525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Molotov51
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 22.04.2006 19:19 28
Asukoht: Jõgeva

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Molotov51 »

ToBMWpleasure: Minuarust tuleb arvuti peale pihustite vahetust järgi panna ja kalibratsioon teha, et ta uusi pihusteid õigesti mõistaks.
BMWpleasure
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
Asukoht: Tallinn, tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas BMWpleasure »

Molotov51 kirjutas:ToBMWpleasure: Minuarust tuleb arvuti peale pihustite vahetust järgi panna ja kalibratsioon teha, et ta uusi pihusteid õigesti mõistaks.
Seda sai juba uuritud, Diagnosti täiend-koolitusel oli vendadele sama räägitud aga kui täpsemalt uurida siis nii tuleb teha alates mingi 2008 a autodel. Vanematel nagu näiteks minul 2000a on siis nii, et pihustid regullitakse kalibreeritud seibidega ära, et nad kõik 200 BAR peal ilusti popsutaks.

Kui starteriga vedades kõrgsurve pump ei saavuta kiirelt 200 BAR siis elektriimpulssi pihustitele aju ei annagi, ehk küte ei jõuagi põlemiskambrisse, alates sellest hetkest kui Raili surve on 200bar, avatakse pihustid ja käivitub. Survet mõõdab raili otsas olev andur, kuidagimoodi regullib seda KS pumba küljes olev klapp.

Keegi oskab kontrollida seda KS pumba klappi ?
Kas kellelgi on abivahendit millega KS pump maha saab võtta nii et mootori kett jääb paigale koos pumba hammasrattaga ?

M.
BMW 525d 120kW 2000a E39
Kasutaja avatar
sopp
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 05.08.2008 16:59 24
Asukoht: pärnumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas sopp »

jaant kirjutas:
Mustkaloss kirjutas:Tere,et sai ka endale soetatud 525 TDS automaat 97 aasta.Mure selline et kui D peale paned tõmbab pöörded nii alla et sureb ära aga mitte iga kord.Vahel ka siis kui kiiremalt hoo maha pidurdad samamoodi enne kiiruse nulli jõudmist sureb ära ning jälle samas seda ei juhtu koguaeg.Seda juhtub ka R asendiga et sureb kätte ära.Ning kui peale suremis uuesti käivitan siis töötab ilusti ei kuku pöörded ära kuni järgmise või siis üle järgmise pidurduseni või uuesti kohalt võtuga D või R näol siis.Ja kui koha peal tuuritada nagu üle 2000 pööde läheb siis pööre ka sinna jääb ja alla selle ei kukku üles läheb kui vajutada aga alla 2000 enam ei kukku kui juhuslikult käiku sisse ei pane siis tõmbab tühikäigule pöörded tagasi.Mul siis spekuleeriti et gaasipedaali asendi andur?Diagnosti pole veel jõudnud.Või on tõesti põhjuseks paagipump või halvemal juhul olen kõrgsurve pumba remondi võitnud?Äkki keegi oskab midagi head kosta selle peale.
Panustaksin kõrgsurvepumba kaane veale. Kaan kas kulunud või must.
oskad ehk öelda kuidas ja millega kaant puhastatakse?
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas killer666 »

Midagi ei puhastata. Kas töötab v6i ei tööta.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
Tauri.
Huviline
Postitusi: 3001
Liitunud: 05.02.2009 19:40 22
Peamine sõiduk: X5
Asukoht: Võru

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Tauri. »

TD-l selline mure, et külma mootoriga puterdab kõvasti ja ajab hullu sinist tossu summutist välja. Umbes minut aega, siis kõik normaalne. Pöörded nagu hüppavad maru äkki ülesalla vms..
Peale on pandud meh. kõrgsurve pump, kuid see ei tohiks mõjutada.
Kas mõni pihusti on otsa saanud?
BMW
Robska
Huviline
Postitusi: 789
Liitunud: 16.12.2007 18:22 16

