E34 konditsioneeri probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

E34 konditsioneeri probleem

Postitus Postitas Veljo_V »

Probleem siis selline-koni jahutus vendikas andis otsad ja peale seda ei saanud konti kasutada kuna mootori temp. läks üle poole juba, nüüd sai pandud uus ventikas (mis töötab ilusti) ja täna kui mööda tartu maanteed sõitsin siis äkki vaatan (kont sees) et temp uuest üle poole juba. Lülitasin kondi välja ja natukese aja pärast oli temp. norm. ja nii ka teinekord. Mis võib olla põhjus.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Äkki pumbaga mingi jama. Kas mootori pöörded ka muutuvad kui kondi järgi paned?
525 TDS´a EXECUTIVE
KappOtt
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 11.08.2005 12:04 44
Asukoht: Pealinn

Postitus Postitas KappOtt »

Konditsioneeri tiiviku lülitumiseks on vajalik kahe anduri info - freooni rõhuandur ja jahutussüsteemi vedeliku temperatuuri andur. Kondetsioneerisüsteemi jaoks on see jahutusüsteemi temperatuuri andur eraldi veel lisaks,ning see pole seotud mootori teiste jahutussüsteemi anduritega.Asub see reeglina kuskil radikas või radika juures lõdvikus.Ilma kondita autol seda pole.See juhib vaid kondika tiiviku lülitust. Rõhu andur tundub,et on Sul ok,aga ilmselt just jahutusvedeliku temperatuuri andur ei funka.Kas andur ise "surnud" või lihtsalt kondika remonditööde käigus jäänud ühendamata.
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Eelnevalt pakutud asjad ei sobi sest vendikas hakkab ka siis tõõle kui mootoriga paaru annad ja kont pole sisse lülitatud, ülekuumeneb aga just siis kui sõidad kondiga ja kuskil üle 130 või seisad kohapeal kuskil 15minti ja mõlemad tiivikud tõõtavad elektriline ja viskosiduriga!!
KappOtt
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 11.08.2005 12:04 44
Asukoht: Pealinn

Postitus Postitas KappOtt »

Kõik õige,aga osadel konditsioneeri süsteemidel on see elektriline ventikas kahe kiirusega,ning see lisa jahutusvedeliku temperatuuri andur lülitab elektrilise kondi tiiviku suurema kiiruse astmele tööle.Ilmselt Sinul töötab ta vaid madalamal kiirusel,ning see kiirem kiirus üldse ei lülitugi.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

kui see kahe kiiruse lüliti on p***ses siis just kiirema kiirusega töötab.
Mul on omal ka nii, et kondi ventikas muidu tööle ei hakka kui juba päris kuumaks läheb. Siis paneb kümmnekonnaks sekundiks täis vungiga ja siis seisab jälle.

See nr.6 siis skeemilt:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=55
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Vaata korra lisa-releekarpi ka, seal on kummagi kiiruse jaoks eraldi releed. Selline must karbike vasaku rattakoopa peal.
Kummagi kiiruse jaoks on oma kaitse ka (nr 25 ja 29).
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6454.0/
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Ühesõnaga on mul ainult üks kiirus aga lahendus oli selline et lasin süsteemist natuke gaasi välja ja kõik on korras. Arvatavasti oli süsteem ületäidetud ja kondi kompressor oli raske vedada ning mootor kuumeneski üle. Kütte kulu oli ka meeletu u.11 maanteel pikad otsad. Või on siis kopressor pees...??
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

teema lukki kuna probleem lahendatud
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

priitv8 kirjutas:Vaata korra lisa-releekarpi ka, seal on kummagi kiiruse jaoks eraldi releed. Selline must karbike vasaku rattakoopa peal.
Kummagi kiiruse jaoks on oma kaitse ka (nr 25 ja 29).
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6454.0/
sorri aga minul neid kaitsmeid pole vot
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ober kirjutas:
priitv8 kirjutas:Vaata korra lisa-releekarpi ka, seal on kummagi kiiruse jaoks eraldi releed. Selline must karbike vasaku rattakoopa peal.
Kummagi kiiruse jaoks on oma kaitse ka (nr 25 ja 29).
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6454.0/
sorri aga minul neid kaitsmeid pole vot
No kui on ahjukütusel masin, siis on kõik releed koos seal e-boksis.
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
K21 ja K22. Kaitsmed nr 25 ja 29 on siis tühjad või?
Vaata siis kaane alt sildilt, kus on kirjutatud Zusatzlüfter.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

sinu skeemid ja joonised ei klapi minu masinaga millegipärast sest Zusatzlüftungi all on aint üks kaitse ja see on põhi kitsmekarbis.
randar1985
Huviline
Postitusi: 168
Liitunud: 20.05.2007 14:37 18

Postitus Postitas randar1985 »

mul oli sama viga. panin kondi järgi läks temp üle poole.arvan et sul termosidur läbi. kontrolli seda
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Ühesõnaga see sama pull lõppes mootori remondiga-kuna kuumenemise tõttu olid kolvid mõralised
joffe
Huviline
Postitusi: 1992
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe »

Tigupost või? :lol: :shock: :lol:
Vasta