E60 M57 2004a palun abi

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Fugative
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 07.05.2021 23:14 19
Peamine sõiduk: BMW 530D E61 2005

E60 M57 2004a palun abi

Postitus Postitas Fugative »

Autoga järsul kiirendusel must tahmalont järel. Ilma õhulugejata kiirendusel musta suitsu ei esine üldse. Lisaks tühikäigul pöörded käivad hästi õrnalt üles-alla.

INPAga vaadates on näha, et Actual air mass 2000rpm on !780mg/Hub, kuigi samal ajal nominal air mass näitab 450mg/hub.

2500rpm pealt hakkab actual air mass alla kukkuma normaalsusesse. 3500rpm peal actual air mass 540mg/hub.
Mis põhjustab selles vahemikus kõrget õhumassi?

Sai proovitud teise auto pealt töökorras õhulugejat ning näit endiselt sama. Muidugi peale vahetust nullisin MAFi adaptsioonid.

Lisaks on madalatel pööretel kõrge kütusekulu. Linnas sõites kellaploki järgi 20l/100km, maanteel 5l/100km. On esinenud vahepeal külmalt ka limp mode, auto välja suretades ja uuesti käima pannes limp mode kadunud ja sõidab jälle hästi. Turbo aktuaator sai lahti võetud seal kõik korras, hoova harjutasin ilusti käima.

Olen täheldanud, et külma mootoriga 4. pihusti näit on tõepoolest kõrge(+3), gaasi andes kuni 1000rpm näit läheb veelgi suuremaks (+5). Andes veidi gaasi juurde nii umbes 1200rpm siis pihusti näit kukub +0.2 kanti.
Sõidu ajal kõik pihusti näidud ilusad. Pihusti läheb järgmisel nädalal Diesellandi remonti.

Pilt
PS! Pöördklapid eemaldatud, DPF eemaldatud, turbol lõtkud puuduvad, õhufilter ja karterituulutus vahetatud, EGR ja EGR solenoid vahetatud(pierburg), sisselaske kollektori tihendid uued, vaakumid vahetatud.
veakoodideks ainult 4587 (kütusefiltri kood) filter ise uus, viga endine.

Kas kõrge kütusekulu linnas võib olla tingitud sellest samusest pihustist?

Kas sellise näiduga pihusti võib olla musta tahmalondi põhjus?

Millest võib olla tingitud kõrge õhumassi lugemine? Sest ilma DPFita puudub vastusurve ja turbo rõhk kasvab kiiremini?

Kas surev pihusti võib minu juhul tekitada suvalist limp mode?(tavaliselt hommikuti töölesõites esimese 300m jooksul). Vahepeal kuu aega rahulik, siis teinekord nädalas 2-3x.
Viimati muutis Fugative, 16.07.2021 15:35 30, muudetud 1 kord kokku.
Fugative
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 07.05.2021 23:14 19
Peamine sõiduk: BMW 530D E61 2005

Re: E60 M57 2004a surev pihusti ja tahmalont

Postitus Postitas Fugative »

Lisan veel ühe video
MAP andur kui küljes on siis tekib liiga suur rõhk ja hakkab seda maha laskma. Videos hästi näha ja kuulda.
Olemas ka video kus MAP lahti ühendatud, õhuhulk "normis".
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1250
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: E60 M57 2004a palun abi

Postitus Postitas LEDBeam »

Kas keegi on mootori tarkvara näppinud? Kas teist õhumassimõõtjat on proovitud?
Fugative
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 07.05.2021 23:14 19
Peamine sõiduk: BMW 530D E61 2005

Re: E60 M57 2004a palun abi

Postitus Postitas Fugative »

Õhulugejat proovisin vahetada, adaptsioonidele sai tehtud reset. Tulemus ikka täpselt sama. Proovitud sai selles suhtes kasutatud õhulugejat bmw X5 pealt(sama koodiga).
Arvutiga ise pole kallal käinud, eelmine omanik ei ole ka ise käinud kelle käes auto mitu aastat oli. DPF eemaldatud 5-6a tagasi
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: E60 M57 2004a palun abi

Postitus Postitas Ma®tin »

Õhumassimõõtja näidud ok kui tarkvaras EGR kinni pandud on.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: E60 M57 2004a palun abi

Postitus Postitas patrik »

Inpa ei kõlba sellise probleemi tuvastamiseks. Sellise käiguühtlusega pole muidugi mõtet muuga enne tegeleda. Mis juhtub kui pihustid ringi tõsta?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Vasta