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Robska »

Võimalik,et juhtpihusti. enda auto mingi hetk jebis samamoodi, oligi tunne et miskit muud ära jooksnud, ei töötand üldse tühikäigul ja ajas sinist välja. soojalt ka ei lasknud sõita ja muidugi viskas veateadet fuel injection fault. samas oli hetki kus töötas.
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas killer666 »

Robska kirjutas:Võimalik,et juhtpihusti. enda auto mingi hetk jebis samamoodi, oligi tunne et miskit muud ära jooksnud, ei töötand üldse tühikäigul ja ajas sinist välja. soojalt ka ei lasknud sõita ja muidugi viskas veateadet fuel injection fault. samas oli hetki kus töötas.
Milleks on vaja mingit lolli juttu ajada , kui asjast midagi ei tea?

Kui on mehhaaniline , siis sel pole juhtpihustit.

Kas pumba alumisel pistikul on juhe taga? Läbi selle keeratakse külmkäivituseks syyde varajaseks. Ühendus käib nii , et sealt läheb juhe kollektori all olevasse termolylitisse ja sealt edasi syyte alla. Kui ei viitsi v6i ei oska seda systeemi taastada , siis on vast lihtsam panna lüliti alla. Minumeelest e28/30 , kust see mehaaniline pump pärit on , on plokikaanes andurite augud suuremad kui e34jal ja seega need ei sobi vastavatesse aukudesse.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
Tauri.
Huviline
Postitusi: 3001
Liitunud: 05.02.2009 19:40 22
Peamine sõiduk: X5
Asukoht: Võru

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Tauri. »

killer666 kirjutas:
Robska kirjutas:Võimalik,et juhtpihusti. enda auto mingi hetk jebis samamoodi, oligi tunne et miskit muud ära jooksnud, ei töötand üldse tühikäigul ja ajas sinist välja. soojalt ka ei lasknud sõita ja muidugi viskas veateadet fuel injection fault. samas oli hetki kus töötas.
Milleks on vaja mingit lolli juttu ajada , kui asjast midagi ei tea?

Kui on mehhaaniline , siis sel pole juhtpihustit.

Kas pumba alumisel pistikul on juhe taga? Läbi selle keeratakse külmkäivituseks syyde varajaseks. Ühendus käib nii , et sealt läheb juhe kollektori all olevasse termolylitisse ja sealt edasi syyte alla. Kui ei viitsi v6i ei oska seda systeemi taastada , siis on vast lihtsam panna lüliti alla. Minumeelest e28/30 , kust see mehaaniline pump pärit on , on plokikaanes andurite augud suuremad kui e34jal ja seega need ei sobi vastavatesse aukudesse.
Juhtpihustit tõesti enam pole, selle asendasin juba tavalisega. Millist pistikut sa mõtled? Üks on see suretusklapp ja teine pumba küljepeal mingi junni küljes, kuhu läheb peenike toru ka..
Loodan, et said aru.
BMW
Robska
Huviline
Postitusi: 789
Liitunud: 16.12.2007 18:22 16

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Robska »

Ole umbe rahulik nüüd. minu jutt oli e39 kohta. kui tol vankril ei ole juhtpihustit siis ei ole, saab ka ilusti öeldud pole vaja kohe kargama hakata.
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas killer666 »

SSee alumine asi ongi , see keerab külmalt syydet varajasemaks.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
Kaspu
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 08.09.2010 21:02 36
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Kaspu »

Tere!
kellelgi on nagunii see sama probleem siin teemas juba läbi käinud aga lehekülgi jube palju. :D
Autoks on E34 525tds, 95 aasta.
Tühikäigul kipub välja surema, eriti kui konditsioneer tööle panna või kui korra gaasi vajutada ja siis pöörded alla langevad. Kõrgsurve pumba jama miskine?
Töösooja mootoriga käivitamine kestab kah muidugi umbes 5 sekundit enne kui käima läheb.

