E34 V8 käivitusprobeem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

E34 V8 käivitusprobeem

Postitus Postitas Rain. »

Kuna sarnaseid teemasid on palju ja lahendusi mitmeid siis pidasin targemaks ikkagi uue teema teha, sest ühest vastust ma otsingust ei saanud.

Nimelt auto ei taha enam lihtsalt käivituda. Oli siis auto umbes pool päeva seisnud kontori ees ja kui vaja oli sõitma minna, siis mitte ei tahtnud käima minna. Ootasin siis nii minuti ja proovisin uuesti ning seekord läks käima. Siis jälle kui rehvifirmas tõstuki peale sõitsin, suri auto korraks välja ja järjekordselt kordus sama anomaalia - kohe käima ei läinud aga hetk ootamist ja töötas.

hommikul aga läheb alati esimesel korral käima. Eile õhtul aga, kui auto oli seisnud poolteist tundi pärast sõitu, proovisin käivitada. Olin juba süüdet välja keerams, kui auto käivitus. Tundub, et külmalt läheb kohe käima ja soojalt mitte.

Sõidu ajal auto ei puterda, töötab korralikult ja välja ei sure. Bensiini on ka paagis piisavalt.

Kas on mõtet kohe diagnostikasse minna või saab ise kuidagi probleemile lahenduse :?:

Auto nagu ikka E34 530 V8 ´95

Any ideas :?:
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Re: E34 V8 käivitusprobeem

Postitus Postitas Hans »

Sul suur mootor ka ja praeguste ilmadega ta 1,5h täielikult maha ei jahtu.
Ma võin ju pakkuda, et rõhuregulaator jamab ja tuleb veel paar inimest oma versioone pakkuma ja jäädki katsetama.
Lihtsam on Truumule helistada ja nõu küsida ning kasvõi kohe aeg kinni panna :)
E30 316i ´90, E34 518i ´95
truumu

Postitus Postitas truumu »

Kui benafiltrit pole 30 000km vahetanud, vaheta ära
Kui see ei aita, diagnostika abiks(nähtavasti mingi andur piiksus)
Tundub kas nuka või vända anduri moodi teema
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

benafilter vahetatud umbes 9000km tagasi, aga jah eks ma panen aja sinu juures kinni truumu ja tulen läbi ;)
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

diagnostikas käidud ja üsna tõenäoliselt on probleem katkises lõdvikus, mis asub mootori ja õhulugeja vahel.

Et siis teistele teadmiseks kui sarnane probleem tekib ;)
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

kuna probleem endiselt aktuaalne, siis sain ühelt klubiliikmelt Pillelt vihje, et tal kunagi sarnane probleem olnud ja tookord viga peitus kommutaatoris. Kommutaator ise ka ajusse integreeritud. Piisas tal aju ära vahetada ja asi oli korras :)

Tahakski teada, et kas E34 V8-l on ka kommutaator ajusse integreeritud ja kui nii siis kas üldse 95 aasta e34 V8 (millel on tehase signa ja immo olemas) on võimalus panna näiteks mõne teise e34 530 V8 aju proovimiseks. :?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Rain530 kirjutas:kuna probleem endiselt aktuaalne, siis sain ühelt klubiliikmelt Pillelt vihje, et tal kunagi sarnane probleem olnud ja tookord viga peitus kommutaatoris. Kommutaator ise ka ajusse integreeritud. Piisas tal aju ära vahetada ja asi oli korras :)

Tahakski teada, et kas E34 V8-l on ka kommutaator ajusse integreeritud ja kui nii siis kas üldse 95 aasta e34 V8 (millel on tehase signa ja immo olemas) on võimalus panna näiteks mõne teise e34 530 V8 aju proovimiseks. :?
Üldiselt ei ole mõtet M60 puhul mingist kommutaatorist rääkida. Tal on igal silindril oma süütepool ja otse ECU poolt juhitud. Kui sealpool miskit peetis, oleks Truumu stendi süütepilt seda kohe ka näidanud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

priitv8 kirjutas:Üldiselt ei ole mõtet M60 puhul mingist kommutaatorist rääkida. Tal on igal silindril oma süütepool ja otse ECU poolt juhitud. Kui sealpool miskit peetis, oleks Truumu stendi süütepilt seda kohe ka näidanud.
Aga tol hetkel kui truumu juures olin ja auto käivitus ilusti (polnud mingit probleemi), siis ju ei saanudki stend mingit viga näidata. :?

