1. leht 1-st

BMW 525d e61 2005a turbo probleem

Postitatud: 20.06.2021 04:57 25
Postitas Upsidespike
Tere,

Nimelt BMW 525d 130kw ei rakendu turbo kiirendamisel täielikult või rakendub minimaalsel määral, alates 2000rpm kiirendamisel on mootoris ebaühtlus.

Autost - paigaldatud 3.0d 160kw pihustid (3.0 pihustikaart sisestatud, 5tk äsja vahetatud), peal 4 kuud tagasi taastatud 3.0d 160kw turbo.

Tehtud ettevõttes CTS tuning Stage I chip, EGR off, DPF off. Seal mõõtes küsis auto sõites 1.4bar, kuid turbo andis 0.4. Olen proovinud veel lisaks 2-te turbot, tulemus sama.
Olen lasknud samas ettevõttes peale panna 5 erinevat chipi, samuti originaaliga käitus auto samamoodi.

Vahetatud eelnevalt mainitud 5 pihustit, turbo (3 korda), proovitud teist õhulugejat, uued turbolõdvikud.

NB! Kohapeal gaasitades töötab auto laitmatult!

Pädevad diagnostikud on autot nüüdseks kokku 6 korda kontrollinud, arvuti vigu ei näita.

Kas kellelgi on veel soovitusi mida vaadata, vahetada, kontrollida? Soovin autot korda saada.

Kas viga võib olla defektses intercooleris, mis on umbe läinud ajaga?

Re: BMW 525d e61 2005a turbo probleem

Postitatud: 21.06.2021 11:41 02
Postitas Ma®tin
Intercooleri kontroll võtab muude asjadega võrreldes nii vähe aega, eriti kui turbolõdvikuid ka juba vahetatud on - see oleks mõistlik antud tegevuse käigus nagunii ära pesta.

VNT mapid on ka 3.0d turboga vastavusse viidud?

Re: BMW 525d e61 2005a turbo probleem

Postitatud: 21.06.2021 12:06 42
Postitas Silver88
Korralik logi annaks hea ülevaate. Samanoodi nagu ka Martin ütles tuleb turbo kaardid vastavusse viia.

Re: BMW 525d e61 2005a turbo probleem

Postitatud: 21.06.2021 12:13 34
Postitas Ma®tin
Mina ilmselt teeks suht madala requesti ~ 1 bari peale ja paneks SVBL ka madalaks ja tõstaks niikaua VNT mappe kuni turbo normaalselt käituma hakkab ning antud kogemuse põhjal siis lõpetaks pärast softi nii nagu kliendil soov on.

3.0d pihustid koos stock durationiga 2.5 peal kõlab ka muidugi “huvitavalt”, reaalsuses nõuab see julmalt kalkuleerimist ja logimist, et SOI ja Durationi najal EOI paika saada.

Re: BMW 525d e61 2005a turbo probleem

Postitatud: 21.06.2021 17:39 25
Postitas LEDBeam
Teemataja võiks omale rõhuandurite tööpõhimõtted selgeks teha. Tavaline auto rõhuandur näitab atmosfäärirõhul juba 1 bar. Kui tahta turbost ülerõhku 1 bar, tuleb tagada, et andur näitaks 2 bar, see rõhk turbost tellidagi jne.
Seal mõõtes küsis auto sõites 1.4bar, kuid turbo andis 0.4
Kõik on õige, kui mõõtsid atmosfääri suhtes.