Edit: Kõigutab pöördeid kah vahepeal umbes 300rpm kaupa tühikäigul.
Viimati muutis Kaspu, 02.10.2012 01:54 30, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas killer666 »

Tundub , et pump liiast kulunud . Ehk aitaks kui kütet juurde keerata.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kaupo_K
Huviline
Postitusi: 1074
Liitunud: 29.12.2009 18:25 45
Peamine sõiduk: 530D
Asukoht: Ravila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Kaupo_K »

killer666 kirjutas:Tundub , et pump liiast kulunud . Ehk aitaks kui kütet juurde keerata.

Kütte juurdekeeramine nüüd pumpa küll paremaks ei tee. Ajutine lahendus on tühikäigu pöördeid natuke tösta. Aga nende sümptomitega on nii jaoturpea kui elektriline kaan kulunud, seega tuleb uut pumpa otsida. Enda vana tds hakkas samamoodi välja surema, vahest suri isegi linna vahel sõites lambist välja.
Kasutaja avatar
_siim_
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 27.09.2007 16:05 42

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas _siim_ »

Mina panustaks rohkem elektrilisele kaanele,jaoturpea kulumise korral ei lähe soojana eriti hästi käima.
C:\>Sent from my i386 using MS-DOS__
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas killer666 »

Kaspu kirjutas: Töösooja mootoriga käivitamine kestab kah muidugi umbes 5 sekundit enne kui käima läheb.
_siim_ kirjutas:Mina panustaks rohkem elektrilisele kaanele,jaoturpea kulumise korral ei lähe soojana eriti hästi käima.
5 Sekundit on siiski liiga kaua.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
mariovtt
Huviline
Postitusi: 599
Liitunud: 25.01.2012 19:20 21
Peamine sõiduk: E46
Asukoht: Tõrva

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas mariovtt »

Mul oli enne pumba sättimist nii, et soojalt tahtis mingi 3 sekundit käivitamiseks saada, vahel ka rohkem-vähem. Tühikäigul pöörded ei kõikund. Sai siis lastud pump paika panna, nüüd soojalt käivitub kohe, aga miskipärast on pöörded tühikäigul kõikuma hakanud, umbes 100 või 150, 200 pöörde ulatuses. Peale hommikust käivitamist umbes paar minutit ei kõigu ja siis hakkab kõikuma, temp on sinise lõpu poole kui hakkab. Soojast peast muidugi kõigub ka. Kas siis peaks kütet natuke peale keerama, ehk saab selle kõikumise paremaks. Iseenesest tühikäigul välja ei sure, aga häirib see tühikäigu kõikumine. Kuidas täpselt selle kütte paikakeeramine käib? Tean, et täppistööks vaja ka arvutit, aga ehk annab kodus ka natuke paremaks keerata, et ei kõiguks. Kui muidu ei saa, siis tuleb kellegi targema juurde viia. Ennem pumba keeramist minek ka absoluutselt puudus. Nüüd on umbes 2000 pöörde juures päris hea minek. Küttekulu on hea.
Kasutaja avatar
Kaspu
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 08.09.2010 21:02 36
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Kaspu »

Nüüd on hakanud pihusti tuld kellaplokis põlema lööma kui järsult kiirendada ja pöördeid juba ~3000rpm .
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas killer666 »

Kaspu kirjutas:Nüüd on hakanud pihusti tuld kellaplokis põlema lööma kui järsult kiirendada ja pöördeid juba ~3000rpm .
Pihusti tuli ei tähenda , et juhtpihusti kutu on , vaid hakkab põlema siis kui ei ole võimalik syydet reguleerida normi piirides , väidetavalt hakkab ka siis põlema kui on viga filtripotsiku soenduses.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
sopp
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 05.08.2008 16:59 24
Asukoht: pärnumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas sopp »

kas sissevõetava õhu temp.andur saab mõjutada käivitamist??
Kasutaja avatar
raygo226
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 07.08.2008 19:42 22
Asukoht: Pärnu/Sindi

