1. leht 1-st

ABS-i Andurid...

Postitatud: 10.09.2006 10:19 40
Postitas cera
Keegi on ise enda autol abs-i andureid vahetanud? On ka keeruline töö ja mis selleks vaja võiks minna? E 39-l just pakukus huvi...

Postitatud: 10.09.2006 11:18 19
Postitas Kratt
Vahetus võib olla lihtne ja samas keeruline. Ki andurid on pesasse kinni jäänud, siis on suht raske neid sealt korralikult kätte saada. Muidu töö iseenesest lihtne, mõned kruvid lahti keerata ja pistik.

Postitatud: 10.09.2006 13:23 26
Postitas ArgoE
isegi kui andur pesasse kunni jääb on lihtne kuna ta plastmassist vaja on 5-ne kuuskant ja kruvi keerajat ning tungrauda ja ratta votit. aja kulu 15 min.

Postitatud: 10.09.2006 13:43 50
Postitas kapa
arx24 on eriline aktivist. ideaalselt on see jah niiviisi ... halvimal juhul läheb vaja trelli ja palju aju nssi.

Postitatud: 10.09.2006 14:02 05
Postitas Jaks
No ma kohe vaataks kuidas E39-l tagumine andur 15 min. ära vahetatakse.
Jah töö ei ole raske aga tagumistega läheb veidi kauem aega, sest kogu piduri süsteem vaja lahti võtta. Kõigepealt siis ratas alt, seejärel piduri suport ja see järel ketas. JA tavaliselt see ketas niisama ära ei tuel ja see võtabki aega. Siis on vaja veel see ketta taga olev plekk kaitse ka lahti lasta ja siis saabki anduri kätte.

Postitatud: 10.09.2006 15:43 27
Postitas cera
Andurid vahetatud, aga ABS-i pole kuskil, kas peab diagnostis ka käima enne, kui jõuveo kontroll ja ABS toimima hakkavad??

Postitatud: 10.09.2006 18:08 29
Postitas Kratt
kas sul armatuuris üldse tuli ABS põlema hakkab, kui autot käivitad?

Postitatud: 10.09.2006 19:12 59
Postitas cera
Kratt kirjutas:kas sul armatuuris üldse tuli ABS põlema hakkab, kui autot käivitad?



ABS-i ja jõuveokontrolli tuled põlevad koguaeg ei kustugi.... Andurid vahetsin ära aga ei midagi, ehk on peetis 1 või ka mõlemad, lammarist ju saadud. Või on kuskil mujal siiski viga...

Postitatud: 10.09.2006 20:11 13
Postitas Kratt
Mille järgi teadsid, et milline ABS andur läbi on?? loodan, et ennem käisid kusagil testis. Lihtsam variant on see, et ostsid anduri mis oli läbi juba ennem, kuid halvem variant see, et läbi on ABS juhtplokk. Pead kusagil diaknosti minema, et teada saada milles nüüd viga on. Minul kunagi probleeme oli siis oli probleem selles, et oli hoopis anduri juhe katki.

Postitatud: 10.09.2006 20:31 21
Postitas cera
Kratt kirjutas:Mille järgi teadsid, et milline ABS andur läbi on?? loodan, et ennem käisid kusagil testis. Lihtsam variant on see, et ostsid anduri mis oli läbi juba ennem, kuid halvem variant see, et läbi on ABS juhtplokk. Pead kusagil diaknosti minema, et teada saada milles nüüd viga on. Minul kunagi probleeme oli siis oli probleem selles, et oli hoopis anduri juhe katki.
Diagnost ütles, et mõlemad andurid eest, diagnosti aeg juba kirjas eks siis näis kas ostetud andur peetis või viga milleskis muus. Norm vähemalt see, et lammar lubas katkise anduri vastu teise anda eks ma siis käin nii diagnosti vahet, loodan, et kallimaks jama ei lähe, kui oleks kohe uued andurid ostnud. Aga Westlandi ja Unitedi hind oleks üle 3000.- olnud :cry:

Postitatud: 10.09.2006 20:42 30
Postitas Kratt
Ega need odavad jupid ei ole jah. Mul endal üks tagumine andur üle. Ostsin tutika, kuid siis avastasingi, et juhe pooleks. Mina käisin Patriku juures ja ta ütles, et kui viga sees on(ABS tuli põleb), siis tuleb kohe lahti ühendada juhe mis on selle ABS juhtploki juures. Siis ei lase seda juhtplokki läbi vähemalt. Selle remont maksab umbes 10 kilo hiljem. Kui tahad ringi sõita, siis ühenda lahti.