1. leht 1-st

F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 31.01.2019 23:28 49
Postitas jyrikra
Hommikuti külmaga hakkab auto värisema ja lööb välja vea, drivetrain. Maximum drive train is not available. Soojaks läheb, kaob viga ära ja kõik toimib edaspidi okeilt. Vea otsides on auto olnud remondikojas pea 2 nädalat. Selle aja jooksul vahetati kõik küünlad, süütepoolid ja ühe pihusti. Arvuti näitab probleem 3. Silindris. Kui pihustid omavahel vahetada probleem jääb kolmandasse silindrisse. Kompressioon mõõdetud ja kõikides silindrites korras. On äkki kellelgi kokkupuutuid olnud? Milles võib olla viga? Aju kontrollitud ja korras.

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 01.02.2019 00:44 01
Postitas unicoil
Arvuti võib anda vale silindri vea, küünlad maha keerata ja omavahel võrrelda, kas mõni on tahmasem. Arvatavasti on see pihusti viga, eriti kui esineb külma mootoriga ja soojalt töötab mootor paremini. Kui pihustid omavahel vahetati, kas siis sõideti pikemalt ka ja tutvustati pihustid+nulliti mootori adaptsioonid?

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 01.02.2019 07:58 57
Postitas jyrikra
Pihuseid tutvustati jah, ja ei aidanud

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 01.02.2019 08:13 36
Postitas unicoil
Peamine on vaadata, süüteküünalde värvuse/tahmasuse erinevust. Pihusteid ei tasu vahetada proovi jaoks kõrvuti nt. 3-4 pigem nt. 3-1 või 3-6.

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 01.02.2019 09:09 34
Postitas Jaakk
N53 üks võimalike vigasid ka misfire-i puhul https://bimmerprofs.com/30ba30bb-repair-msd80/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 01.02.2019 12:55 41
Postitas jyrikra
Kui sa mõtled transistoreid ajus, siis vahetati 1 ja 3 silindri transistorid omavahel ära ja viga jäi kolmandasse

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 01.02.2019 20:37 18
Postitas mike1
Mis pihustitesti tulemus on?

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 03.02.2019 16:22 49
Postitas Volum
Tee softi uuendus kui veel tehtud ei ole. Tartus saan aidata.

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 07.02.2019 00:22 59
Postitas jyrikra
Kas kellelgi on kokkupuuteid olnud selle mootoriga. Nüüdseks kolm nädalat stressi ja ei leidnud lahendust. Esimesed 3 küünalt olid tahmasemad kui 456 silindri omad. Pihustit töötabad ühtlaselt arvuti järgi, komperssioon kõikides silindrites 9-10 vahel. Nüüdseks kõik uued süütepoolid bosch ja küünlad bosch. Voga jääb kolmandasse silindrisse. Auto läheb soojaks, kaob viga ära. Eelnevalt on pihustit vahetatud ühest silindrist teisse ja viga ikka kolmandas.sarnase veaga 135i mootoriga autol tuvastati katalüsaatori viga (sulas kokku). Kas võib olla selles viga? Paljn aidake, Tartus. Ida veel vaadata, kellel kokkupuuteid olnud?

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 07.02.2019 06:56 50
Postitas mike1
Mis tähendab, et pihustid töötavad arvuti järgi hästi? Test on tehtud? Tulemus? Tartu mees ju ka pakkus juba enda abi.

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 07.02.2019 08:37 53
Postitas jyrikra
Miline tartu mees abi pakus?

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 07.02.2019 08:44 56
Postitas Jaanus_V
Volum
Huviline

Postitusi: 2682
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus
Autoriseeritud ID-kaardiga
Postitus 03.02.2019 17:22 49

Tee softi uuendus kui veel tehtud ei ole. Tartus saan aidata.
üles

Kas sellest on võimalik kuidagi mööda vaadata? Sinu eelmise postituse üleval

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 07.02.2019 09:28 22
Postitas jyrikra
v6ss kirjutas:Volum
Huviline

Postitusi: 2682
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus
Autoriseeritud ID-kaardiga
Postitus 03.02.2019 17:22 49

Tee softi uuendus kui veel tehtud ei ole. Tartus saan aidata.
üles

Kas sellest on võimalik kuidagi mööda vaadata? Sinu eelmise postituse üleval

Kui sa nii tarkoled, siis palun seleta kuidas softi uuendus mõjutab minu auto probleemi

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 07.02.2019 09:43 36
Postitas Jaanus_V
jyrikra kirjutas:
v6ss kirjutas:Volum
Huviline

Postitusi: 2682
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus
Autoriseeritud ID-kaardiga
Postitus 03.02.2019 17:22 49

Tee softi uuendus kui veel tehtud ei ole. Tartus saan aidata.
üles

Kas sellest on võimalik kuidagi mööda vaadata? Sinu eelmise postituse üleval

Kui sa nii tarkoled, siis palun seleta kuidas softi uuendus mõjutab minu auto probleemi
Ma ei ole tark aga ma oskan lugeda! Pakutakse abi, võta vastu. Kui ei sobi, siis otsi edasi.

