Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Millest see tingitud on? Sama ketta pärast natuke vibrab ka kui pidurdada, kuid see ei tohiks nii ebaühtlaselt ju kulutada? Võibolla rumalad küsimused, kuid äkki oskab keegi midagi selle kohta öelda
See klots ongi selliseks tehtud puhtalt kaubanduse elavdamiseks.
Nimelt see kaldpind korjab väikseid kivikesi, liivaterasid ja muda mis ketast ja klotsi kiirelt kulutavad.
Rainer.K kirjutas:See klots ongi selliseks tehtud puhtalt kaubanduse elavdamiseks.
Nimelt see kaldpind korjab väikseid kivikesi, liivaterasid ja muda mis ketast ja klotsi kiirelt kulutavad.
Veokimaailmas olen läbi aastate täheldanud, et faasitud servadega klotsid peavad kuumale paremini vastu kui täisservaga, mis hakkavad kuumaga veeresuuna servadest üsna kiirelt murenema, nii et ehk mingi mõistlik põhjus on ka asjal.
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Õppige poisid, see on selleks, et vähendada seda kriuksuvat heli mis tekib pidurdamisel jne(paar kommentaari üleval on ka õiged miks see tehtud, ei hakka tõlkima, link all). Iluga pole siin küll midagi seotud ja kõik on tehtud põhjusega!
Head lugemist http://www.ebay.com/gds/Why-do-some-Bra ... 001/g.html" onclick="window.open(this.href);return false;
OneWheel kirjutas:Õppige poisid, see on selleks, et vähendada seda kriuksuvat heli mis tekib pidurdamisel jne
Jap, 100% tõde!
Eks kõik mootorrattad kriuksuvadki pidurdamisel, kuna rataste klotsid (k.a racing) on kõik terava äärega Eriti hull kriuksutamine käib MotoGP-l