BMW 525d e61 2005a turbo probleem
Postitatud: 20.06.2021 04:57 25
Tere,
Nimelt BMW 525d 130kw ei rakendu turbo kiirendamisel täielikult või rakendub minimaalsel määral, alates 2000rpm kiirendamisel on mootoris ebaühtlus.
Autost - paigaldatud 3.0d 160kw pihustid (3.0 pihustikaart sisestatud, 5tk äsja vahetatud), peal 4 kuud tagasi taastatud 3.0d 160kw turbo.
Tehtud ettevõttes CTS tuning Stage I chip, EGR off, DPF off. Seal mõõtes küsis auto sõites 1.4bar, kuid turbo andis 0.4. Olen proovinud veel lisaks 2-te turbot, tulemus sama.
Olen lasknud samas ettevõttes peale panna 5 erinevat chipi, samuti originaaliga käitus auto samamoodi.
Vahetatud eelnevalt mainitud 5 pihustit, turbo (3 korda), proovitud teist õhulugejat, uued turbolõdvikud.
NB! Kohapeal gaasitades töötab auto laitmatult!
Pädevad diagnostikud on autot nüüdseks kokku 6 korda kontrollinud, arvuti vigu ei näita.
Kas kellelgi on veel soovitusi mida vaadata, vahetada, kontrollida? Soovin autot korda saada.
Kas viga võib olla defektses intercooleris, mis on umbe läinud ajaga?
Nimelt BMW 525d 130kw ei rakendu turbo kiirendamisel täielikult või rakendub minimaalsel määral, alates 2000rpm kiirendamisel on mootoris ebaühtlus.
Autost - paigaldatud 3.0d 160kw pihustid (3.0 pihustikaart sisestatud, 5tk äsja vahetatud), peal 4 kuud tagasi taastatud 3.0d 160kw turbo.
Tehtud ettevõttes CTS tuning Stage I chip, EGR off, DPF off. Seal mõõtes küsis auto sõites 1.4bar, kuid turbo andis 0.4. Olen proovinud veel lisaks 2-te turbot, tulemus sama.
Olen lasknud samas ettevõttes peale panna 5 erinevat chipi, samuti originaaliga käitus auto samamoodi.
Vahetatud eelnevalt mainitud 5 pihustit, turbo (3 korda), proovitud teist õhulugejat, uued turbolõdvikud.
NB! Kohapeal gaasitades töötab auto laitmatult!
Pädevad diagnostikud on autot nüüdseks kokku 6 korda kontrollinud, arvuti vigu ei näita.
Kas kellelgi on veel soovitusi mida vaadata, vahetada, kontrollida? Soovin autot korda saada.
Kas viga võib olla defektses intercooleris, mis on umbe läinud ajaga?