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas raygo226 »

Ei hakanud tervet teemat läbi lappama. Täna hommikul tööle sõites hakkas auto imelikult käituma, esimesed 500m tänavate vahel oli okei ja siis hakkas jama pihta. Mainin ära, et tegu on 97 aasta 525tdsA'ga. Käigukast hakkas lampi kolmanda? käiguga koha pealt liikuma, kui hoo üles sai, oli masin uimane. Töölt tulles oli okei, aga õhtul sõitma minnes kordus see jälle. Peale 2km oli kõik okei ja töötas õhtu otsa kenasti. :? See käigukasti jama viitab nagu avariirežiimile...
Teine probleem - täiesti lambi hetkel suri auto välja. Proovides käivitada, läks mingi 20sek pärast käima. Kuna näidik oli pisut alla 15l, panin tanklas igaksjuhuks natuke peale. Enne ära sõitu proovisin korduvalt käivitada, kõik tundus OK ja hakkasin sõitma kui auto jälle välja suri (10m sain sõita), 20sek käivitust ja auto töötas kenasti. Vaatasin igaksjuhuks kapoti alt, et äkki on õhku vahele tulnud, aga toru oli kenasti ainult kütust täis. Õhk oleks ka käivitusel tunda andnud (tahab välja surra ju).

Kõik, kes hakkavad diagnostikat soovitama, siis peale hommikust tööleminekut sai tööjuures arvuti taha pistetud. Ainsad vead, mis arvuti leidis oli EGR ja õhulugeja. EGR on tehtud pimedaks ja õhulugeja on vahelt ära ühendatud.

Ise kahtlustaks äkki väntvõlliasendi andurit? Kuid siiski peaks ta diagnostikaga näha olema... :roll:

EDIT: VIimane mõttevälgatus on kütusefilter...
Kasutaja avatar
mj6u
Huviline
Postitusi: 1090
Liitunud: 06.04.2010 22:49 00
Peamine sõiduk: Lexus GS300

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas mj6u »

Kirjutan oma samalaadse probleemi. Eile sai pikem maantee ots tehtud e39 525tds atm 96a. Sõites ühtlaselt spidomeetri järgi 130km/h oli paras värin sees, ok see savi rehvid kõverad või veljed balatsist väljas. Gaasi andes värin läheb hullemaks ? Lisaks sellele viskas vahepeal põlema eelsüüte tule ja hakkas välja surema, siiski jäi tööle. Jõudu pole, kohati kiirendades poob kinni vms. Auto on chipitud, de cat, egr töötab. Tegin tööjuures diagnostika, ainuke viga mis mootoripoolepealt tuli oli Fuel delivery control valve ? Misasi see on ?
Kasutaja avatar
Tauri.
Huviline
Postitusi: 3001
Liitunud: 05.02.2009 19:40 22
Peamine sõiduk: X5
Asukoht: Võru

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Tauri. »

killer666 kirjutas:SSee alumine asi ongi , see keerab külmalt syydet varajasemaks.
Sai seda alumist juhet proovitud, kuid ei midagi.
Ise arvan, et asi on pihustites. Külmalt käima pannes jõhkralt puterdab ja ajab sinist tossu sumpast.
Soojaks ei lähe ka nii ruttu kui võiks. Kas see võib ka sellest olla? Ehk ei tooda mootor niipalju sooja kui pihustid kusevad?
Aidake hädast välja!!
BMW
Kasutaja avatar
sopp
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 05.08.2008 16:59 24
Asukoht: pärnumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas sopp »

natuke teistlaadi küsimus siis siia vahele. nimelt 525tds ajab karterituulutusest välj aõli, mitt hullusti aga ikka sealt seda tuleb. mootori töötamise ajal õlikork maha keerata siis seal viskab õli.kas võib olla et surve karteris?
oskab keegi öelda milles asi võib olla?

