F11 Tagumine ots madalal?
Postitatud: 27.04.2021 14:59 44
Tervist
Mureks , et peale vaadates tundub autol tagumine osa liiga madalal, kui võrrelda esiosaga ja teiste parklas seisvate autodega. Tunduks nagu M-sport vedrustus, kuigi on tavaline tagumises otsas olevate õhkpatjadega F11. Ista+-ga on õhkvedrustust korduvalt kalibreeritud. Kõrgused on mõõtes mõõdulindiga paigas. Tagumisest alumisest velje äärest üles koopa ääreni on 644mm (+/- 2mm). Ista näitab 19'' velje puhul sama kõrgust (644mm) , ka kõrguse andurid loevad sama välja, mis mõõdulindiga mõõtes. Ainult esimene vasak ei klapi, mida käseb kalibreerimisel ka mõõta. Mõõtes on rohkem ,kui ette nähtud. Kas seepärast ,et tagumine osa on liiga madalal ja seega esimene osa tõuseb?
Siit ka küsimus, kas tagumine osa ei peaks vähe kõrgemal olema? Endal tunduks silmaga, et on selline 15-20mm madalam kui peaks.
Tegemist pole m-sport vedrustusega.
Tegu F11-ga, mis istub 19'' tolli velgedel.
Mureks , et peale vaadates tundub autol tagumine osa liiga madalal, kui võrrelda esiosaga ja teiste parklas seisvate autodega. Tunduks nagu M-sport vedrustus, kuigi on tavaline tagumises otsas olevate õhkpatjadega F11. Ista+-ga on õhkvedrustust korduvalt kalibreeritud. Kõrgused on mõõtes mõõdulindiga paigas. Tagumisest alumisest velje äärest üles koopa ääreni on 644mm (+/- 2mm). Ista näitab 19'' velje puhul sama kõrgust (644mm) , ka kõrguse andurid loevad sama välja, mis mõõdulindiga mõõtes. Ainult esimene vasak ei klapi, mida käseb kalibreerimisel ka mõõta. Mõõtes on rohkem ,kui ette nähtud. Kas seepärast ,et tagumine osa on liiga madalal ja seega esimene osa tõuseb?
Siit ka küsimus, kas tagumine osa ei peaks vähe kõrgemal olema? Endal tunduks silmaga, et on selline 15-20mm madalam kui peaks.
Tegemist pole m-sport vedrustusega.
Tegu F11-ga, mis istub 19'' tolli velgedel.