1. leht 1-st

Bmw 525ele turbo panek!!!

Postitatud: 01.06.2007 07:50 59
Postitas Elmut
Teervitus.
Mõtlesin,et enda 91a bmw 525ele turbo peale panna.Palju see lõbu maksma läheks üldse? Mida veel muuta,et turbo toimiks korralikult.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=2585
Kas kummagi neist pealepanek ka muudaks midagi?

Postitatud: 01.06.2007 08:22 07
Postitas hanzvonkazak
soovitus! müü hetkeisend maha ja osta enale turbomootoriga isend asemele.
usu mind nii on hulka lihtsam ja vähem kulukas. kui sa viitsiks natukene otsingut kasutada, leiaks samalaadseid teemasid kuhjaga.

Postitatud: 01.06.2007 09:29 21
Postitas petzz
alates 50k.

Postitatud: 01.06.2007 12:38 15
Postitas Elmut
No radikas+turob ise.Mis seal 50k läheb?
Üks e30 oli turboga müügis.GREDDY radikas jne,hinda tahtis ainult 17 000.Kui 50k maksma läheks siis poleks tal ju müüa :idea:

Postitatud: 01.06.2007 12:59 37
Postitas Hitcher
Kollektorid näiteks. Kas just 50 kilo, aga odav nende eritellimusel kokkuväänamine kindlasti ei ole. Lisaks põlemiskambrite freesimine v. tihendi vaheplaat, kolvirõngad (vähemalt) ja aju nokkimine. Mingi suurem mootor koos käigukasti ja difriga tuleks ilmselt odavam ja ARK-l oleks ka irisemist vähem (sama mudeli teise modifikatsiooni peale ümbertegemine)

Postitatud: 01.06.2007 13:48 15
Postitas Danil523
aga kui näiteks 524td pärit turbo panna bensuka peale- kas siis saaks kasu :?: , see turbo oleks lihtsam paigaldada ja ka odavam.

Postitatud: 01.06.2007 13:53 47
Postitas raimo_r
oeh, kui see nii lihtne oleks, sõidaks pooled ammuilma turbobemmidega ringi. millegipärast see ei ole nii.

sellist küsimust esitades ei jõuta nagunii turbo pealepanekuni nii et teema võib rahulikult lukku ära panna.

Postitatud: 01.06.2007 18:08 30
Postitas Hitcher
Vähemalt E28 puhul on diisli plokikaanel sisse- ja väljalaskekanalid erinevalt bensiinimootorist mõlemad ühel pool, nii et 524td turbokomplektiga pole 525 juures küll midagi teha.

Postitatud: 01.06.2007 18:47 29
Postitas skiev
olen näinud ühte 325 millelle oli 2,5td turbo peale pandud ja see ei olnud eriti tavaline masin enam. kutt rääkis et turbo pealepanek ei olnud eriti keeruline aga korralikult töölesaamine oli võtnud 6 kuud seadistust. Rääkis vee et taha pole plokkdifrit vaja tavaline pidi ise plokki minema:) aga kui pead on soovitan uurida veits ja saad hakkama küll

Postitatud: 04.06.2007 11:34 32
Postitas hanzvonkazak
võta turboclub lahti ja vaata kuda asjad käivad. ei ole mõtet siisn hakata ajama, et mingi vend pani ja tegis jne. disla turbo ei hakka bensukal tööle lihtsalt, sest mootori karakter ikka väga erinev.

Postitatud: 04.06.2007 12:08 36
Postitas Roland325
Mul võiks ka differ iseenesest blokkdiffriks muutuda

Postitatud: 04.06.2007 14:01 28
Postitas redline
Roland325 kirjutas:Mul võiks ka differ iseenesest blokkdiffriks muutuda
mul muutus :lol: paarkümmend kilomeetrit edasi muutus kasutuks difriks :lol:

Postitatud: 07.06.2007 21:22 24
Postitas toivoku
kustk urat te võtate neid 50k summasid mulle ei jõua kohale? loomulikult pikemas perpektiivis ei tee see turbo mootorile head ja kulutab teda kiiremini aga mis seal vahet kui tänapeäval niikuinii vahetatakse autosid samatihti kui naisi. mingi 10-15k saab lõdvalt hakkama kui keevitus käes pysib tegelt vist isegi ei pea pysima.

Postitatud: 08.06.2007 01:59 26
Postitas Kristjan_T
Jah saad 10-15k hakkama kui kasutad vanasid ära jahvatatud osi
uue turbo hinnad hakkavad kuskil 20k pihta + cooler + välja lase + blov off + kell + hunnik pisi asju.
igapäeva liikurile suht investeering eriti 141kw mootorile mis niigi kipub kuumaks minema

Postitatud: 08.06.2007 07:13 32
Postitas toivoku
Kristjan_T kirjutas:Jah saad 10-15k hakkama kui kasutad vanasid ära jahvatatud osi
uue turbo hinnad hakkavad kuskil 20k pihta + cooler + välja lase + blov off + kell + hunnik pisi asju.
igapäeva liikurile suht investeering eriti 141kw mootorile mis niigi kipub kuumaks minema
õigus, agaon võimalik ka odavamalt :D

Postitatud: 10.06.2007 13:15 02
Postitas Eastsider
Lihtsam on ilmselt paigaldada M25B25 le turbot, surveastet pole vaja väga palju langetada (peaks 8.8 olema originaalis) näiteks, samuti on neid projekte eestis ennegi tehtud, et ehk on võimalik leida kasutatud kollektoreid ja muud kama.