja seejärel võib alles väita, et ei kaku kuskilt toitesüsteemi õhku vms.
E 39 535 1997.a.
Sypsik
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 23.11.2006 12:22 43
Peamine sõiduk: X5 E70 4.0D
Asukoht: Rakveres või soomes lapimaal

Postitus Postitas Sypsik »

530 ei saa õhku imeda, sest ta ei ole nagu vana bemari, et pump imeb kütust peale, vaid kütus tuleb survega pumbalt pumbale nii et prao puhul peaks süsteem hakkama hoopis lekkima. Viga on raudselt pihustites nagu minu omal oli, see lollitab niimoodi ära, autol mootor töötab küll ühtlaselt ja ei lonka nii et algul ei usu küll et selline viga saaks olla kuid piisab kui ühel pihustil on tagasivoolu klapp piixus ja laseb kõrgrõhu süsteemist survet maha nii et täisgaasil ei jätku enam kütust ja sureb välja.... :idea: Minu omal ka juba UM-i omad rääkisid, et aju on peetis ja tuleb ära vahetada, kuid üks pihusti lasi tegelt survet maha nii et ma ei saa aru, mis lambad seal tööl on, kes ei oska isegi pihustite tagasivoolusid ära mõõta, kusjuures on endal kõik info käes olemas ja kasutuses ning ei oska ikka autosid remontida :evil:
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

diislijoodik kirjutas:
kollerimees kirjutas:Kui selle bemmi paagis on üle 20l kütust, siis peaks ta ka ilma etteande pumbata käima. Kõrgsurve pump imeb ise peale. Aru ma ei saa kuidas saadi UM-is selline diagnoos panna. Selle masina toite torustik tuleks läbipuhuda ja survestada (teha klistiiri) :o Ja seejärel võib alles väita, et ei kaku kuskilt toitesüsteemi õhku vms.
Kui süsteemis on ikka mitu pumpa, siis tekib mul küll küsimus, kas su väide on ikka päris õige? Jääb selline mulje nagu tehase insenerid oleksid tahtnud autoomanikku vaid kiusata süsteemi keerukaks muutmise teel.
Kui ei usu siis tõmba etteande pumba pistik lahti. Paagis peab olema vähemalt 20l kütet.Parem kui rohkem on. Proovi järgi. See on kindlalt järgiproovitud.
E 39 535 1997.a.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4358
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Postitus Postitas PeeterA »

E39 M57 mootoril on kaks kütuse etteande pumpa - üks paagis ja teine põhja all.

BMW ametlik seisukoht oma remondiinfo baasis pumpade rikke korral:
"The engine continues to run in the event of the in-tank pump failing, however, this is not the case if the in-line pump fails"
tel. 51 949 859
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

seesama auto käis vist minu juures kah, kõik surved ja muud asjad sai kontrollitud. etteande surve oli nii manomeetriga kui ka originaalanduriga mõõdetud, samuti surve puudumine tagasivoolus. sõites langeb töösurve alla vajaliku, samas etteanne on korras. kuna paigaldatud oli uus peapump siis hakkas kahtlus langema pihustitele. kahjuks kokkulepitud ajaks pihusteid kontrollima ei tuldud(esmane aeg sai otsa) kuna auto müüdi enne maha
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4358
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Postitus Postitas PeeterA »

to Diislijoodik: Ega polegi vastuolu - tehase väitel paagisisese pumba rivist väljalangemisel auto peaks edasi töötama(eeldusel, et inline pump suudab piisavalt rõhku tekitada). Kui deviatsioon 4 Bar-st on liiga suur(allapoole), siis mootor suretatakse välja. Nn. inline pump põhja all tekitabki põhilise kütuserõhu(3.8Bar), et kõrgsurvepumpa toita. Vt. tabelit:
Pilt
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Etteande toite puudumisel siiski käib ja sõidab see bemm normaalselt. Tahtsime sõbra autole teha ärandamise vastast blokeeringut ja see, et pumba vooluahela katkestus ei pannud seda autot seisma, tuli eneselegi üllatusena.
E 39 535 1997.a.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

diislijoodik kirjutas:
PeeterA kirjutas:E39 M57 mootoril on kaks kütuse etteande pumpa - üks paagis ja teine põhja all.

