1. leht 1-st

E39 99a, 3.0d mure

Postitatud: 05.05.2006 16:43 52
Postitas Homer
panin auto tööle, abs i ja veojõukontrolli tuled jäid põlema, lisaks oli rool raske, spidomeeter ja kytusekulu näitaja ei töötanud.Natukese ajapärast kui auto seisma panin ja uuesti käivitasin oli jälle kõik korras. Ilm oli väga niiske ja vihma sadas, Kas põhjus võis olla selles.
Olen väga tänulik kui keegi oskab midagi tarka öelda sellekohta.

Postitatud: 05.05.2006 21:24 25
Postitas Relk
kui on väga väga märg siis vahel võib mõni andur veidi segadusse sattuda. Endal oli sama veojõu anduriga. Kui vas ja kõik korras ja nüüd juba üle aasta kõik korras.

Postitatud: 05.05.2006 23:11 48
Postitas Homer
Täna juhtus sama asi ja enam ära ei kao.
Kas põhjus on ABSi ajus?
Kui palju uus aju maksab?

Postitatud: 06.05.2006 08:24 26
Postitas viirus
Põhjus võib olla ABS ajus ja see on remonditav. Ennem tuleks diagnostikaga veenduda, et kõik andurid on korras.

Kui Tartu poole asja , võta ühendust ;)

Postitatud: 06.05.2006 10:06 38
Postitas Pirx
Homer kirjutas:Täna juhtus sama asi ja enam ära ei kao.
Kas põhjus on ABSi ajus?
Kui palju uus aju maksab?
Mina siiski arvan, et asi on ABS anduris.Vähemalt minul oli, kui ABS ja veojõukontroll tuli jäid põlema. BMW-l on neid 4 tk.Viga tehakse kindlaks diagnostika käigus ja uus andur maksab 1200 eeku.

Postitatud: 06.05.2006 15:28 13
Postitas Homer
mul oli yks andur ka läbi, aga siis spidomeeter ja rool ei jukerdanud.

Postitatud: 31.05.2006 10:16 26
Postitas TiitR
Pirx kirjutas:
Homer kirjutas:Täna juhtus sama asi ja enam ära ei kao.
Kas põhjus on ABSi ajus?
Kui palju uus aju maksab?
Mina siiski arvan, et asi on ABS anduris.Vähemalt minul oli, kui ABS ja veojõukontroll tuli jäid põlema. BMW-l on neid 4 tk.Viga tehakse kindlaks diagnostika käigus ja uus andur maksab 1200 eeku.
Täna hommikul käivitades siis täpselt samad sümptomid - ABS-i ja veokontrolli märgutuled jäid põlema. UM-is aeg kinni pandud ja eelnevalt uuritud, et andur jah 1200.- (ABS-i andur pidi UM-i väite kohaselt olema E39 "nõrk koht")