E60 automaatkäigukast
Postitatud: 14.07.2015 00:25 01
Tere!
Mure E60 525i '03 automaatkäigukastiga.
Täpsemalt siis viskab tihti kasti avariisse maanteel sõites.
Probleem hakkas esimest korda kuumema ilmaga tipp-tunnil sõites. Viskas vea ette - samal hetkel, kui viga ekraanile tuli, käis tugev jõnks autost läbi. Alles jäi ainult üks käik, millega sai kohalt ära venitades sõita ja vaikselt kulgeda. Siis aitas süüde välja/süüde sisse.
Nüüd kui juuni alguse poole soojemad ilmad olid sain maanteel umbes 35km sõita enne, kui viga viskas. Jällegi siis üks käik alles. Seda siis peaaegu iga kord, kui maanteele sain.
Täna siis jälle maanteel sain ca 35km sõita enne, kui vea tugeva jõnksuga ette tuli. Suretasin korra välja ja viga kadus. Kuid hiljem linna vahel kiirendades hakkas jama pihta kohalt võttes, kuidagi kergelt jõnksutama hakkas ( phm nagu siis kui veojõukontroll on peal ja ratas tahaks natukene tühja kraapida). Tol hetkel oli ka mootor soe ja ventikas undas juba. Aga jällegi aitas välja suretamine ja uuesti käivitamine.
Eelmine kord, kui jamas proovisin maanteel sõites kasti lülitada manuaalile ning siis viga ei tulnud. Linna vahele jõudes lülitasin D peale ja siis varsti oli viga ees ikkagi.
Kasti viga pole kunagi ette visanud siis, kui mootor külm. Kiirendab ilusti, vahetab ühtlaselt nii külmalt kui ka soojalt.
Mainin siis ära ka, et kasti õlivahetust teinud ei ole.
Eelmine nädal lasin diagnostikas ka teha. Veakoodiks oli 5088, sensors, transmission switch L1-L4.
Diagnostika mehed ütlesid kohe, et käigukasti remont. Õlivahetus pidavat vaid hullemaks tegema nende sõnul.
Natukene googeldades leidsin sellise lehe: http://www.bmw-driver.net/forum/showthread.php?t=46960
Kas sellest võiks kasu olla? On kellelgi kogemusi sarnase probleemiga? Tundub vähemalt, et minu probleem sarnane.
Ei tahaks kohe kasti remonti viia. Mulle tundub, et muidu vahetab ilusti ja ei oskaks nagu kurta midagi. Lihtsalt jamama hakkab siis, kui mootori temp jõuab nii kõrgele, et ventilaator hakkas undama juba.
Oskab keegi nõu anda, mida teha sellise veaga?
Hardi.
Mure E60 525i '03 automaatkäigukastiga.
Täpsemalt siis viskab tihti kasti avariisse maanteel sõites.
Probleem hakkas esimest korda kuumema ilmaga tipp-tunnil sõites. Viskas vea ette - samal hetkel, kui viga ekraanile tuli, käis tugev jõnks autost läbi. Alles jäi ainult üks käik, millega sai kohalt ära venitades sõita ja vaikselt kulgeda. Siis aitas süüde välja/süüde sisse.
Nüüd kui juuni alguse poole soojemad ilmad olid sain maanteel umbes 35km sõita enne, kui viga viskas. Jällegi siis üks käik alles. Seda siis peaaegu iga kord, kui maanteele sain.
Täna siis jälle maanteel sain ca 35km sõita enne, kui vea tugeva jõnksuga ette tuli. Suretasin korra välja ja viga kadus. Kuid hiljem linna vahel kiirendades hakkas jama pihta kohalt võttes, kuidagi kergelt jõnksutama hakkas ( phm nagu siis kui veojõukontroll on peal ja ratas tahaks natukene tühja kraapida). Tol hetkel oli ka mootor soe ja ventikas undas juba. Aga jällegi aitas välja suretamine ja uuesti käivitamine.
Eelmine kord, kui jamas proovisin maanteel sõites kasti lülitada manuaalile ning siis viga ei tulnud. Linna vahele jõudes lülitasin D peale ja siis varsti oli viga ees ikkagi.
Kasti viga pole kunagi ette visanud siis, kui mootor külm. Kiirendab ilusti, vahetab ühtlaselt nii külmalt kui ka soojalt.
Mainin siis ära ka, et kasti õlivahetust teinud ei ole.
Eelmine nädal lasin diagnostikas ka teha. Veakoodiks oli 5088, sensors, transmission switch L1-L4.
Diagnostika mehed ütlesid kohe, et käigukasti remont. Õlivahetus pidavat vaid hullemaks tegema nende sõnul.
Natukene googeldades leidsin sellise lehe: http://www.bmw-driver.net/forum/showthread.php?t=46960
Kas sellest võiks kasu olla? On kellelgi kogemusi sarnase probleemiga? Tundub vähemalt, et minu probleem sarnane.
Ei tahaks kohe kasti remonti viia. Mulle tundub, et muidu vahetab ilusti ja ei oskaks nagu kurta midagi. Lihtsalt jamama hakkab siis, kui mootori temp jõuab nii kõrgele, et ventilaator hakkas undama juba.
Oskab keegi nõu anda, mida teha sellise veaga?
Hardi.