1. leht 1-st

E34 525TDS mehaaniline KSP

Postitatud: 03.04.2016 23:23 58
Postitas Bimmer850
Kui 525TDS peale panna 524TD mehaaniline kõrgsurvepump, mida peab modifitseerima?

Kas juhtajus peab midagi ära "petma"?

Re: E34 525TDS mehaaniline KSP

Postitatud: 04.04.2016 15:05 07
Postitas h.m.m
Trossi pead gaasipedaali kylge vedama, kompuuter ja pysikas kah lõpetavad töö.

Re: E34 525TDS mehaaniline KSP

Postitatud: 04.04.2016 19:21 06
Postitas botzor
Oleneb mis pump hetkel peal on, kui 994 siis peab treima pumba ja mootori vahele ka flantsi/rõnga, sest 994 pumbal krae palju suurema läbimõõduga. Lisaks peab motoori plokil ülevalt ühe kõrva ära lõikama, sisselaske kollektoril MAP andur küljest ja võimalikult madal pime selle asemele. Rohkem vist polnudki.

Re: E34 525TDS mehaaniline KSP

Postitatud: 05.04.2016 21:56 53
Postitas Bimmer850
botzor kirjutas:Oleneb mis pump hetkel peal on, kui 994 siis peab treima pumba ja mootori vahele ka flantsi/rõnga, sest 994 pumbal krae palju suurema läbimõõduga. Lisaks peab motoori plokil ülevalt ühe kõrva ära lõikama, sisselaske kollektoril MAP andur küljest ja võimalikult madal pime selle asemele. Rohkem vist polnudki.

Vana ..995 lõpuga.

Re: E34 525TDS mehaaniline KSP

Postitatud: 11.04.2016 11:05 55
Postitas JanisH
Bimmer850 kirjutas:
botzor kirjutas:Oleneb mis pump hetkel peal on, kui 994 siis peab treima pumba ja mootori vahele ka flantsi/rõnga, sest 994 pumbal krae palju suurema läbimõõduga. Lisaks peab motoori plokil ülevalt ühe kõrva ära lõikama, sisselaske kollektoril MAP andur küljest ja võimalikult madal pime selle asemele. Rohkem vist polnudki.

Vana ..995 lõpuga.
Siis väga hea. Meh pump sobib 1:1ele külge.

Re: E34 525TDS mehaaniline KSP

Postitatud: 19.05.2016 15:53 59
Postitas Bimmer850
JanisH kirjutas:
Bimmer850 kirjutas:
botzor kirjutas:Oleneb mis pump hetkel peal on, kui 994 siis peab treima pumba ja mootori vahele ka flantsi/rõnga, sest 994 pumbal krae palju suurema läbimõõduga. Lisaks peab motoori plokil ülevalt ühe kõrva ära lõikama, sisselaske kollektoril MAP andur küljest ja võimalikult madal pime selle asemele. Rohkem vist polnudki.

Vana ..995 lõpuga.
Siis väga hea. Meh pump sobib 1:1ele külge.
Kas 524TD pumba plunseri saab ümber tõsta 995 pumba sisse?

Re: E34 525TDS mehaaniline KSP

Postitatud: 22.05.2016 11:36 38
Postitas Bimmer850
no info?

Re: E34 525TDS mehaaniline KSP

Postitatud: 10.06.2016 09:28 03
Postitas Molotov51
Saab küll, süüdet pead veits teistmoodi vaid keerama.

Re: E34 525TDS mehaaniline KSP

Postitatud: 14.06.2016 18:02 31
Postitas Bimmer850
Molotov51 kirjutas:Saab küll, süüdet pead veits teistmoodi vaid keerama.
Miks, kas plunser on suurema/väiksema läbimõõduga?

Re: E34 525TDS mehaaniline KSP

Postitatud: 14.06.2016 23:12 22
Postitas Moss
Plunser on sama, nagu pumba koodi kuues numbergi (null ehk teisisõnu 10mm) ütleb. TDSi pumbast tuleb võtta nukaplaat millel tõusu 2,05 mm (meh. pumbal tehasest 1,65).

Sõbra masinale tegime ning sättisime TDSi asendisse, tõus @ Ü.S.S. 0.85...0.95 mm. Liikus veidi nobedamalt kui oodata oskasime...
ECU ja muud elektrid jätsime külge. Püsikas enam ei toiminud aga tahhokas funkas ilusti sest see pole pumbaga kuidagi seotud.