1. leht 1-st

E60 M57 2004a palun abi

Postitatud: 15.07.2021 17:40 01
Postitas Fugative
Autoga järsul kiirendusel must tahmalont järel. Ilma õhulugejata kiirendusel musta suitsu ei esine üldse. Lisaks tühikäigul pöörded käivad hästi õrnalt üles-alla.

INPAga vaadates on näha, et Actual air mass 2000rpm on !780mg/Hub, kuigi samal ajal nominal air mass näitab 450mg/hub.

2500rpm pealt hakkab actual air mass alla kukkuma normaalsusesse. 3500rpm peal actual air mass 540mg/hub.
Mis põhjustab selles vahemikus kõrget õhumassi?

Sai proovitud teise auto pealt töökorras õhulugejat ning näit endiselt sama. Muidugi peale vahetust nullisin MAFi adaptsioonid.

Lisaks on madalatel pööretel kõrge kütusekulu. Linnas sõites kellaploki järgi 20l/100km, maanteel 5l/100km. On esinenud vahepeal külmalt ka limp mode, auto välja suretades ja uuesti käima pannes limp mode kadunud ja sõidab jälle hästi. Turbo aktuaator sai lahti võetud seal kõik korras, hoova harjutasin ilusti käima.

Olen täheldanud, et külma mootoriga 4. pihusti näit on tõepoolest kõrge(+3), gaasi andes kuni 1000rpm näit läheb veelgi suuremaks (+5). Andes veidi gaasi juurde nii umbes 1200rpm siis pihusti näit kukub +0.2 kanti.
Sõidu ajal kõik pihusti näidud ilusad. Pihusti läheb järgmisel nädalal Diesellandi remonti.

Pilt
PS! Pöördklapid eemaldatud, DPF eemaldatud, turbol lõtkud puuduvad, õhufilter ja karterituulutus vahetatud, EGR ja EGR solenoid vahetatud(pierburg), sisselaske kollektori tihendid uued, vaakumid vahetatud.
veakoodideks ainult 4587 (kütusefiltri kood) filter ise uus, viga endine.

Kas kõrge kütusekulu linnas võib olla tingitud sellest samusest pihustist?

Kas sellise näiduga pihusti võib olla musta tahmalondi põhjus?

Millest võib olla tingitud kõrge õhumassi lugemine? Sest ilma DPFita puudub vastusurve ja turbo rõhk kasvab kiiremini?

Kas surev pihusti võib minu juhul tekitada suvalist limp mode?(tavaliselt hommikuti töölesõites esimese 300m jooksul). Vahepeal kuu aega rahulik, siis teinekord nädalas 2-3x.

Re: E60 M57 2004a surev pihusti ja tahmalont

Postitatud: 16.07.2021 14:20 47
Postitas Fugative
Lisan veel ühe video
MAP andur kui küljes on siis tekib liiga suur rõhk ja hakkab seda maha laskma. Videos hästi näha ja kuulda.
Olemas ka video kus MAP lahti ühendatud, õhuhulk "normis".

Re: E60 M57 2004a palun abi

Postitatud: 16.07.2021 18:00 21
Postitas LEDBeam
Kas keegi on mootori tarkvara näppinud? Kas teist õhumassimõõtjat on proovitud?

Re: E60 M57 2004a palun abi

Postitatud: 16.07.2021 18:25 07
Postitas Fugative
Õhulugejat proovisin vahetada, adaptsioonidele sai tehtud reset. Tulemus ikka täpselt sama. Proovitud sai selles suhtes kasutatud õhulugejat bmw X5 pealt(sama koodiga).
Arvutiga ise pole kallal käinud, eelmine omanik ei ole ka ise käinud kelle käes auto mitu aastat oli. DPF eemaldatud 5-6a tagasi

Re: E60 M57 2004a palun abi

Postitatud: 30.07.2021 22:30 01
Postitas Ma®tin
Õhumassimõõtja näidud ok kui tarkvaras EGR kinni pandud on.

Re: E60 M57 2004a palun abi

Postitatud: 31.07.2021 07:43 05
Postitas patrik
Inpa ei kõlba sellise probleemi tuvastamiseks. Sellise käiguühtlusega pole muidugi mõtet muuga enne tegeleda. Mis juhtub kui pihustid ringi tõsta?