Samas eile selle probleemiga silmitsi olles juhtus nii: pärast mitut üritust auto kävitada (gaasipedaali ei vajutanud kävitades) ta lõpuks käivitus, kuid puterdas ja tahtis välja surra. Seejärel gaasi andes hakkas kohe ilusti tööle ja sõiduajal ei ole üldse mingeid anomaaliaid. :?

Ise arvan, et see puterdamine võis tulla sellest, et see lõdvik mis jookseb õhulugejast mootorisse on hetkel veel vana ja kinni teibitud truumu poolt, kuid uus olemas ja saab nädalavahetusel lõpuks vahetatud. ;)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Karterituulutuse membraani oled vahetanud? Kuigi, ka lisaõhku oleks Truumu pidanud nägema :roll:
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

priitv8 kirjutas:Karterituulutuse membraani oled vahetanud? Kuigi, ka lisaõhku oleks Truumu pidanud nägema :roll:
Karterituulutuse membraani vahetanud pole. :?

Enne kui truumu oma stendi üldse taha pistis teipis ta selle lõdviku kinni. ;)

Lisaks oli seal nii mõnigi veateade olnud: esiteks aju oli üldse avariireziimi läinud ja lambda veakoodid olid ka ajus.
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

Peab tõdema, et see probleem ilmneb endiselt ja just pärast lüikesi otsi.
Kui kellelgi just mingeid ideid pole, siis peab jälle diagnostikasse minema :?
UrMas.L
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 09.06.2006 13:25 24

aju

Postitus Postitas UrMas.L »

Kui abiks on teist aju provida, siis helista mulle ja tuleta meelde, et ma selle sulle tooks. Plaanin nädala teisel poolel Tartu minna ja kui vaja, siis võtan selle aju kaasa. Mul on Sinu autole sobuv aju Tartus olemas. Igasugu andureid ka paras peotäis.
59005008
Kasutaja avatar
sepp
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 02.02.2005 12:10 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sepp »

Nunii..minu 530 suri ka täna pooleldi ära.
Jõud kaob ära ja sureb välja...nagu intervallidega ja päris jama see!
tahaks ka diagnosti minna!
Minevik: E34 525 125kw 89a; E36 318 85kw 91a; E34 520 110kw 93a touring, E34 530 V8 160kw 93a, Nissan Primera 06a, Mazda 6 2,0 08a, Audi 80 Cabrio 95a, Audi V8 92A, Lincoln Navigator 5,4l 04a, E65 730 02a, E60 545 05a
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

Peab tõdema, et see probleem on minu auto puhul endiselt aktuaalne, küll ainult väga harva (nii korra kahe nädala jooksul). Kõik nagu oleks korras, uus aku sai peale, katkine õhutoru ka uus ning truumu stend näitas viimati, et lisaõhku ka ei saa. Starter käib ka ringi, kuid käima ei lähe - pärast mõningaid üritusi aga siiski otsustab lõpuks käima minna. Kas võib viga otsida ikka vända andurist, mis korralikult ühendust ei anna :?:
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

Uuriks siis veel kord oma käivitusprobleemile lahendust.
Kas nukkvõlli anduri väiksem takistus kui lubatud (viimati mõõtsin 1,325kOhm) võib mõjutada täiesti suvaliselt hetkel auto käivitust. Nimelt viimasel ajal on auto käivitamine jälle probleemne. Olen täheldanud, et stsenaarium on peaaegu alati identne: Kõigepealt saab sõidetud pikem ots, kus mootor ilusasti soojaks läheb ning seejärel nii poole tunni jooksul kohe takka üks lühike ots. Ja siis pärast lühikest otsa käivitades ilmneb see probleem, kuid mitte alati. Pärast mõningaid proovimisi, aga auto käivitub.

Väntvõlli anduri takistus on normi piires (oli midagi 556oomi), karteri tuulutusklapp vahetatud klapikambrikaane tihendid ja küünlad vahetatud jne.

PS. Kas see, kui õlinäitur näitab külmast peast, et õli on normist nii kolm-neli millimeetrit rohkem, ka midagi mõjutab? Ja ikkagi, kas nukkvõlli anduri väiksem takistus, kui ette nähtud, võib käivitust mõjutada?
Kasutaja avatar
Ingmar
Huviline
Postitusi: 589
Liitunud: 10.02.2005 12:46 17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ingmar »

Olen kuulnud, et V8-t peab natuke kauem käivitama kui näiteks R6-te.
On see tõsi?
Kaua teie E34 V8-t starter käima veab.
Mul kulub selleks umbes 3-4 sekundit käivitamist.
On see normaalne?
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

Ingmar kirjutas:Olen kuulnud, et V8-t peab natuke kauem käivitama kui näiteks R6-te.
On see tõsi?
Kaua teie E34 V8-t starter käima veab.
Mul kulub selleks umbes 3-4 sekundit käivitamist.
On see normaalne?
Külmade ilmade tulekuga enam nii lihtsalt mul starter käima ei vea mootorit, aga üldjuhul nii umbes 2 seki ja siis läheb käima.

