Mure 525td e34 aut.kastiga
Mure 525td e34 aut.kastiga
Asi siis selline, et maanteel umbes 90km/h rekkast mööda minnes tõmbas käigu alla ja jõud justkui kadus. Pöörded "tõmblesid" ka 2500-3500 vahemikus. Sai siis rekkast mööda ja muidu 90km/h lastes olid pöörded alla 2000, aga peale seda olid 2000 ja natuke üle justkui oleks viimane käik kadunud. Hiljem teisele teele keerates kuskil 30km/h ja gaasi vajutades auto suri välja. Uuesti käima pannes olid kõik käigud jälle olemas, aga asi oli ikka kuidagi uimase võitu.
Oskab keegi öelda mis seal juhtuda võis? Kas tegu mingisuguse kasti jamaga või on midagi muud?
Soojalt kaovad ka armatuurilt käigu tähed, seega ei oska öelda kas äkki läks ka hammasratta märk põlema.
Oskab keegi öelda mis seal juhtuda võis? Kas tegu mingisuguse kasti jamaga või on midagi muud?
Soojalt kaovad ka armatuurilt käigu tähed, seega ei oska öelda kas äkki läks ka hammasratta märk põlema.
jõudu. kaks soovitust: käigukasti kohapealt pead tõenäoliselt stendi minema ja seal peaks tulema välja aju poolt fikseeritud veateated , kas läbilibisemine vms, et jõud on kadunud ja töötab suuremate pööretega siis asi võib olla turbo õhtale minekus - välja surra ta küll ei tohiks aga mine tea - arvan et näidiktulede kadumine ei ole asjaga otseselt seotud
525 TDS 95 autom, universaal
www.rinardi.ee
www.rinardi.ee
Vahepeal töötas auto korralikult ja nüüd tekkis sama jama. Möödasõidul lõi pöörded 2500-3000 vahel tõmblema ja jõud kadus. Hetkeks lõi põlema ka pihusti märgiga tule aga see kustus suht kiiresti ära. Peale seda tundus, et kast ei lülitanud enam 4-ndat käiku, 90-ga sõites pöörded üle 2000 nagu 3nda käiguga ikka. Sai siis korra auto seisma jäetud ja uuesti tööle pandud ja pärast seda oli kõik ok.
asi võib küttefiltris olla. et olenevat temperatuurist seal leiduv muutub vähe tahkemaks ja ummistabki süsteemi ära, suuremate pööretega kui ktust rohkem äheb ei saa pump enam vajaminevat kogust kätte...
minu autol oli täppselt sama probleem....
teadud kiirusel lihtsalt tõmbas hingest kinni ja kõik....
vahetasin küttefiltri ära ja peale seda oli asi ok
minu autol oli täppselt sama probleem....
teadud kiirusel lihtsalt tõmbas hingest kinni ja kõik....
vahetasin küttefiltri ära ja peale seda oli asi ok
kütuse ja õhufilter on vahetatud max 1000km tagasi.mikk1984 kirjutas:asi võib küttefiltris olla. et olenevat temperatuurist seal leiduv muutub vähe tahkemaks ja ummistabki süsteemi ära, suuremate pööretega kui ktust rohkem äheb ei saa pump enam vajaminevat kogust kätte...
minu autol oli täppselt sama probleem....
teadud kiirusel lihtsalt tõmbas hingest kinni ja kõik....
vahetasin küttefiltri ära ja peale seda oli asi ok