tänud
kalkulaator
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 18.01.2008 16:13 00

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas kalkulaator »

Tervist selline probleem e39 525tds-iga

Auto käivitub soojast ja külmast peast esimesest pöördest, sõites on tõmme hea. aga vahest sureb pidurdades välja ja siis enam käima ei lähe, peale 5-6 korda käiamist läheb käima lõpuks ja enam sellist anomaaliat pole, sureta välja ja pane käima kasvõi 10x. Eilmine omanik ütles et paagi sisene pump vahetatud ja filter puhas, vahest harva lonkab ka kohapeal aga välja ei sure. Kuskil õhk sees või ikkagi pumba viga??
Jala
Kaupo_K
Huviline
Postitusi: 1074
Liitunud: 29.12.2009 18:25 45
Peamine sõiduk: 530D
Asukoht: Ravila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Kaupo_K »

Loogika järgi pidurdades on kütet vähem paagis seal kus pump imeb ja kui tootlikkus lahja siis saabki küte otsa lihtsalt. Aga kui sõidad 5-6 liitrit paagis siis ongi see oht alati et sureb välja. Mina kontrolliks selle pumba tootlikkuse ja rõhu ära.
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas killer666 »

suitsev rehv kirjutas:Loogika järgi pidurdades on kütet vähem paagis seal kus pump imeb ja kui tootlikkus lahja siis saabki küte otsa lihtsalt. Aga kui sõidad 5-6 liitrit paagis siis ongi see oht alati et sureb välja. Mina kontrolliks selle pumba tootlikkuse ja rõhu ära.
Kahjuks selle viga pole , kuna bemmi inseneridel on ka olnud loogilist mõtlemist ja kütust ei v6eta otse paagist , vaid keset paagi olevast väiksemast anumast , milles pidrdamisel , ega kurvides eriti küttetase ei alane.

Mul diiselbemmidel on olnud need pumbad vigased ja olen pumba eemaldanud ning pannud asemele tavalise torujupi ning isegi siis pole kordagi õhku vahele t6mmanud ei pidurdades , ega kurvides.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
Kaspu
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 08.09.2010 21:02 36
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Kaspu »

Kas keegi oskab öelda mis vahe on 993 ja 994 lõpuga pumbal ? Kas nad on samasugused, et ühtiks 994 pump kui enne on peal olnud 993 pump?
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas killer666 »

Juhtelektroonika on erinev , seega ei hakka ja fyysiliselt peaks pumbakael 993 väike olema , aga 994 juba suurem. Teistpidi saaks panna, aga nii nagu sina tahad ei saa.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
kalkulaator
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 18.01.2008 16:13 00

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas kalkulaator »

kalkulaator kirjutas:Tervist selline probleem e39 525tds-iga

Auto käivitub soojast ja külmast peast esimesest pöördest, sõites on tõmme hea. aga vahest sureb pidurdades välja ja siis enam käima ei lähe, peale 5-6 korda käiamist läheb käima lõpuks ja enam sellist anomaaliat pole, sureta välja ja pane käima kasvõi 10x. Eilmine omanik ütles et paagi sisene pump vahetatud ja filter puhas, vahest harva lonkab ka kohapeal aga välja ei sure. Kuskil õhk sees või ikkagi pumba viga??
Nii sain nii palju targemaks et kui sellist pulli teeb siis on õhk sees(torudest näha) veits käiates on näha et kui tõmbab kütuse torusse läheb pill kohe käima, kes oskab siis pakkuda kust tuleb õhk sisse? Paagis kütet piisavalt
Jala
kloox
Huviline
Postitusi: 1206
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas kloox »

Endiselt on väiksema pumbakaelaga 995 lõpuga pump ja sama mõõtu on 993 ja 994.
530d
Vasta