1. leht 1-st

dsa

Postitatud: 09.12.2014 16:56 27
Postitas valgemees
cvf

Re: e60 530d

Postitatud: 09.12.2014 17:19 20
Postitas arnis
Kui turbo geomeetria ei liigu, siis tekivad probleemid minekuga.
Geomeetria töötab kas vaakumiga (voolikud maksavad vähem kui 10€) või
elektriline.
Rehvirõhud ja mõõdud ka kontrolli üle.

Re: e60 530d

Postitatud: 09.12.2014 17:26 09
Postitas valgemees
tänud vastamast ! uurin kindlasti !

Re: e60 530d

Postitatud: 09.12.2014 21:51 14
Postitas Kert11
to arnis
kuidas muidu teada saada kumba tüüpi turbo autol parasjagu peal on (vaakum vs elektriline), kas mingist kindlast kuupäevast mudelist hakati mingeid konkreetseid tootma? vin koodi järgi?

Re: e60 530d

Postitatud: 09.12.2014 22:33 51
Postitas arnis
Kindlasti on mingi moodus olemas, aga et mitte kulutada aega mõtlemisele, oleks mõne
sekundiga võimalik lihtsalt vaadata, kumb on.

Re: e60 530d

Postitatud: 15.12.2014 22:32 55
Postitas Slava_323
160kw lised mootorid algusaastatel on vaakumiga. näiteks 2003 ilma DPFita. Sellist trikki võib ka teha umbes summuti ( söefilter või kat. )

Re: e60 530d

Postitatud: 16.12.2014 16:56 54
Postitas TiitR
Kas armatuur on tuledest puhas? Kui läheb Limp-i, siis peaks ka armatuuris tuluke süttima, mis veakoodile viitab. Mis aasta e60s-t üldse jutt? Kuni 08/2004a. polnud neil DPF-i, maakeeli puudus kübemefilter, mis umbe saab minna.
Muidu selline käitumine, et uuesti käivitades on minek tagasi, viitab küll Limp Mode`le.

Re: e60 530d

Postitatud: 16.12.2014 20:06 56
Postitas valgemees
aasta ja 06 2004 ja tuledest puhas.selline asi oli et kui minekut ei ole ja hästi aeglaselt sõita (võtta kurvi 20 km tunnis) ja siis paar korda pedalit anda hakkab jälle minema-um-s arvutitaga midagi sellekohta ei öeldud kui auto käis autoaiast seal kontrollis

Re: e60 530d

Postitatud: 16.12.2014 22:19 37
Postitas marx8
Mul ka 06/2004 ja kübemefilter täiesti olemas muidu.

Re: e60 530d

Postitatud: 16.12.2014 23:13 23
Postitas TiitR
Ok, võin ka paari kuuga eksida praegu (pole bemmidega ammu kokku puutunud enam :oops: ), kuid DPF-i olemasolu reedavad tehasest sirged sumpa torud ja idrive menüüs sellekohase info olemasolu:

Pilt

Re: e60 530d

Postitatud: 20.12.2014 20:24 30
Postitas markedmen
huvitav, endal on sarnane jama vahepeal, et käivitades ning sõites võid pedaali põhja vajutada aga auto kiirendab edasi nagu tigu. Samas teeb ta seda enamast vaid esimesed 5-10 min, siis hakkab jälle normaalselt liikuma. Ise olen siiamaani arvanud, et äkki elektroonika hoiab kuidagi kasti ning ei lase külmana piinata? tegemist 525d-ga ja torud sirged, ehk siis filtriga?

Re: e60 530d

Postitatud: 20.12.2014 20:51 50
Postitas sigaelmar
Igal juhul tuleks odavam diagnostikas ära käia kui siin nõuannete peale asju vahetama hakata.

Re: e60 530d

Postitatud: 20.12.2014 21:20 51
Postitas Kert11
Ilma dpf-ta on sumpa otsad alla keeratud, dpf-ga otse + lisaks service menüüs (see mis km alla countib) peaks ka dpf rida eksisteerima õlide ja piduriklotside jne kōrval.

Re: e60 530d

Postitatud: 10.01.2015 13:11 05
Postitas valgemees
diagnost viga ei näidanud-aga viga oli sisselaske kollektoris mis ajas alt õli-

Re: e60 530d

Postitatud: 10.01.2015 14:26 32
Postitas kloox
Kuidas saab sisselaskekolle õli ajada???.Kuskilt peaks ikka ennem see õli sinna saama.Kas karterituulutus umbes või turbo vaga?

Re: e60 530d

Postitatud: 14.01.2015 15:32 52
Postitas valgemees
[quote="kloox"]Kuidas saab sisselaskekolle õli ajada???.Kuskilt peaks ikka ennem see õli sinna saama.Kas karterituulutus umbes või turbo vaga?[/quote
kellelgi aga selline jutt !--------Lekkiv pihusti tihend tekitab päris korraliku masuudi taolise olluse.
Kasutaja TOMi autol just tehti pihusti tihendite vahetus.

Kui aus olla siis pole sellist muret ise kohanud. Et klapikambri kaane tihendi vahelt lekiks.

Kui sisselaske kollektori tihendid on vanad siis võib ka selline õline lugu olla.
Sisselaskes on rõhku ka et välja pressiks.

Re: e60 530d

Postitatud: 14.01.2015 20:52 46
Postitas patrik
1. Um 24p test ei sisalda mootori diagnostikat ( käisid ostueelses kontrollis enne auto ostu nagu su keerulisest jutust välja lugesin?)
2. Leke sisselaskekollektori alt tangentsiaalklappidest on levinud probleem ja ei ole seotud minekuga
3. Pöördu asjaliku diagnostiku poole, siin jäädki viga otsima

Re: e60 530d

Postitatud: 15.01.2015 13:23 15
Postitas Rist0
Asjalikkude diagnostikute juures peab ka ettevaatlik olema,osad suudavad turbot seadistada mitu korda rikkis solenoididega ja siis veel arvele kirjutada solenoidi vahetust!!

Re: e60 530d

Postitatud: 17.01.2015 21:39 07
Postitas peep1
patrik kirjutas:1. Um 24p test ei sisalda mootori diagnostikat ( käisid ostueelses kontrollis enne auto ostu nagu su keerulisest jutust välja lugesin?)
2. Leke sisselaskekollektori alt tangentsiaalklappidest on levinud probleem ja ei ole seotud minekuga
3. Pöördu asjaliku diagnostiku poole, siin jäädki viga otsima

Asjalik diagnostik on vastanud..