1. leht 1-st

E39 530D M57D30 ei lae

Postitatud: 30.07.2017 20:32 06
Postitas hr mcd
Tere
Probleem siis järgmine, et üks hetk lõi aku tule põlema kui pöörded alla 1000 läksid. Nii kui annad gaasi ja pöörded jõuavad 1000ni kustub aku tuli uuesti ära.
Ehk on kellelgi olnud sama probleemi.

Jan

Re: E39 530D M57D30 ei lae

Postitatud: 01.08.2017 12:52 41
Postitas --maario--
Tere,

Geneka harjad suure tòenäosusega õhtal.
Autovaruosa poest saab ca 2 euriga uued harjad ning kui tinutuskolb käes püsib saad ise ära vahetada. :cool:
Maario.

Re: E39 530D M57D30 ei lae

Postitatud: 01.08.2017 13:51 49
Postitas aronz12
Kas keegi kuskilt Geneka dioodi plokki ka saanud on? Või peab vana maha kukkuma ja selle järgi uue ostma? Sel vist harjad ka seal sama tüki küljes?

Mul laadimine olemas aga tuledes kerge värelus ja mingi genekatestri järgi "ripple too big". Seda peaks siis dioodi plokk põhjustama.

Re: E39 530D M57D30 ei lae

Postitatud: 03.08.2017 22:57 24
Postitas oke139
aronz12 kirjutas:Kas keegi kuskilt Geneka dioodi plokki ka saanud on? Või peab vana maha kukkuma ja selle järgi uue ostma? Sel vist harjad ka seal sama tüki küljes?

Mul laadimine olemas aga tuledes kerge värelus ja mingi genekatestri järgi "ripple too big". Seda peaks siis dioodi plokk põhjustama.
Ripple on sisuliselt vahelduvvoolu komponent ja seda põhjustab tõesti mõni väsinud diood ning ei soovita seda genekat edaspidi kasutada, sest ripple ei lähe kokku hästi elektroonikaga, eriti pea 20 aastat vanaga.
Pingeregulaatori küljes on harjad ja neid on võimalik eraldi vahetada, tuleb natuke relakas appi võtta. Samas tuleks ka vaadata kuidas on kulunud rootori "slip ringid" ehk kollektori rõngad, kui on sisse kulunud korralik soon siis harjade vahetus kestab sul heal juhul mõni kuu ja mitte üle aasta, mõttetu sellisel juhul.
Dioodiplokk on eraldi pingeregulaatorist.