Tere!
Probleem selles, et BMW E61 aku läheb 1,5 - 2 päevaga nii tühjaks, et auto enam ei käivitu. Auto lukku panna siis umbes 20 minutit voolutarbimine ca 7,8A ja peale seda kukub 0,01A peale. 2 tundi jälgisin testrit ja see näit selle ajajooksul ei muutunud. Aku uus. Kuna BMW pole päris selline auto millega igapäev kokku puutun, siis uuriks mis variandid on? Kas võib olla mingeid seadmeid mis võivad aktiveeruda iseenesest? Muidugi võib olla, et uus aku defektiga. Homme teen sellele mõned testid, et veenduda aku korrasolekus. Hetkel endal ideed otsas. Vb siin kellelgi sarnast probleemi olnud ja oskab aidata?
Tervitades
Rain
BMW e61 aku 2 päevaga tühi.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW e61 aku 2 päevaga tühi.
Mis aku? Läks samasugune või oli vaja kodeerida? Vahetus regatud?
ISTA-ga saab üle vaadata viimase 5*24 tundi energiabilansi.
ISTA-ga saab üle vaadata viimase 5*24 tundi energiabilansi.
- AndreKin
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 07.04.2010 22:49 50
- Peamine sõiduk: e61 530d
- Asukoht: võru
Re: BMW e61 aku 2 päevaga tühi.
q
Viimati muutis AndreKin, 10.03.2018 23:08 37, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 25.04.2014 10:15 29
- Peamine sõiduk: Audi 80 competition V8, Punto GT
Re: BMW e61 aku 2 päevaga tühi.
Aku kodeerisin eile ära, oli kodeerimata. Avasatasin sellise asja, et kui uksed lukku panna siis igakord ei lähe auto magama. Paned uksed lukku ootad 20-30 minutit tarbimine peale seda 0,01A ja sellega OK. Teed uksed lukust lahti paned uuesti lukku. Siis käigukangi juures kustus tuli ära ca 1 tunni pärast. Tarbimine 3-5A. Kuulda mingeid klõpse iga natukese ajatagant. Eile uurisin niipalju välja et paagisisest kütusepumpa lülitatakse taha. Mis võiks sellist asja põhjustada?
Re: BMW e61 aku 2 päevaga tühi.
Mis varustus peal on (CA)? Mis vead sees on? Energiadiagnoos mida räägib?
56052094
-
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 21.03.2016 10:56 47
- Peamine sõiduk: bmw 525tdi (e61)
- Telefon: 58161337
- Asukoht: Põlva
- Kontakt:
Re: BMW e61 aku 2 päevaga tühi.
Rain 573 oled probleemile jälile ka saanud et miks kütusepumba järgi lülitab endal sama probleem aga põhjust ei tea veel
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW e61 aku 2 päevaga tühi.
Kütusepump lülitatakse järgi seetõttu, et IBS uuendab info DME/DDE-le, sest terminal 15 andis talle "ärka üles" signaali. Mõelda on vaja, miks IBS sellise signaali saab mitte seda, miks seda infot mootori suunas käideldakse, sest mootori äratus on tagajärg mitte põhjus.
Kuni ca 60min laseb süsteem (CAS) igasugust "tantsu ja tralli" kuni terminal 30g relee selle "peo" ära lõpetab. Selle tralli kohta on reeglina siis ka veakoodid vearegistris analüüsi jaoks.
"IBS Charge Management
The IBS continuously manages the charge status of the battery when the key is off. The
current SoC is stored in the IBS every 2 hours.
When the IBS receives the terminal 15 “wake up signal” the DME is updated with the
current values of the battery indicators.
Closed-Circuit Monitoring
When the vehicle is off the IBS is programmed to wake up every 40 seconds so that it
can update the measured values (Voltage, current, temperature). The measuring time of
the IBS is approximately 50 ms.
The DME reads the history of the measurements on start-up. An entry is made in the
fault code memory of the DME if a closed-circuit current draw was present."
https://www.google.ee/url?sa=t&rct=j&q= ... 78NVfcBqOw
"30g Switch On Conditions
The switch-on conditions for terminal 30g relay are as follows:
• Unlock vehicle or
• Terminal R or
• Status change of door contacts or of trunk contact or
• Telephone wake-up line for telematic services or
• Service applications
30g Switch Off Conditions
The switch-off conditions for terminal 30g relay are as follows:
• 60 min after terminal R "OFF" or
• Service applications
• Power Management Switch off"
Kuni ca 60min laseb süsteem (CAS) igasugust "tantsu ja tralli" kuni terminal 30g relee selle "peo" ära lõpetab. Selle tralli kohta on reeglina siis ka veakoodid vearegistris analüüsi jaoks.
"IBS Charge Management
The IBS continuously manages the charge status of the battery when the key is off. The
current SoC is stored in the IBS every 2 hours.
When the IBS receives the terminal 15 “wake up signal” the DME is updated with the
current values of the battery indicators.
Closed-Circuit Monitoring
When the vehicle is off the IBS is programmed to wake up every 40 seconds so that it
can update the measured values (Voltage, current, temperature). The measuring time of
the IBS is approximately 50 ms.
The DME reads the history of the measurements on start-up. An entry is made in the
fault code memory of the DME if a closed-circuit current draw was present."
https://www.google.ee/url?sa=t&rct=j&q= ... 78NVfcBqOw
"30g Switch On Conditions
The switch-on conditions for terminal 30g relay are as follows:
• Unlock vehicle or
• Terminal R or
• Status change of door contacts or of trunk contact or
• Telephone wake-up line for telematic services or
• Service applications
30g Switch Off Conditions
The switch-off conditions for terminal 30g relay are as follows:
• 60 min after terminal R "OFF" or
• Service applications
• Power Management Switch off"