E34 konditsioneeri probleem
E34 konditsioneeri probleem
Probleem siis selline-koni jahutus vendikas andis otsad ja peale seda ei saanud konti kasutada kuna mootori temp. läks üle poole juba, nüüd sai pandud uus ventikas (mis töötab ilusti) ja täna kui mööda tartu maanteed sõitsin siis äkki vaatan (kont sees) et temp uuest üle poole juba. Lülitasin kondi välja ja natukese aja pärast oli temp. norm. ja nii ka teinekord. Mis võib olla põhjus.
Konditsioneeri tiiviku lülitumiseks on vajalik kahe anduri info - freooni rõhuandur ja jahutussüsteemi vedeliku temperatuuri andur. Kondetsioneerisüsteemi jaoks on see jahutusüsteemi temperatuuri andur eraldi veel lisaks,ning see pole seotud mootori teiste jahutussüsteemi anduritega.Asub see reeglina kuskil radikas või radika juures lõdvikus.Ilma kondita autol seda pole.See juhib vaid kondika tiiviku lülitust. Rõhu andur tundub,et on Sul ok,aga ilmselt just jahutusvedeliku temperatuuri andur ei funka.Kas andur ise "surnud" või lihtsalt kondika remonditööde käigus jäänud ühendamata.
kui see kahe kiiruse lüliti on p***ses siis just kiirema kiirusega töötab.
Mul on omal ka nii, et kondi ventikas muidu tööle ei hakka kui juba päris kuumaks läheb. Siis paneb kümmnekonnaks sekundiks täis vungiga ja siis seisab jälle.
See nr.6 siis skeemilt:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=55
Mul on omal ka nii, et kondi ventikas muidu tööle ei hakka kui juba päris kuumaks läheb. Siis paneb kümmnekonnaks sekundiks täis vungiga ja siis seisab jälle.
See nr.6 siis skeemilt:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=55
Vaata korra lisa-releekarpi ka, seal on kummagi kiiruse jaoks eraldi releed. Selline must karbike vasaku rattakoopa peal.
Kummagi kiiruse jaoks on oma kaitse ka (nr 25 ja 29).
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6454.0/
Kummagi kiiruse jaoks on oma kaitse ka (nr 25 ja 29).
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6454.0/
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ühesõnaga on mul ainult üks kiirus aga lahendus oli selline et lasin süsteemist natuke gaasi välja ja kõik on korras. Arvatavasti oli süsteem ületäidetud ja kondi kompressor oli raske vedada ning mootor kuumeneski üle. Kütte kulu oli ka meeletu u.11 maanteel pikad otsad. Või on siis kopressor pees...??
sorri aga minul neid kaitsmeid pole votpriitv8 kirjutas:Vaata korra lisa-releekarpi ka, seal on kummagi kiiruse jaoks eraldi releed. Selline must karbike vasaku rattakoopa peal.
Kummagi kiiruse jaoks on oma kaitse ka (nr 25 ja 29).
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6454.0/
No kui on ahjukütusel masin, siis on kõik releed koos seal e-boksis.Ober kirjutas:sorri aga minul neid kaitsmeid pole votpriitv8 kirjutas:Vaata korra lisa-releekarpi ka, seal on kummagi kiiruse jaoks eraldi releed. Selline must karbike vasaku rattakoopa peal.
Kummagi kiiruse jaoks on oma kaitse ka (nr 25 ja 29).
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6454.0/
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
K21 ja K22. Kaitsmed nr 25 ja 29 on siis tühjad või?
Vaata siis kaane alt sildilt, kus on kirjutatud Zusatzlüfter.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 168
- Liitunud: 20.05.2007 14:37 18