1. leht 1-st

M54 õlikulu

Postitatud: 22.02.2021 23:41 09
Postitas kevin68
Tere, mure M54B22 mootoriga. Nimelt sõõb õli kuskil liiter 1000km peale, tundub nagu veits palju. Mingi vana teema oli siin ka aga täitsa sellist adekvaatset vastust nagu ei olnud. Karterituulutuse vahetasin kogu täiega ära (ka karterituulutus klapp). KKK tihendi samuti, väliselt ühtegi leket tuvastada ei suuda. Liigub normaalselt, käivitus on okei, ei tossa. Mida võiks veel vaadata? Tean, et M54 pidigi olema õli maias, aga samas liiter 1000km'le veits nagu liiast? Külmade ilmadega ja vähe talverõõme nautides oli kulu isegi veel suurem.

Re: M54 õlikulu

Postitatud: 23.02.2021 00:14 38
Postitas jargo
Kolviröngad on märksönaks!
Need kuluvad m54b22-l eriti kiiresti.

Olen neid vahetanud juba ca 5-6-l mootoril. Ja mitte ainult röngavahe ja öliröngas ei kulu,vaid tehase röngas on nii pehme,et kulub lapiti ära. B25- ja b30-l pole sellist asja täheldanud..nendel kuluvad nagu tavalisel mootoril!

Re: M54 õlikulu

Postitatud: 23.02.2021 20:02 03
Postitas kristoheinpalu
Ehk tuleks proovida muud õli. Minul m54b22 võttis mobile 5w30 ka kuskil 1000km peale 1L. Nüüd viimasel korral läks Shelli õli. Ei mäleta, mis specid. Igastahes suvel sõitis auto 3k ja ei pidanud juurde lisama midagi.

Re: M54 õlikulu

Postitatud: 23.02.2021 20:03 47
Postitas toivoku
ise täheldanud paaril m54 konel, 5w30nega ,et castrolit kulub oluliselt rohkem kui näiteks motulit või liqui moly. kõige lihtsam variant oleks proovida üldse 5w40 mootoriõli , samas noh ega see kulunud mootorit korda ei tee.

Re: M54 õlikulu

Postitatud: 28.02.2021 18:20 27
Postitas kevin68
Hetkel ongi 5w30 castroli õli see, eks teen õlivahetuse ja vaatan kas läheb paremaks. Need M54 on vist enamus kulunud, niipalju kui mina nendega kokku puutunud on kõik vähemal või rohkemal määral õli sõõnud. :D