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 07.02.2019 11:03 03
Postitas Volum
Softi uuendusega tekivad võimalusi viga paremini leida. Olen varemgi maadelnud konkreetse mootori vaimu vigadega ja uuendamisega vea leidnud.

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 07.02.2019 11:30 30
Postitas ttsys
Probleem kõlab väga sinna kõrgsurvepumbaga (High-Pressure Fuel Pump (HPFP)) seonduvasse sahtlisse, mis käivitas usas N54 lemon-law nimelise tagasiostmise nõude kaasuse. Sama pump on ka N53-el ja kuna seda usas ei müüdud siis sellele ei laienenud. Siin loetletud maadlust-tegevusi vaadeldes on HPFP üks väga tõenäoline figurant.

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 07.02.2019 12:06 10
Postitas jyrikra
ttsys kirjutas:Probleem kõlab väga sinna kõrgsurvepumbaga (High-Pressure Fuel Pump (HPFP)) seonduvasse sahtlisse, mis käivitas usas N54 lemon-law nimelise tagasiostmise nõude kaasuse. Sama pump on ka N53-el ja kuna seda usas ei müüdud siis sellele ei laienenud. Siin loetletud maadlust-tegevusi vaadeldes on HPFP üks väga tõenäoline figurant.
Kas/kuidas seda saaks kindlaks teha? Oskad aidata?

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 07.02.2019 13:20 20
Postitas ttsys
Omad BMW protseduurid tegevused on selle jaoks. Ma ei tea, kui pikad on Tartu esindusel võimed tehase erijuhenditeni ja konsultatsioonideks. Vahel on vaja seda "teravat pliiatsit" ka üle riigipiiri kõnetada. Volum pakutud teekond ok, kui sinna otsa panna ka kõik muud testid. Reeglina just nii sellist olukorda lahendama asutakse.

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 07.02.2019 21:34 22
Postitas Volum
Kusjuures kõrgsurvepumba viga peaks suht lihtsasti tekkima. Aga eks viga saab ette ka tuua ja testida.

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 11.02.2019 23:48 57
Postitas jyrikra
Volum, on väga asjalik vend, soovitan kòigile soojalt! Tuvastasime viga, tu dub et asi pihustites. Nüüd on küsimus, kas kellelgi on kontakte või soovitusi, kust saaks 6 pihustit hea hinnaga? :shock:

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 12.02.2019 00:43 21
Postitas ttsys
Hiinlased löövad hinnaga ja ei küüni Siemens-i täpsuse ja kestvuseni. Ise pead teadma kuhu joone tõmbad.
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... 8&_sacat=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 12.02.2019 07:42 39
Postitas -vr6-
Endal sama mootoriga isend ning vahetasin samuti 3pihustit tellisin nad ebayst 80euriga uued Siemensi omad. Garantii 2aastat. Kui uusi ei raatsi osta vaata index11 pihusteid need peaks ka hästi toimima.

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 13.02.2019 19:53 55
Postitas Volum
Kuni 11 on vanatüübi ehitusega, mida tegelikult üldse ei soovita osta. Kõik mis on 12+ on väga viis.

Re: F10 n53 mootoriviga 3.0 bensiin

Postitatud: 03.03.2019 10:08 46
Postitas jyrikra
Nii kõigile, kes viitsisid vastata ja jälgisid teemat. Mure lahenes järgmiselt: võtsin ühendust kasutaja :volum(iga). Saime üks õhtu kokku, arvuti külge ja 2 tunni pärast oli tehtud softi uuendus, mis näitas, et vaja vahetada kõik pihustid, kuna arvuti ei lasnud pihusti testi teha. Läks nädal aega mööda, kuni sai tellitud kõik pihustid. Ühel ilusal pühapäeva õhtul a la kell 20.00 saime uuesti kokku, et pihustid ära vahetada. 3 tundi jebimist kuna üks viimane ei taht ud kuidagi välja tulla ja vuola, test näitas et pihustid ok. Auto sõidab ei värise ja seest pole ei vibra ei mootori häält kuulda. Probleem lahendatud.