1. leht 1-st

E60 "High rate of battery discharge"

Postitatud: 03.05.2019 23:31 47
Postitas martinlink
Pärast ühte põhjalikumat survepesu hakkas pärast igat magama minekut seda viga loopima.

Arvutiga uurides jääb parasiitvool 200 ja 1000mA vahele.
Olen praeguseks proovinud eemaldada kaitsmeid (raadio, signa, navi, kliimaplokk, tuled, katuseluuk, PDC) ent jätkuvalt annab viga.

Käigukangi kõrval olev tuluke kustub täpselt 30 minutiga, ehk masin on võimeline põhjustaja tagant ära lülitama. Ideaalis võiks see aga juhtuda 16 minutiga.

MPM on kuiv, aku on kuiv.

Mis süsteemist sellise amperaažiga leket otsida võiks?
Ampertange hetkel käepärast pole...

Re: E60 "High rate of battery discharge"

Postitatud: 04.05.2019 08:58 25
Postitas Volum
Auto vin?

Re: E60 "High rate of battery discharge"

Postitatud: 04.05.2019 20:12 02
Postitas martinlink
B758446

Re: E60 "High rate of battery discharge"

Postitatud: 04.05.2019 23:44 52
Postitas Volum
Mis seisus mootoriaju pistikud on?

Re: E60 "High rate of battery discharge"

Postitatud: 05.05.2019 02:52 33
Postitas ttsys
Ista/d võimaldab seda täpsemalt monitoorida, mis ahelas/moodulil tarbimine.
martinlink kirjutas: 03.05.2019 23:31 47 Arvutiga uurides jääb parasiitvool 200 ja 1000mA vahele.

Mis süsteemist sellise amperaažiga leket otsida võiks?
Ampertange hetkel käepärast pole...

Re: E60 "High rate of battery discharge"

Postitatud: 09.05.2019 10:13 54
Postitas martinlink
Mootoriaju on ilusti kuiv, pistikud hermeetilised.

Vähese aja tõttu jõudsin alles nüüd veale jälile - nimelt MULF moodul läheb aeg-ajalt lolliks, katkestab bluetoothi ühenduse ja iDrive ei luba linnukest BT ette panna. Pistiku lahtiühendamine ja uuesti külge panemine parandab olukorra mõneks ajaks, tavaliselt järgmise üleöö seismiseni.
Moodulisse sisse ronides külmjooteid ei leidnud, pistiku klemmid on puhtad, roostevabad. Ju siis on protsessoriga "tüüpviga" juhtunud ja tarvitseb reflow teha...

Kaasuvalt on tekkinud selline anomaalia, et võtme esimeses asendis saab raadio kätte kõik võimalikud jaamad kristallselge signaaliga. Süüte sisse keeramisel kaovad kaugemad jaamad täiesti ja lähemad hakkavad sahisema. Tagaklaasi soojenduse lülitamisel kaovad praktiliselt ka lähemad jaamad.
Diversity antennivõimendi on kontrollitud ja töötav, kontaktid puhastatud, võti toimib 35 meetri pealt.
On õige kahtlustada nn. signaali filtrit, mis sedaanil asub ülimalt ebamugavas kohas, aknalaua all?

Re: E60 "High rate of battery discharge"

Postitatud: 11.05.2019 22:35 53
Postitas ttsys
MULF ilmselt küpse või most katkestus, mis vähem usutav.
LED lampe on kuhugi pandud? Need tekitavad tüüpiliselt 100MHz raadiohäireid.

Re: E60 "High rate of battery discharge"

Postitatud: 11.05.2019 22:56 00
Postitas martinlink
Raadiohäirete põhjus teada: vähemalt 3 aastat ustavalt teeninud sigaretisüütaja -> 2x USB adapter otsustas nüüd järsku niimoodi lollitama hakata :? Tekkis päevapealt, adapteri eemaldamisel saan jälle Soome kanaleid kätte :) Ainult tagaklaasi soojendus ajab endiselt kõik sahisema, kuid foorumites lugedes tundub see üsna tavapärane nähtus olevat. Masinal on tehasest toonklaas, võimalik et mingi osa probleemist võib ka selle arvele panna.

MULFiga jõudsin sinnamaale, et valguskaablit natuke paremini ühendusse ajades on asi nüüdseks 4 päeva järjest veatult toiminud - ehk väga võimalik et mingitest vibratsioonidest tekkis aeg-ajalt katkestus. Eks jälgin olukorda edasi, loodetavasti jääb püsima.

Tänud kaasamõtlejatele! :cool: