BMW 530d E61 increased emissions
Postitatud: 07.05.2021 23:25 01
Bmw E61 M57 530D "Increased emissions"
Viskas mootoritule põlema, kuvab veateateks "increased emissions". Vahepeal kaob ära nädalaks, teinekord viskab üle päeva mootoritule põlema ja kustu. Vahepeal tõmbab hinge kinni, nagu sõidaks 1.0d mootoriga, teinekord kiirendab jälle nii nagu peab.
Nüüdseks viskab igal hommikul increased emissions veateate 2min peale hommikust käivitust. Kustutan 4501 veakoodi ära ja tagasi enne järgmist hommikut ei tule. Linnas nullisin keskmise küttekulu ära - keskmine on 18.5L/100km. Selline kütusekulu tuli öko sõidustiiluga linnas - mootor soojenes 70 kraadini(kodust tööle).
Diagnostika andis varasemalt veakoodideks
*4501 - MAF controlled EGR system(EGR flow too high)
*3F35 - Charge air tube, monitoring at idle
*3F57 - Charging pressure valve
Hetkel alles 4501 veakood.
Mida olen siiani proovinud peale mootoritule süttimist:
* EGR puhastatud ja uus tihend(EGR liigub)
* EGR solenoidklapp+vaakumvoolik vahetatud
* õhufilter vahetatud
* karterituulutus vahetatud(vortex)
* turbo pikilõtk puudub, turbiin pöörleb vabalt
* turbo lõdvikud kontrollitud, osaliselt vahetatud
*sisendõhu temp. Andur puhastatud
* MAP ja MAF puhastasin ära
* gaasi andes turbo aktuaator liigub
*mootori temp tõuseb kuni 92C
*turbo ja õhulugeja vahelised tihendid uued
*täna avastasin et aku vool on seisva mootoriga 12.02V. Käima pannes laeb 13.8V peal- aku võib ka midagi sassi ajada?
Autol on
* Pöördklapid pimedaks pandud
* DPF eemaldatud
* turbo juhtimine elektriliselt
* tahhomeeter ujub vahepeal tühikäigul 2mm üles alla
*malmist kollektor
Mida veel kontrollida/proovida?
Viitsib keegi ehk üle vaadata, milles asi?
Tartu
567null7236
Viskas mootoritule põlema, kuvab veateateks "increased emissions". Vahepeal kaob ära nädalaks, teinekord viskab üle päeva mootoritule põlema ja kustu. Vahepeal tõmbab hinge kinni, nagu sõidaks 1.0d mootoriga, teinekord kiirendab jälle nii nagu peab.
Nüüdseks viskab igal hommikul increased emissions veateate 2min peale hommikust käivitust. Kustutan 4501 veakoodi ära ja tagasi enne järgmist hommikut ei tule. Linnas nullisin keskmise küttekulu ära - keskmine on 18.5L/100km. Selline kütusekulu tuli öko sõidustiiluga linnas - mootor soojenes 70 kraadini(kodust tööle).
Diagnostika andis varasemalt veakoodideks
*4501 - MAF controlled EGR system(EGR flow too high)
*3F35 - Charge air tube, monitoring at idle
*3F57 - Charging pressure valve
Hetkel alles 4501 veakood.
Mida olen siiani proovinud peale mootoritule süttimist:
* EGR puhastatud ja uus tihend(EGR liigub)
* EGR solenoidklapp+vaakumvoolik vahetatud
* õhufilter vahetatud
* karterituulutus vahetatud(vortex)
* turbo pikilõtk puudub, turbiin pöörleb vabalt
* turbo lõdvikud kontrollitud, osaliselt vahetatud
*sisendõhu temp. Andur puhastatud
* MAP ja MAF puhastasin ära
* gaasi andes turbo aktuaator liigub
*mootori temp tõuseb kuni 92C
*turbo ja õhulugeja vahelised tihendid uued
*täna avastasin et aku vool on seisva mootoriga 12.02V. Käima pannes laeb 13.8V peal- aku võib ka midagi sassi ajada?
Autol on
* Pöördklapid pimedaks pandud
* DPF eemaldatud
* turbo juhtimine elektriliselt
* tahhomeeter ujub vahepeal tühikäigul 2mm üles alla
*malmist kollektor
Mida veel kontrollida/proovida?
Viitsib keegi ehk üle vaadata, milles asi?
Tartu
567null7236