1. leht 1-st

Mootorist peksab õli välja 525 93a 141kw autom.

Postitatud: 17.03.2007 11:58 19
Postitas kurvii
Tere, selline jama siis. Tehti mootorile pool kappremonti,vahetati ketid klapid paar kolbi jne.Pandi kokku ja kõik alguses okei.Mingi aeg oli salnongis räige õli kärsakas,helistasin vennale see ütles et normaalne,tutikad tihendid ja muu selline jama ikka algul kärssab.Möödus terve kuu ja ikka kärsakas sees,helistan uuesti väidab siis juba et õli liiga palju-kuniks kolm nädalat tagasi viskas alarmi peale et õli rõhk puudub ja õli otsas!!! Jätsi auto seisma ja vaatasin varrast ja see jummala kuiv.Ostsin kiirelt statoilist õli ja valasin terve 4l ponsu sisse ja siis läks alles selle miinimumi peale. Suutsin sõita veel ca2nädalat ja jälle õli otsas.Siis tõstsin auto üless ja ohh imet.OO ratta pealne karp+käigukasti kaas ja plokikaas täiesti õlised ja nii kui tuure annad peaksab kuskilt õli.
Siit küsimus:kus kohast võib sealt kandist õli välja peksta,kas on võimalik et oo ratta juurest või plokikaane vahelt või kuskilt sealt kandist? Ja kas on võimalik et plokikaane tihend või muu asi pandi valesti või on see tavaline.

Postitatud: 17.03.2007 12:04 57
Postitas MuiduMees
kas tosool puhas ?

Postitatud: 17.03.2007 12:06 38
Postitas elm
Simmer?

Postitatud: 17.03.2007 12:11 52
Postitas hollow
kui kärsakas siis pakuks äkki klapikambri kaant... õli tilgub väljalaske kolle peale... või siis tõesti vända simmerid... ükskõiksiis kumb

ise sain esimest korda mootorit vahetades nii palju targemaks, et kui mootor on maas, siis vaheta simmerid ära... läheb kogu töö maksma ainult simmeri hinna... pärast uuesti asi lahti kiskuda on kõvasti kallim

õli

Postitatud: 17.03.2007 17:36 21
Postitas velts1
kontrolli plokikaane taga asuvat õlikanali lõppu mis on suletud poldi ja tihendusseibiga.

Postitatud: 18.03.2007 09:04 57
Postitas kurvii
Tosool on puhas-Või ma ei tea ka,igatahes suits mis tuleb on ilus ja valge.Aga kus kohas need simmerid on?ja kas neid saab siis vigastada/kahjustada?
Ja kus kohas see õlikanali lõpp on?

Postitatud: 18.03.2007 10:33 09
Postitas hollow
kui saküsid selliseid küsimusi, siis vii parem auto asjatundja juurde ja las tema vaatab üle

Postitatud: 18.03.2007 22:56 02
Postitas kurvii
Point selles et tahaks enamvähem täpselt teada siis saaks sellest rem summast maha arvutada mis ma sellele sellile maksin paranduse eest.Muidu viin kohale ja to hakkab mingid jura jälle ajama.Ja autot endal koguaeg tarvis ka et pole nagu aega terveks kuuks sisse jätta.

Postitatud: 18.03.2007 23:00 10
Postitas Viljar
Nii on raske üleda kus ja mis viga, lihtsam on ikka asi kellelegi ette näidata, kuna seal on neid võimalike lekke kohti päris palju.

Postitatud: 19.03.2007 01:11 31
Postitas kurvii
aga kus kohas need simmerid asuvad ja see õlilõpu kanal?

Postitatud: 19.03.2007 01:38 47
Postitas Kristjan_K
kurvii kirjutas:Point selles et tahaks enamvähem täpselt teada siis saaks sellest rem summast maha arvutada mis ma sellele sellile maksin paranduse eest.Muidu viin kohale ja to hakkab mingid jura jälle ajama.Ja autot endal koguaeg tarvis ka et pole nagu aega terveks kuuks sisse jätta.
Aga vii siis auto kellegi teise juurde, kes ütleb sulle kus ja milles viga.

Postitatud: 19.03.2007 10:07 44
Postitas Viljar
kurvii kirjutas:aga kus kohas need simmerid asuvad ja see õlilõpu kanal?
Üleval pool sellel mootoril ei olegi simmerit, tegemist ju kettiga mootoriga.
Mul garaazis praegu kaks sellise tüübi mootorit lahti, ma lähen vaatan kust kandist ta siis sedasi lekkida võiks.

Postitatud: 20.03.2007 21:57 03
Postitas kurvii
To Viljar. Kas sa vaatasid neid mootoreid?

Postitatud: 21.03.2007 19:34 08
Postitas pikk66
Jutu järgi tundub väntvõlli tagumine otsatihend e. siis hooratta poolne. Konkreetselt bemmil mul seda häda pole olnud aga yhel kunagisel masinal oli sama jama ja siis oli küll see simmerling. Uurida võid :)

Postitatud: 22.03.2007 11:07 00
Postitas Tarmo_H
kas sa peale plokikaane vahetust polte oled käinud pingutamas, mul eelmiselt autol vahetati ka polkikaane tihend, siis remondimees ütles, et peab mingi kahe kolme nädala pärast poldid üle pingutama ja sellel pidi veel ka olema mingi teatud järjekord, aga see oli ka vanema tüübi mootor. pont selles et võibolla poldid lahti ja peksab sealt vahelt välja

Postitatud: 22.03.2007 11:13 38
Postitas hollow
plokikaane poldid pingutatakse peale kokku panemist ja 30minutit töötamist üle... mitte mitme nädalapärast

Postitatud: 22.03.2007 12:02 31
Postitas xTc-b
Mul on põhimõtteliselt sama jama. mingi aeg tagasi lendas vee pump ja siis võtsin mootori laiali kuna oli vaja pea ka ära remontida. panin kõik kokku ilusti ja mootor käib nagu kell ainult etka kuskilt viskab õli kolle peale. korra sain masina tõstukile ka aga sisi oli aega nii vähe et ei saanud selgust aga paistis nagu tuleks plokikaane ja ploki vahelt :S kas see saab võimalik olla?
igatahes proovin veel ja võtan maha klapikambri kaane ja panen tagumise otsale väikse silikooni kihi alla ja vaatab mis siis teeb...

Postitatud: 22.03.2007 13:17 00
Postitas MuiduMees
ma ei tea kes sealt kollektori peale võib minna kuid plokikane ja ploki vahelt võib tulla küll, mul oli ka midagi ikka väga pees kuna oli näha et nire jooksis sealt. :?