1. leht 1-st

E34 525tds kojamehed ei jää seisma

Postitatud: 20.12.2005 10:40 48
Postitas Q
Käisin ostusooviga vaatamas ühte 525tds-i (92 a. touring) ja kojameestega oli selline jama, et kojamehed koguaeg töötavad ja seisma ei jää enne kui kaitsme välja võtad. Müüja ütles et on uurinud viga aga eitea milles asi. Kas võib olla viga näiteks relees?

Teiseks selline küsimus, et turbo vilinat on kuulda juba suht madalatel pööretel, nii umbes 1400 rpm kanti juba. Lugesin foorumist et tegelikult peaks u 2000 rpm turbo tööle hakkama ja kohe märgatavalt parem minek tekkima. Ma vaikiselt kiirendasin autoga, see läks küll enamvähem norm edasi, aga sest turbost ei saanud nagu päris hästi aru kuna automaatkast lappas kohe käigu-kaks alla ja siis loogiline et kiirendab paremini.

Postitatud: 20.12.2005 10:55 28
Postitas Lauri_L
Turbo käib ka madalamatel pööretel ringi, nii ei ole, et mats 2000rpm ja turbiin hakkab pöörlema. See suht ok, et turbiin üle 1000rpm pisut häält teeb. Kahtlane oleks asi siis kui vilin tekib nt tühikäigupööretel.

Postitatud: 20.12.2005 14:39 55
Postitas Q
äkki keegi teab kojameeste kohta ka nõu anda :(

Postitatud: 20.12.2005 16:52 25
Postitas priitv8
Ma alustaks parkasendi lülitist. Sealt ilmselt ei tule massi, kui kojamehed parkasendis ja nii ta püüabki neid algasendisse keerata.

Postitatud: 21.12.2005 08:51 09
Postitas Q
nojahh... ma siis nüüd õnnelik bmw traktorist ehk et ostsin ikka ära selle ja hakkan nüüd kojamehi uurima.

Postitatud: 21.12.2005 19:01 00
Postitas priitb
Mass puudu. Ilmselt juhe läbi mädand. Mul e30 l oli sama lugu. Proovisin raleesi jne, hiljem avastasin, et juhtmed puha mädad. Kusjuures isolatsioon oli igalpool terve. Hinge ajab täis see asi.

Postitatud: 27.12.2005 09:40 48
Postitas Q
nii ma üritasin kojameeste probleemi uurida, tahtsin kojameeste kangi/lüliti juuest kontroolima hakata aga nagu ma aru saan tuleb roolisammast ümbritseva plastmasskatte eemaldamiseks rool maha võtta?? on see tõesti nii? hetkel jäi pooleli kuna polnud sobiva suurusega padrunit käepärast. Kas see on ikka õige koht kust kontrollida seda massiprobleemi?

Postitatud: 27.12.2005 12:48 48
Postitas Tarmo
see padrun on 22
ja kui sul olemas rattarist siis seal peaks see asi olemas olema.

Postitatud: 28.12.2005 08:35 04
Postitas Ailer
kui summutajas on auk siis tuleb ka see turbo vile madalatel pööretel välja

Postitatud: 28.12.2005 12:26 16
Postitas priitb
Mul olid juhtmed kapotiall kaitsmekarbi juures. Auto oli e30 ja kaitsmed ja relee oli vist tulede juures. E34 l on asi teisiti, pole enda oma selle pilguga vaadand.