BMW 523i mootori ümberehitus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Grewnik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 17.09.2011 16:56 52

BMW 523i mootori ümberehitus

Postitus Postitas Grewnik »

Tere!

Kuna ei leidnud ühtegi postitust selle kohta otsustasin teha selle ise.
Endal olemas 523i 98a 125kw isend. Kuna 2.5l on nii 125 kui 141kw mootorid siis otsustasin uurida kuidas 125kw mootor piiratud on. Sain nii palju infot, et on vaja vahetada kollektor ja aju. Sooviksin spetside käest
uurida ka on nii või mitte enne kui mootori kallale lähen. Kindlasti on inimesi kes on läbinud selle tee sooviksin ka targemaks saada.


Vabandan kohe kui kirjutasin midagi valesti või rumalat ei ole suur auto tundja :(
Grewnik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 17.09.2011 16:56 52

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitus Postitas Grewnik »

keegi ei oska midagi öelda?
Grewnik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 17.09.2011 16:56 52

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitus Postitas Grewnik »

immo hakkas mul eelmine aasta jaurama ja see sai maha võetud. ma arvasin siin on inimesi kes on läbinud seda teed ja oskavad ära seletada mis ja kuidas :)
enn1
Huviline
Postitusi: 1872
Liitunud: 20.12.2007 11:32 36
Asukoht: Tartu

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitus Postitas enn1 »

Kui auto on uuem kui 09/98a. siis EWS III minu teada enam eemaldada ei saa. Kui auto on vanem, siis mootoriaju vahetusel tuleb immo eemaldus uuesti teostada nagunii.
Grewnik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 17.09.2011 16:56 52

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitus Postitas Grewnik »

auto on 04/98 mind hetel huvitab mis detaile täpselt vaja vahetada et saavutada 125kw 141 kw :)
Grewnik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 17.09.2011 16:56 52

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitus Postitas Grewnik »

kena et meil on olemas nii tark inimene!
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4364
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitus Postitas PeeterA »

Kui jutt käib M52B25 mootorist, siis seda pakuti ainult 125kw võimsusega. Paigaldati seda BMW 523i(1995-1999).

Kus kohast pärineb info, et oli ka 141kw ?

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52#M52B25
tel. 51 949 859
Grewnik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 17.09.2011 16:56 52

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitus Postitas Grewnik »

see sama mootor jah. see 125 kw mootor on sama mis on 141kw teda on piiratud ökonoomsuse mõttes. Kubatuur on tal sama mis 141kw mootoril.
enn1
Huviline
Postitusi: 1872
Liitunud: 20.12.2007 11:32 36
Asukoht: Tartu

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitus Postitas enn1 »

M50B25 mootorit tehti 141kw, see pole sama mootor, mis sinu autol.
Grewnik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 17.09.2011 16:56 52

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitus Postitas Grewnik »

tuleb välja et seda ei anna siis ümber teha? Kahju. Suured tänud kogu info eest!
Kasutaja avatar
MartinH.
Huviline
Postitusi: 815
Liitunud: 10.02.2011 21:26 28
Peamine sõiduk: e46 2.8ci
Asukoht: Maardu

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitus Postitas MartinH. »

Läbikäidud tee.Põhiline seal ongi sisselaske kolle.Aga m50 kollega ei sobi kokku karterituulutus ja vaja veel vaakumvoolikutega seal jamada.Ei soovita sellega jamada,kasu suurt nagunii pole sellest.
maxxx
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 16.11.2009 19:32 03
Peamine sõiduk: BMW 325i E36
Asukoht: Tartumaa Elva

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitus Postitas maxxx »

Tere
Realoem näitab ,et m52tub20, m52tub25 ja m50tub25 omavad samu pihusteid! pihustite suurem tootlikus on m50b25l saadud suurema rõhu abil kütuselatis mis 2,0 3bar ja 2,5 3,5bar m52tub25 ehk 2,3? ei tea kumb regulaator kasutusel on.
võibolla on kindlam chiptuning + m50b25 sisselase ja näiteks audi 4,2l mootori küljest kütusesurve regulaator 4,0bar peaks suht lihtsalt istuma ka 2,3 kütuselattile
Grewnik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 17.09.2011 16:56 52

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitus Postitas Grewnik »

To MartinH Tasub jätta siis nagu on? 2.3 on ikka suht lahja sellise kere juures:( Imelik on see , et algne tõmme on ok ja pööretel 5000+ rebib jube hästi aga vahepeal on jube uimane isegi S reziimil. Sellepärast tekkiski huvit selle ümberehituse kohta
Kasutaja avatar
MartinH.
Huviline
Postitusi: 815
Liitunud: 10.02.2011 21:26 28
Peamine sõiduk: e46 2.8ci
Asukoht: Maardu

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitus Postitas MartinH. »

Madalal otsal ei saa küll miskit juurde,kõrgetel pööretel nagu netuke oli parem.Aga mu meelest ei tasu see ehitamine ennast ära.Läksin seda teed,et vahetasin mootori 2,8 vastu välja.Kütust võtab 2,8 samapalju aga mineku vahe võrreldes selle m52b25 mootoriga täiesti teine asi.
Grewnik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 17.09.2011 16:56 52

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitus Postitas Grewnik »

2.8 istub 1:1 le peale? vaja aju vahetada mis veel?
Kasutaja avatar
MartinH.
Huviline
Postitusi: 815
Liitunud: 10.02.2011 21:26 28
Peamine sõiduk: e46 2.8ci
Asukoht: Maardu

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitus Postitas MartinH. »

Jah,2,8 istub peale ilusti.Vaja ainult 2,8 aju panna.Muu kõik sama.
Grewnik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 17.09.2011 16:56 52

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitus Postitas Grewnik »

Suured tänud sulle Martin. Eks uurin seda asja ja hakkan otsima mootorit:)
Kasutaja avatar
MartinH.
Huviline
Postitusi: 815
Liitunud: 10.02.2011 21:26 28
Peamine sõiduk: e46 2.8ci
Asukoht: Maardu

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitus Postitas MartinH. »

Aga palun :) .Kui uut mootorit otsid siis arvesta ka sellega,et see 2,3 ja 2,8 erinevus on ainult mootori alumises osas,ehk siis mootori plokk ja selle sisu erinevad.Plokikaas,genekas,igasugused pumbad ja asjad samad nendel mootoritel. Kui mootori leiad näiteks e38 pealt siis pead õlipumba niinimetatud õlivõtu toru enda mootoriga ümber vahetama ja ka karteri.E36 kohta öelda ei oska kas õlivann asub eespool või tagapool mootorit. Kui sul praegune mootor ühe vanosega siis vaata,et ikka ostetav mootor ka ühe vanosega oleks.
Kasutaja avatar
MartinH.
Huviline
Postitusi: 815
Liitunud: 10.02.2011 21:26 28
Peamine sõiduk: e46 2.8ci
Asukoht: Maardu

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitus Postitas MartinH. »

Siinkohal vaidleks vastu,füüsiliselt sobivad nad kohe kindlati.Erinevus võib tulla sisse ainult diffri ülekandes,aga see ka ainult manuaali ja automaadi erinevus.Mootori vahetust see ei mõjuta kuidagi.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitus Postitas ooDDoo »

kaheliitrisel on erinev differ ja kardaan nind muud värgid
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Vasta