Antud teemas tõstatud probleem on aga selline, et kui tuleb see hetk, mil auto käima ei taha minna, siis peab ennem mitu korda proovima autot käivitada või lihtsalt umbes minut-kaks-kolm ootama ja siis kohe paugust käima. Seejuures kui käima ei lähe, käib starter alati ilusti ringi.
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Mul autoks 525 m50 motoga ja tihti on täpselt sama jama, hommikul läheb kohe ja kui mootor on soe, ning näiteks peale poes käiku u 15 min. pärast käivitada, siis ka alati kohe ei lähe, läheb 2. ja vahest isegi alles 3. korra pealt. Probleem esines tihedamini väga soojade ilmadega, praegu nii hull asi pole. Keegi ütles, et bensiinisurveklapp on vigane, et bensiin voolab tagasi ja ei saa kohe esimese korraga kätte. Ei teagi midagi selle kohta kosta? kas siis pritsungis mingi varu pole koguaeg? ja kuidas siis hommikuti alati kohe läheb?
hansu
Huviline
Postitusi: 1384
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Postitus Postitas hansu »

Roland325 kirjutas:Mul autoks 525 m50 motoga ja tihti on täpselt sama jama, hommikul läheb kohe ja kui mootor on soe, ning näiteks peale poes käiku u 15 min. pärast käivitada, siis ka alati kohe ei lähe, läheb 2. ja vahest isegi alles 3. korra pealt. Probleem esines tihedamini väga soojade ilmadega, praegu nii hull asi pole. Keegi ütles, et bensiinisurveklapp on vigane, et bensiin voolab tagasi ja ei saa kohe esimese korraga kätte. Ei teagi midagi selle kohta kosta? kas siis pritsungis mingi varu pole koguaeg? ja kuidas siis hommikuti alati kohe läheb?
Temp. andur võib vigane olla.
Kunagi ühel töökaaslasel sama viga autol(ei olnud küll BMW) ja seda põhjustas temp.andur.
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

hansu kirjutas:
Roland325 kirjutas:Mul autoks 525 m50 motoga ja tihti on täpselt sama jama, hommikul läheb kohe ja kui mootor on soe, ning näiteks peale poes käiku u 15 min. pärast käivitada, siis ka alati kohe ei lähe, läheb 2. ja vahest isegi alles 3. korra pealt. Probleem esines tihedamini väga soojade ilmadega, praegu nii hull asi pole. Keegi ütles, et bensiinisurveklapp on vigane, et bensiin voolab tagasi ja ei saa kohe esimese korraga kätte. Ei teagi midagi selle kohta kosta? kas siis pritsungis mingi varu pole koguaeg? ja kuidas siis hommikuti alati kohe läheb?
Temp. andur võib vigane olla.
Kunagi ühel töökaaslasel sama viga autol(ei olnud küll BMW) ja seda põhjustas temp.andur.
missugusest temp., andurist jutt käib?
ja mismoodi see temp. andur seda üldse põhjustab, lihtsalt oleks huvitav teada :?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Rain530 kirjutas:missugusest temp., andurist jutt käib?
ja mismoodi see temp. andur seda üldse põhjustab, lihtsalt oleks huvitav teada :?
Mootori omast ilmselt. Aga häda oleks vaid siis, kui ta valetaks ka külmkäivitusel, et mootor juba töösoe. Siis jääks segu lahjaks. Aga soe mootor peaks siis normaalselt käivituma. Samas on seda viga MoDiC-uga elementaarne kontrollida.
PS Mootori ja kellade temp andurid on erinevad, selle pärast võib armatuuri näit ka täitsa OK olla.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
hansu
Huviline
Postitusi: 1384
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Postitus Postitas hansu »

Ei oska kahjuks täpsemalt öelda. Aga arvan et andur annab infi et mootor on väga kuum ja segu keeratakse liiga lahjaks.
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

