e39 aku tuli

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
e39tds
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 11.11.2014 19:01 31
Peamine sõiduk: BMW E38 725TDS
Telefon: 58665966
Asukoht: Pärnu

e39 aku tuli

Postitus Postitas e39tds »

Aku tuli põleb bmw e39 tds 98 aasta, kaitsmed kontrollitud kõik korras, aku ka sai teine pandud, genekas käis maas ja kõik tundus ok kuna selle aasta alguses taastatud. Panen auto tööle siis max minut ei põle ja korra vilgutab ja hakkab aku tuli põlema. Mida kontrollida? Genekal juhtmed taga. Aku pealt mõõtes testriga näitas 15.56volti. see ilma tuledeta, makk kinni ja kliima 2 astme peal puhumas.
Kui tuled ka peale keerata ja tagumine aknaklaasi soendus sisse panna siis tuli põlema ei hakka, nii kui gaasi anda natukenegi hakkab kohe põlema ja kui tuurid alla kukuvad normaal pööretele kustub ära. Samuti kui aku tuli põlema hakkab siis kliima ja makk jäävad vait. Vaatasin uuesti palju koos tarbijatega ja ilma on 16.65 volti näitab tester. Kas pingeregulaator läbi vms miks selline ülelaadimine?
Wir Rasen Nicht, Wir fliegen Tief :)
meduus
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 01.11.2015 17:46 47
Peamine sõiduk: Omega with BMW power
Telefon: 56997007

Re: e39 aku tuli

Postitus Postitas meduus »

Genekas maha kindlasti pingekas vahetusse aga parem oleks spetsil lasta kontrollida.
e39tds
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 11.11.2014 19:01 31
Peamine sõiduk: BMW E38 725TDS
Telefon: 58665966
Asukoht: Pärnu

Re: e39 aku tuli

Postitus Postitas e39tds »

Pingekas vahetatud nüüd kergelt ulub/viliseb kuni 1.5k rpm ja alates 1k rpm laager ja muud osad tundusid korras olevat. Vana pingekaga ei ulgunud üldse.
Wir Rasen Nicht, Wir fliegen Tief :)
e39tds
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 11.11.2014 19:01 31
Peamine sõiduk: BMW E38 725TDS
Telefon: 58665966
Asukoht: Pärnu

Re: e39 aku tuli

Postitus Postitas e39tds »

Kuno_T kirjutas:Geneka ulgumine viitab suurele voolule, mida ta väljastab. Tavaline põhjus: tühi aku. Mõnesaja km sõidu järel peaks ära kaduma kui aku laadunud. Kui ei, tuleb geneka pinget mõõta, mis ei tohi pöördeid andes üle 14,5 V olla.
Ega mul see ulgumine ära kadunud pole, samas aku ka nõrk ei tea kas hakkab otsa saama kuna hommikuti läheb vaevaliselt tööle ja vahepeal kui oli teine aku siis oli poole pöörde pill. Aga eks ma viskan teise aku peale ja siis näha ole.
Wir Rasen Nicht, Wir fliegen Tief :)
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: e39 aku tuli

Postitus Postitas arnis »

Akut kerge umbkaudselt kontrollida. Sureta auto välja.
Süüde tagasi 2 peale, kliimapuhur põhja, lähituled ja kaugtuled põlema.
Oodata 5 minutit. Kui auto käima ei lähe, on aku halb (või polnud laetud).
Uus aku laseb vabalt tund aega niimoodi lollitada.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
e39tds
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 11.11.2014 19:01 31
Peamine sõiduk: BMW E38 725TDS
Telefon: 58665966
Asukoht: Pärnu

Re: e39 aku tuli

Postitus Postitas e39tds »

arnis kirjutas:Akut kerge umbkaudselt kontrollida. Sureta auto välja.
Süüde tagasi 2 peale, kliimapuhur põhja, lähituled ja kaugtuled põlema.
Oodata 5 minutit. Kui auto käima ei lähe, on aku halb (või polnud laetud).
Uus aku laseb vabalt tund aega niimoodi lollitada.
Kui ma mingi aeg panin kliimaventika põhja ilma tuledeta siis mingi max 7min ja oli vaja teist akut et tööle saada. Lähipäevil ostan uue aku ära. Ehk täna viskan teise auto aku peale,mis korras siis saab teada kas kaob vilin ära või mitte.
Wir Rasen Nicht, Wir fliegen Tief :)
Vasta