E34 530 V8 Roolikarp
E34 530 V8 Roolikarp
Kuna enda autol on roolikarbis tuntav loks sees siis uurisin natuke realoem-ist missuguste masinate roolikarbid sellisele autole sobivad.
Realoem-i järgi peaksin otsima E34 530 V8 või E34 540 V8 roolikarpi, kuid kas on ka mingi võimalus panna mõne muu E34 roolikarp, kuna antud isendeid liigub Eestis suhteliselt vähe ja uus maksab hingehinda
Mõne muu karbi all mõtlen näiteks E32 730 V8 roolikarpi, kuna antud isendil peal sama mootor, mis 530 V8-lgi. Kuna Realoem-i järgi on koodid erinevad, siis kas oskab keegi öelda mille poolest erinevad 730 V8 ja 530 V8 roolikarp
Realoem-i järgi peaksin otsima E34 530 V8 või E34 540 V8 roolikarpi, kuid kas on ka mingi võimalus panna mõne muu E34 roolikarp, kuna antud isendeid liigub Eestis suhteliselt vähe ja uus maksab hingehinda
Mõne muu karbi all mõtlen näiteks E32 730 V8 roolikarpi, kuna antud isendil peal sama mootor, mis 530 V8-lgi. Kuna Realoem-i järgi on koodid erinevad, siis kas oskab keegi öelda mille poolest erinevad 730 V8 ja 530 V8 roolikarp
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 406
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Arvatavasti ei sobi ka 7se pealt see roolikarp, kuid kui aega on ja odavalt antakse jupp, siis võid täitsa proovida. Pealekeeramisega peab ettevaatlik olema, ja sellega päästab ainult esimesel korral. See 525 ja 535 ja 530(540) teema on selles, et V8 motodel vähem ruumi seal kapoti all. Sama asja pärast pandi ka uuemale 5sele(e39) V8 korral sama tüüpi karp(tigu) nagu e34'l. Ülejäänud E39'd on R6 puhul kõik hammaslattrooliga.
All good things come to those who wait.
Keerata pole seda peale proovinud, samas UM-is sillastendis käies võisid töömehed seda ju peale keerata kuna loksuga on silda raske reguleerida
Muidu enne sillastendi UM-is sai ära vahetatud ka paralleelvarras, millel oli ka loks sees.
Lisaks tahab roolikarp teinekord kohapeal manööverdades kinni kiiluda, seda muidugi ainult hetkeks.
Muidu enne sillastendi UM-is sai ära vahetatud ka paralleelvarras, millel oli ka loks sees.
Lisaks tahab roolikarp teinekord kohapeal manööverdades kinni kiiluda, seda muidugi ainult hetkeks.
Alusta lõtku reguleerimisest roolikarbis. Üleliia ei tohi peale keerata, sest see suurendab roolireduktori kulumist. Õige reguleeringu korral jookseb auto kenasti otse ja rool on vaba vaevumärgatava lõtkuga. Üleliia peale keerates jääb keskasend kangeks ja hakkad nö saagima ning reduktor kulub.
Sõidurõõm
Praktiliselt kõik detailid auto küljes on nummerdatud ja tootmiskuupäevaga tähistatud. Viimast näitab tihti rosett, kus ringi keskel on aastaarv ja nool, suunatud tootmiskuu suunas. Varuosakoode aeg-ajalt muudetakse nt detaili uuendamisel.
E34 540i kohta ma leidsin ETKst järgmised roolikarbi koodid:
Tavaline
32 13 1 139 285
32 13 1 139 681
Servotronic (kiirustundlik)
32 13 1 138 693
32 13 1 141 483
Varuosakoodi alusel tuvastamiseks otsi ülatoodud numbrijadasid või 6 viimast numbrit roolikarbilt.
Lisan veel, et 530i-l on kataloogi järgi sama roolikarp.
E34 540i kohta ma leidsin ETKst järgmised roolikarbi koodid:
Tavaline
32 13 1 139 285
32 13 1 139 681
Servotronic (kiirustundlik)
32 13 1 138 693
32 13 1 141 483
Varuosakoodi alusel tuvastamiseks otsi ülatoodud numbrijadasid või 6 viimast numbrit roolikarbilt.
Lisan veel, et 530i-l on kataloogi järgi sama roolikarp.
Sõidurõõm