Ma mõtlesin, et kirjutan ka siia siis väheke, mis probleem mul oli.
Mul oli küll 520i M50 mootor, aga oli ka sama jama,et hommikul külmalt käivitus ja käis ilusti ja puha ja siis vahel hakkas lihtsalt niimoodi jamama,et viskas pöörded üles kuskil sinna 1500rpm peale ja kui gaasi vajutada, siis suri välja.Pidin kuskil 1 tund või rohkem ootama, ennem kui jälle käima sain.
Ja lõpuks läksin lihtsalt UM-teenindusse ning viga oli mootori temperatuuri anduris. Mootor käis peale anduri vahetust väga ühtlaselt ning ilusti.
Kuid lõppude lõpuks müüsin auto ka maha.
;) BMW 525i E34 93.a
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

Küsiks igaks juhuks kumba temp. andurit sellelt jooniselt peaks siis välja vahetama või vigaseks pidama, kui probleem selles anduris peaks olema? Nr. 8 või nr. 10?
hansu
Huviline
Postitusi: 1384
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Postitus Postitas hansu »

Võta pistik lahti ja vaata kummaga sisemine temp. seier ära kukub. See järelikult ei ole.
Võib olla ka siit nr.14 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
Ja kui käima ei lähe saad ju proovida anduri lahti ühendada kas siis läheb?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Miskipärast on mul mälestus kunagisest loomkatsest oma E34-ga, et päris ilma mootoritemp andurita ta käima ei läinudki.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
truumu

Postitus Postitas truumu »

Rain530 kirjutas:Küsiks igaks juhuks kumba temp. andurit sellelt jooniselt peaks siis välja vahetama või vigaseks pidama, kui probleem selles anduris peaks olema? Nr. 8 või nr. 10?
Tembika viga oleks diagnostika näidanud
Pakun ikkagi vända andurit
Selle viga aju harilikult ei registreeri
Kasutaja avatar
Tõnis
Klubiliige EKBK
Postitusi: 400
Liitunud: 19.03.2004 19:25 50
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Tõnis »

Lisan ka oma kunagise kogemuse. Nimelt motoks oli m50 ja siemensi el. süsteem oli peal. Kord oli käivitus probleemid, siis tühikäik kõikus, vahest viskas tahma jne. Trassil möödasõitu tehes jõudsid teise auto kõrvale ja pidu läbi, jõud kadus, tahmapilv tagant väljas ning vaata et päris kätte ära ei sureks. 3 korda sai diagnostikas käia, mitte üht veateadet. Küll süüdistati õhulugejat ja aju. Kuna tegu oli siemensi süsteemiga siis kohe vastavaid vidinaid vahetuseks võtta polnud ja vahetus lükkus edasi. Ükskord kui jälle Pärnu linnas fooritagant kiirendades ära kooles ja juhtusin just samas tänavas olema kus diagnostika asus, keerasin kohe sinna sisse. Autot seisma ei jätnud, juhtmed taha ja veateade käes, temp andur! Ostsin uue anduri ja sõitsin järgmised 60-70 tuhat muretult. Müüsin auto maha ja järgmise omaniku sõnul polnud ka enam probleemi.
Carclassic OÜ
hansu
Huviline
Postitusi: 1384
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Postitus Postitas hansu »

truumu kirjutas:
Rain530 kirjutas:Küsiks igaks juhuks kumba temp. andurit sellelt jooniselt peaks siis välja vahetama või vigaseks pidama, kui probleem selles anduris peaks olema? Nr. 8 või nr. 10?
Tembika viga oleks diagnostika näidanud
Pakun ikkagi vända andurit
Selle viga aju harilikult ei registreeri
Viga on suhteline mõiste, kui andur ütleb mootori tembi kõrgemaks kui see on siis seda ei saa ju veana näha sest ega diagnostika arvuti ju ei te mis õige oleks. Ja kui seal üldse probleemi see moment pole ega siis ei saagi ju näha, vea teadet ju kompus pole.
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

Aga nagu truumu mulle eile ütles, et tasub kontrollida ka rihmaratast.
Seda võiks juba kontrollida sellepärast, et auto on saanud ette otsa kunagi päris korraliku paugu, mistõttu on õlifiltri topsik lausa ära vahetatud. Lisaks oli ostes näha, et vana õlifiltri topsik on ennast katki teinud vastu pidurivõimendit, mis ka katki oli ning mine sa tea, missugused muud vidinad seal veel kannatada on saanud, mida esimese korraga ei teatud ära vahetada.

Igatahes see temp. andur ei maksa UM-is teab, mis palju. Seega võib selle kindluse mõttes ära vahetada. Ilmselt kontrollin ka rihmaratta üle ja selle kurikuulsa vända anduri takistuse peaks veelkord ära mõõtma.
Viimati muutis Rain., 21.11.2007 20:04 08, muudetud 2 korda kokku.
Vasta