1. leht 1-st

E39 530D 2003.a õhk vahel

Postitatud: 06.07.2013 18:20 59
Postitas ala310
Tere kaasfoorumlased.

Olen käinud ühe kadalipu tee kuid nüüd ilmnes üks imelik viga.

Talvel sai vahetatud paagi sisene pump, paar kuud hiljem juhiistme alune pump ning kütusetorud põhja alt, samuti pardatšoki tgant kütusepumpa juhtiv relee.

Sain sõita 3000km kõik ok. Äkitselt kui paagis oli 60l kütust suri auto välja ja oli näha, et pealevoolu kütuse torust mootori läheb kütus õhuga pooleks. 2h hiljem kui sai eelsüüdet pandud kordi ja kordi et pumpaks kütust mootori läks auto käima (seda muidugi sel hetkel kui treiler juba kohal oli).
Nüüd sain sõita c.a 2000km ja viga poleks nagu midaig olnud. Kuid nüüd kui paagis on 14-17l kütust on samuti õhk sees ja kui kütust peale valada töötab jälle.

Kus kohast viga otsida ? Diislit välja ei tilgu, auto alt kuskilt niiske pole ning samuti pole kuskil kütuse lõhna tunda. Pumpade tööd kuuleb kui süüde sisse panna. Nii istme alt, kui paagist.

Tänud ette.

Re: E39 530D 2003.a õhk vahel

Postitatud: 07.07.2013 20:28 45
Postitas brucevilli
vaata kas pihustite juurest kuiv ja pihustite torud kuivad.

Re: E39 530D 2003.a õhk vahel

Postitatud: 08.07.2013 21:56 47
Postitas Rain
Tere, kui sa nüüd selle paagipumba ära vahetasid siis kas vahetasid ära ka ühe pisikese rõngastihendi pumba kinnituskronsteini otsast? Seal on üks ala 3-4 mm läbimõõduga rõngastihend, mis sellist jama põhjustab. Samuti kütusefiltri siseneva ja väljuva vooliku otstes olevad rõngastihendid. Kui muu osa on tihe siis on need ainukesed variandid.

Re: E39 530D 2003.a õhk vahel

Postitatud: 23.09.2014 13:18 33
Postitas robb
Tere. Mul sama probleem. M6lemad pumbad uued aga 6hk vahel.
Oskate yelda kus t2pselt see tihend asub?
Pilt

teine kysimus http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=10&hl=35" onclick="window.open(this.href);return false; kas pressure limiting valve peab koguaeg l2bi k2ima (kui ise suuga puhud)

Re: E39 530D 2003.a õhk vahel

Postitatud: 23.09.2014 14:55 58
Postitas Rain
selle torujupi otsas, mille peal on nool ja kiri "von pumpe" vms, pisike rõngastihend on seal, pildi peal ka ilusti näha.

Re: E39 530D 2003.a õhk vahel

Postitatud: 23.09.2014 18:11 45
Postitas robb
T2nud rain.
Ja selle otsas peaks olema detail nr 7 ? http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... fg=15&hl=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Mul seda seitset nagu polegi.
Eelmine omanik pumbad vahetand veits porrilt ma vaatan.

Re: E39 530D 2003.a õhk vahel

Postitatud: 23.09.2014 18:57 11
Postitas robb
See 7 on siiski seal p6hjas olemas vist aga paagis pea 30 liitrit kytet ja see tihend ilusasti kytuse all.
Tundub et eelmise omaniku poolt vahetatud paagi sisene ja p6hja alune pump ja kytusefilter.
K6ik kinnitused tunduvad tihedad ja vahetasin ka 2ra vooliku mis viis k6rgsurve pumbani kuna ta oli surnud.
Kas t6esti j22b yle ainukese veana k6rgusurve pump ise v6i on midagi veel?

Viga ise hakkas nii et k2ima l2ks suure k2iamise peale. Enne piirajat poob kinni, nii 4k juures.
Yldiselt pole ma varem kolme liitrise diisli juures nii valju p6hja alust pumpa t2heldanud. Ja diagnost mis algul eo tahtnud t66data ütles et pre supply press low for engine start.

6ige vastuse puhul 6lled minu poolt!

Re: E39 530D 2003.a õhk vahel

Postitatud: 23.09.2014 19:20 02
Postitas brucevilli
pihustid vii stendi, või proovi teist põhjaalust pumpa, kui pihustil tagasivool koguaeg lahti siis kaob surve latist ära, ja hakkab pooma jõnksutama või ei käi üldse.

Re: E39 530D 2003.a õhk vahel

Postitatud: 25.09.2014 09:39 10
Postitas Rain
Nonii, aga kas sa vahetasid ära ka tihendid kütusefiltri kronsteini siseneva ja väljuva toru otsast? Mäletan, et e39 525 tds-l oli kunagi see probleemiks. Asjale sai jälile siis kui töötava mootoriga liigutasin neid torusid pisut. Õhku hakkas vahele kakkuma kohe, sellest siis pikk käivitus hommikuti, mis pärast vahetust ka lahenes. Seesamune paagis olev pisike rõngastihend sai ka tookord vahetatud.

Re: E39 530D 2003.a õhk vahel

Postitatud: 25.09.2014 16:49 02
Postitas robb
T2nud vastuste eest.
Vahetusse l2ks uuesti paagi sisene pump kuna eelmine sepp oli ta ilma s6elata sinna sisse pannud ja prahi sisse t6mbad ja propeller t2iesti peene.
Yhtlasi l2ks vahetusse k6rgsurve pumba surve andur.
S6brad diisli abcs tartu arki taga tegid 2ra. Julgen soovitada.