K: e34 tehase alarm-immo
- madis666
- Huviline
- Postitusi: 231
- Liitunud: 27.09.2006 20:23 42
- Peamine sõiduk: BMW 530d touring
- Asukoht: Pärnu/Helsinki
K: e34 tehase alarm-immo
pult on võtmesse ehitatud ja mul tekkis olukord et pult enam ei funktsioneerinud.
kuidas sellises olukorras alarmi ja ommo maha saaks? (ma mõtlen ilma puldita, kui pult peaks puru minema)
kuidas sellises olukorras alarmi ja ommo maha saaks? (ma mõtlen ilma puldita, kui pult peaks puru minema)
Re: K: e34 tehase alarm-immo
vaheta puldil patarei ära kõigepealtmadis666 kirjutas:pult on võtmesse ehitatud ja mul tekkis olukord et pult enam ei funktsioneerinud.
kuidas sellises olukorras alarmi ja ommo maha saaks? (ma mõtlen ilma puldita, kui pult peaks puru minema)
kui pult peakski puru minema siis üks variant on UM-ist uus pult tellida, maksab a'la 3k. Teine variant on sammud patriku poole seada ja loota, et ta suudab sul selle tehasesigna maha võtta.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
kasutajajuhendis on kirjutatud kuidas käituda kui võti ei võta valvet maha.
terv
erich
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Re: K: e34 tehase alarm-immo
Probleem siis minu e34 peal oleva immoga.
Tahakski tuvastada, et kas mul tehase immo või mis loom ta siis on
Siit küsimus et mis ajast tuli e34-le 525 tehase poolt EWS peale`?.( autoks mul 07.93 525 141 kw)
Kas tehaseimmo oli alati koos võtmega?
Probleem nimelt selles, et immost lähevad juhtmed mingisugusessetehase originaal karpi, millel peal KBA 9540. Tootekoodi järgi andis realoem vastuse et tegemist " MULTIPLE START INTERRUPTION SYSTEM II"
Kuna mul olemasolev ainuke immopult kadus ära, siis oleks vaja tuvastada, millega tegemist?
Kas keegi rohtu ka teab antud probleemile?
Tahakski tuvastada, et kas mul tehase immo või mis loom ta siis on
Siit küsimus et mis ajast tuli e34-le 525 tehase poolt EWS peale`?.( autoks mul 07.93 525 141 kw)
Kas tehaseimmo oli alati koos võtmega?
Probleem nimelt selles, et immost lähevad juhtmed mingisugusessetehase originaal karpi, millel peal KBA 9540. Tootekoodi järgi andis realoem vastuse et tegemist " MULTIPLE START INTERRUPTION SYSTEM II"
Kuna mul olemasolev ainuke immopult kadus ära, siis oleks vaja tuvastada, millega tegemist?
Kas keegi rohtu ka teab antud probleemile?
2000 a. 320d, e46
Re: K: e34 tehase alarm-immo
kas tõesti siis keegi ei tea ?
Leidsin netist ka terve auto elektriskeemi,kuid sellist nimetust nagu "Multiple start interruption" seal kuskil küll mainitud ei olnud.
Või oskab keegi öelda, mis eesmärk on antud karbil ehk sellel, millel peal kiri KBA 9540
Leidsin netist ka terve auto elektriskeemi,kuid sellist nimetust nagu "Multiple start interruption" seal kuskil küll mainitud ei olnud.
Või oskab keegi öelda, mis eesmärk on antud karbil ehk sellel, millel peal kiri KBA 9540
2000 a. 320d, e46
-
- Huviline
- Postitusi: 123
- Liitunud: 08.10.2005 02:05 54
- Peamine sõiduk: Bmw 730i Shadowline
- Asukoht: raplamaa
Re: K: e34 tehase alarm-immo
See viimane on sul tehase immo.Paigaldati 93-96 aasta E34/E36.
Re: K: e34 tehase alarm-immo
Nii ongi- see sai peale natukest uurimist selgeks.enigma kirjutas:See viimane on sul tehase immo.Paigaldati 93-96 aasta E34/E36.
Aga kas keegi teab, kas auto käimasaamiseks piisab ainult selles, kui ühendan immo vahelt ära ning õiget värvi juhtmed uuesti kokku, või peab veel midagi tegema?
2000 a. 320d, e46
-
- Huviline
- Postitusi: 123
- Liitunud: 08.10.2005 02:05 54
- Peamine sõiduk: Bmw 730i Shadowline
- Asukoht: raplamaa
Re: K: e34 tehase alarm-immo
Peaks nii saama jah.Mul endal ka vahelt võetud see.