Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tere
Võti töötas igast asendist natuke aega tagasi ja lambist enam uksi ei sulge ega ava, mingeid õpetusi prooviti juba teha, mis siin foorumis üles loetud, kuid ükski õpetus ei mõiganud.
Võti keerab autosse sisse saab ja läheb ka tööle, kuid sooviks siiski, et pult ikka töötaks
Ehk mingeid mõtteid või ideid kuidas võti uksi avama sulgema saada
Vaja selgusele jõuda, mis seis puldiga ja vastuvõtjaga (autos). Puldi akut laetakse süüteluku kaudu. Nende akude ja ka puldi saatja osa suremine on levinud nähtus. Autol muidu 1 pult? Ka uue puldi saab vajadusel juurde lisada.
Arvutiga küljes saab rohkem selgust.
Üks pult jah.
Võti lahti käinud ja näha, et aku on vahetatud uue vastu.
Kui sõita mingiaeg, kas laeb aku ära ja annab tutvustada või surigi aku nii lampi ära?
Kui tagantjärgi mõelda, siis suts enne töölepingu lõpetamist töötas võti natuke halvasti mitu korda oli vaja ikka vajutada, et uksed avaks
Kuna see pult on nii tehtud, et ilma lõikamata seda lahti võtta ei ole võimalik siis võib olla ka selline asi, et aku on hoopis asendatud liitium patareiga, mis on nüüd tühjaks saanud.
Sellel elemendil on seal kindlasti mingi kood või märge ja selle järgi on võimalik tuvastada, millega tegemist.
Ehk siis mõõta selle elemendi pinge ja siis edasi mõelda.
Kuna viga võib olla ka autopoolses vastuvõtja moodulis siis selle puldi suurt piinamist ei soovita. Rike süüteluku laadimisrõngas on võimalik aga suht-koht harva esinev nähtus.
Vaatasime järgi sees oli Panasonic VL2020 +3V.
Muidu korralikult vahetatud ja tinutatud viisakalt ja niipalju kui siin täna lugenud tundub, et tegu õige asjaga
Kuna see väike aku miskit erilist ei maksa võite meile seda pakkuda ehk kellelgi vedeleb kusagil üleliigne?
Vahetaks igaks juhuks ära pärast tükk aega hooleta ja kui midagi ei muutu, siis 7a. pärast läheb täinahka ka vaja
Võib kontrollida selle akuelemendi pinge. Kui see on vähem kui 1.8V siis ebapiisav toide, et raadiokoodi riba puhtalt välja saata. Üldiselt peab see pinge olema 2.5-3.2V. Kui see kontrollitud siis edasi juba diagnostika teema.
Väga palju mõjub see, mis tingimustes pulti hoida. Madal temperatuur nõrgestab aku mahtuvust ja seetõttu talvel kasulik pulti kehale lähemal hoida. Käekotis või üleriiete välistaskus sisuliselt sama temp., mis õues.
See ongi huvitav, et kui eile lepingu lõpetas, siis tulime just sõidust ja tassisime autost asjad tuppa ja kui autot ümber pargiti, siis juba pult jamas ja kui ümber sai pargitud ei toiminud enam üldse nii, et külma käes oli võti ka minimaalselt.
Võib-olla taskus teised võtmed hoidsid puldi nuppe aktiveeritult ja seepärast tõmas aku tümaks, ei tea.