E34 525i 1989 mootorist õhu välja saamine

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
rehv
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 11.07.2007 01:21 09

E34 525i 1989 mootorist õhu välja saamine

Postitus Postitas rehv »

Selline jama on, et mootorist ei tule õhk välja. Kui mootorist on õhk väljas siis ei taha sinna torudesse tosooli võtta kus teeb sooja salongi. Kuidas peab seal käituma või on midagi mootoril viga...
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

Eks probleem rohkem õhutamises kui mootoris.

Otsingut kasutades tuleb päris palju huvitavat välja näiteks see link mitmete teiste kõrval: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=

Muidugi võib ka viga olla selles, et soojendusmootori klapid kinni jäänud. Aga sellestki foorumis kribatud, head tuhlamist otsi nupuga.... :D
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Proovi nii, vala vedelik maksimumi, käivita mootor, pöörded umbes 4500-5000 mõneks sekundiks. Lase gaas lahti ja vala vedelik jälle maksimumi ja jälle 4500-5000. Tee seda nii kaua ja nii mitu korda järjest kuni enam juurde valama ei pea. Mul piisanud alati ühest kuni kahest korrast.

Ja kindlasti keera ka salongi soojendus kuuma peale. Jälgi ka seda, et keema ei aja vahepeal ;)

Ning kui M20 mootor peal, siis igaks juhuks veendu enne pöördesse ajamist, et nukkvõll kulund ei oleks liigselt, kuna lööb nookurid pooleks
Mina niiviisi alati saanud välja, tee proovi ja anna meile siis teada ka :cool:
Kasutaja avatar
Marko
Huviline
Postitusi: 1431
Liitunud: 18.06.2006 22:43 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Marko »

Kas maksimumini korgi ääreni täis või selle kesmise kriipsuni kus vist mingi cold kirjutadud, ja kust tal see üleliigne tosool välja ajab kui oled paagi ääreni täis ajanud e34 525 141kw 91a. :)
svenman
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 17.05.2006 23:46 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas svenman »

Enda e34-l ei saanud muud moodi õhku välja, kui valasin voolikust otse mootori ploki täis, siis salongi radika voolikust salongi radika täis. Siis termostaadi pealt õhutus polt lahti ja pööret mõneks ajaks. Peale seda hakkas uuesti ringlema. Kogu tegevuse peale kulus lig 2,5 tundi, nii et kannatust.
InguPingu
Huviline
Postitusi: 100
Liitunud: 27.04.2007 19:55 39
Peamine sõiduk: BMW E39 535i
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas InguPingu »

Õhk läheb ülese. Ma ajasin auto ninaga mäkke ja nii sain õhust lahti.
Kasutaja avatar
pikk66
Huviline
Postitusi: 784
Liitunud: 21.02.2007 21:31 20
Asukoht: Põltsamaa

Postitus Postitas pikk66 »

Radikat täites tuleb sinine õhutus kork radika peal lahti keerata, nii on palju lihtsam :) Aga soojendus radikast ei saanud ka muidu õhku kätte kui lasin magnetklappide juurest yhe lõdviku lahti.
BMW-le kindel
Kasutaja avatar
Marko
Huviline
Postitusi: 1431
Liitunud: 18.06.2006 22:43 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Marko »

kriips2 kirjutas:Kas maksimumini korgi ääreni täis või selle kesmise kriipsuni kus vist mingi cold kirjutadud, ja kust tal see üleliigne tosool välja ajab kui oled paagi ääreni täis ajanud e34 525 141kw 91a. :)
:roll:
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

COLD/KALT tähistab seda piiri, kusmaal peab külma mootori ja jahutusvedeliku korral tase olema.
Kasutaja avatar
Marko
Huviline
Postitusi: 1431
Liitunud: 18.06.2006 22:43 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Marko »

AARE530 kirjutas:COLD/KALT tähistab seda piiri, kusmaal peab külma mootori ja jahutusvedeliku korral tase olema.
Tänud, seda teada vaja oligi :D
guits000
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 19.10.2006 20:28 51

Postitus Postitas guits000 »

tere, kes see on normaalne kui sooja mootoriga kork maha keerates hakkab jauhutusvedelik üle ääre jooksma? kuigi külmalt on tase ilusti selle kalt jooneni või isegi alla selle...
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Üle ääre ta küll joosta ei tohiks, ta küll vist natuke tõuseb, kuid üle ei tohiks ta küll joosta. Eriti imelik on see, kui sa ütled, et külma motoga on jahutusvedelik alla märgi.
Kui töötava mootoriga lahti keerad, mis ta siis teeb? Mullitab ka? Ajab üle ääre?
guits000
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 19.10.2006 20:28 51