BMW ametlik seisukoht oma remondiinfo baasis pumpade rikke korral:
"The engine continues to run in the event of the in-tank pump failing, however, this is not the case if the in-line pump fails"
Leidsin siiski veel huvitavat:

Presupply Pressure Sensor DDE 4.0
The presupply pressure sensor registers the absolute pressure (presupply pressure and atmospheric pressure together) in the fuel feed after the fuel filter and serves the purpose of monitoring the fuel supply.

The presupply pressure sensor is integrated in the fuel filter housing. The DDE control unit supplies the sensor with ground (M_KND) and a supply voltage of 5 V (U_KND). The sensor sends a corresponding measurement voltage (EA_KND) to the DDE control unit.

Presupply Pressure Sensor Monitoring
Troubleshooting
Fault code 1255 "Presupply pressure sensor" is stored if the presupply pressure has electrical defect.

Consequences:

4 bar is output as a substitute value

Presupply Pressure Monitoring
The presupply pressure is monitored during engine start and engine operation by way of setpoint/actual value comparison. Fault code 1260 "Presupply pressure monitoring" is stored if the DDE determines an impermissible deviation in the presupply pressure from the setpoint.

Consequences:

Depending on the deviation, the injection volume is reduced or the engine turned off or engine start is not possible.

Nii, et kui eelpumpadel piisavalt tootlikkust pole, siis kütusefiltri küljes olev rõhuandur laseb kogu kupatuse seisma või väiksemale võimsusele panna või ei saa üldse käivitada. Ma ei oska seletada vastuolu samas dokumndis toodud sinu ja minu poolt tsiteeritud väidete vahel. Jäägu see tehase südametunnistusele, kuid kindlasti pole mõtet ajada seda juttu, et eelpumbad võiks vahelt üldse ära korjata.
minu juurde on "roomatud" ka 1,5 baarise etteanderõhuga
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

diislijoodik kirjutas:
kollerimees kirjutas:Etteande toite puudumisel siiski käib ja sõidab see bemm normaalselt. Tahtsime sõbra autole teha ärandamise vastast blokeeringut ja see, et pumba vooluahela katkestus ei pannud seda autot seisma, tuli eneselegi üllatusena.
Tuleb olla täpne ja selgelt kirjutada, milliset etteandepumbast jutt. Kui kõhu all oleval toite maha võtad, ei liigu ta küll kuskile (vt tabelist rõhkusid In-Line pumba kohta).
Sellest on eespool kirjutatud. Ja kui aus olla siis mina ei teadnudki, et tal neid etteandepumpasi 2tk on.
E 39 535 1997.a.
Sypsik
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 23.11.2006 12:22 43
Peamine sõiduk: X5 E70 4.0D
Asukoht: Rakveres või soomes lapimaal

Postitus Postitas Sypsik »

patrik kirjutas:seesama auto käis vist minu juures kah, kõik surved ja muud asjad sai kontrollitud. etteande surve oli nii manomeetriga kui ka originaalanduriga mõõdetud, samuti surve puudumine tagasivoolus. sõites langeb töösurve alla vajaliku, samas etteanne on korras. kuna paigaldatud oli uus peapump siis hakkas kahtlus langema pihustitele. kahjuks kokkulepitud ajaks pihusteid kontrollima ei tuldud(esmane aeg sai otsa) kuna auto müüdi enne maha
Mina nüüd selle auto uus omanik ja müüja ei tulnud tagasi kuna enne sain ise korda, nimelt lasi üks pihusti kõrgrõhu pumba surve maha, nii et ma ei saa ka aru kas on siis sellise veaga autosid eestis mitu või on kõik lugude algatajad sellest autost huvitajad olnud???
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

sõbral oli pm sama viga aga aint 525td-liga!soojast peast pikk käivitus ja kiirendades pold jõud enam see!See suur pump mis kapotiall on (täpset nimetust ei tea) oli väsinud!külmastpeast läks mats käima aga (naq teada sis soojenedes metall paisub) ja kui mootor soe sis tahtis juba pikemat käivitust!läks remondi töökotta ja lasi teha pumba remondi ja korras ta oligi!
Sypsik
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 23.11.2006 12:22 43
Peamine sõiduk: X5 E70 4.0D
Asukoht: Rakveres või soomes lapimaal

Postitus Postitas Sypsik »

teema võiks LUKKU panna sest juhtum läbi tänud abilistele
Vasta