Postitus Postitas guits000 »

ajab üle ääre korralikult ikka.... paisupaak jookseb tühjaks! Ise kahtlustan et plokikaanes võib äkki mõra sees olla et niiviisi alt ülesse pressib... õhutanud olen korduvalt, ei aita... on see reaalne et mõra või võib asi millegis muus olla? muidu üks veider asi on veel see et kui hommikul ca 10 min käia lasen, siis sees sooja puhuma ei hakka aga mootori temp on normis, nii kui gaasi puudutan hakkab seest sooja tulema, ei tea kas siin seos aga.... veepump käis juba maas, see oli ok ! termostaat ei tohiks sellist asja teha minu meelest! aa seda ka et tegu siis 525 TD-ga.
guits000
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 19.10.2006 20:28 51

Postitus Postitas guits000 »

Kus see õhutusventiil täpsemalt asub? ma ei suutnud leida seda... Ja diislijoodik, keegi ei ole tosoolist jahunudki, jutt käib siiski jahutusvedelikust, nii et ära väga kõvasti kirsaga viska!
http://bmwfans.info/original/E34/tou/52 ... l-11_1459/
Mr.Spurway.Cooke
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 03.06.2007 18:00 01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mr.Spurway.Cooke »

osadel. näiteks minul on seal radiaatori küljes jahutusvedeliku sissevalamise koha kõrval pisike mutikas
viin ära vanu raamatuid ja heliteoseid ... 53600903
guits000
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 19.10.2006 20:28 51

Postitus Postitas guits000 »

Ma ei hakanud lihtsalt uut teemat tegema sest mure suhteliselt teemakohane, nagu ma oma eelnevas postis kirjutasin tegu siis 525 TD-ga ehk siis m51... sry, rehv kirjutas tõesti... aga see selleks, ehk keegi oskab mu probleemile lahendust pakkuda?
Kasutaja avatar
Silver_S
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 12.07.2004 20:46 22
Asukoht: hps/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Silver_S »

Nii nüüd olen ka järjega õhutamise juures. mootor m20b25

peale mootori remonti sai jahutussysteem täidetud ja õhutatud niikaua kuni õhutusavast tuli ainult jahutusvedelikku.
Temp seier millegi pärast üle sinise ei tõusnud- võimalik et andur vigane, selle yritan selgeks teha. (kumb andur seierile infi saadab?)

Kohapeal töötades puhub ka salongi sooja nagu sõitma hakkan nii tuleb kylma.
Proovisin veel mitu korda õhutada, aga õhku ei tulnud.
Hakkan sõitma, jälle sama pull.

Termostaat ja veepump on uued.

Mõistus otsas.

Kas asi ikka õhutamises või on uus termostaat vigane?
Äkki keegi maadelnud samasuguse probleemiga.
BMW 530d -01 142kw Pilt
Kasutaja avatar
Silver_S
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 12.07.2004 20:46 22
Asukoht: hps/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Silver_S »

Veepump tundus visuaalselt Okei, ratta mõõtmete vahe originaaliga oli marginaalne.

Mootori koostasin korralikult, kulumaterjal läks ikka kõik uus, pea poldid kaasa arvatud. Kõik nad läksid õiges järjekorras õige momendi ja kraadiga kinni. Seega seal ma välistaks vea.

Ise kahtlustan ikka termostaati.
äkki jäi siiski tihend kehvasti

Lihtsalt ei viicinud enam too päev uuesti antifriisi välja lasta, niigi terve nädalvahetus oli magus maitse suus. Aga eks järg nv proovin siis jälle.
BMW 530d -01 142kw Pilt
pulkvedis
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 06.01.2008 15:43 32

Postitus Postitas pulkvedis »

Mul küll 520 aga ise olen 6hutanud nii et algul valad t2is paagi,paned k2ima ja keerad 6hutuspunni lahti ja lased k2ia kuni hakkab sealt vedelikku v2lja ajama. Siis v6tad soojaradika torud lahti ja valad sealt ka t2is. Olen 6hutanud 5-6 korda ja alati korda saanud. Varuge kannatust,sest see on omajagu nu.. ettev6tmine.
vana524
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 09.01.2008 21:10 20

Postitus Postitas vana524 »

guits000 kirjutas:tere, kes see on normaalne kui sooja mootoriga kork maha keerates hakkab jauhutusvedelik üle ääre jooksma? kuigi külmalt on tase ilusti selle kalt jooneni või isegi alla selle...

mul oli sama jama, kaan oli kõver. sellise surve võttis sisse, et lõi ikka mitu liitrit j.vedelikku välja. nüüd kaan lihvitud, auto korras ja rahakott 10 kilo kergem.
Kasutaja avatar
Silver_S
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 12.07.2004 20:46 22
Asukoht: hps/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Silver_S »

Nädalvahetus seljataga, sai asja tiba lahatud.
Termostaadi võtsin lahti, tundus igati okei olevat.

Proovisin veel õhutada, õhku ei tulnud.

Järgmisena viskasin vooliku otsad, mis soendusradikasse lähevad ringi.
Nüüd testisin ja sõiduajal tuli ilusti sooja.

Tundus küll kahtlane mulle see lahendus, ei tohiks ju vahet olla mis pidi see jahutusvedelik seal salongiradikast läbi käib, aga tundub et on.

autoks e30 325.
BMW 530d -01 142kw Pilt
Vasta