1. leht 1-st

E39 sportvedrustus vs tava

Postitatud: 13.06.2013 23:30 18
Postitas falckranger
Mis vahe on E39 sportvedrustusega ja tavavedrustusega autol? A la, et palju madalam, jäigem? Kas ülejäänud veermiku detailid peale vedru/amordi samad?

Re: E39 sportvedrustus vs tava

Postitatud: 14.06.2013 08:28 34
Postitas arnis
Minuteada 3cm madalam ja tiba jäigem. Reaktiivvarras on teistsuguse läbimõõduga, aga see ei
ole niisupertähtis kui see, et vedrud/amordid on erinevad. Touringul ka õhkpadjad.

bmwfans.info - saad sealt otsida.

Re: E39 sportvedrustus vs tava

Postitatud: 14.06.2013 11:40 50
Postitas falckranger
Selge, kas veermiku remont sel juhul kallim?

Re: E39 sportvedrustus vs tava

Postitatud: 14.06.2013 11:46 43
Postitas arnis
Suurima rahalise põntsu annavad ikka õõtsad, ees neli, taga neli.
Samas kui terve veermik ära vahetada, nii ees kui taga, Lemförder/TRW/Sachs
peale, siis järgneva mitme mitme aasta jooksul nad otsi ei anna.
Samas maksab kogu veermik väga suurt raha, Tava/Spordi vahe minimaalne.
Kui amordid vahetust ei vaja, ei hakkaks ma eriti niisama vahetama neid, et
saada sportvedrustus autole. Universaali puhul peab veel õhkpadjad ostma ja
vanad maha müüma, sekeldusi küll ja küll.

Re: E39 sportvedrustus vs tava

Postitatud: 14.06.2013 11:51 47
Postitas falckranger
Selge, ei plaani vahetada vaid plaanis auto osta ja sõelal kaks aparaati millest ühel sportvedrustus :)

Re: E39 sportvedrustus vs tava

Postitatud: 14.06.2013 14:31 42
Postitas arnis
Sportvedrustus pluss 17" veljed, on selline komplekt, kus luksuslikku sõitu enam lubada ei saa.
Kui ikka on s*tt tee, siis tuleb see istmeni välja. Seepärast minul on 16", olen väga rahul optimumiga.
3cm madalam oleks maksimummadaldus kah, kuna juba praegu lähevad õrnalt plastikud okste ja
liivahunnikute pihta. Kurvides on sportvedrustusel tugev eelis. Sõidumugavuse poolest on tavaline
ikkagi mõnnab, kuna auto käitub rohkem nagu emalaev, eriti 16" velgede piires, kuid samas ei
kannata väga sportlikult sõita. Vali ikka oma sõidustiili ja eelistuste järgi. Aga on veel asju, peale
vedrustuse, mida tuleks eelistada/vältida, põhimõtteliselt kõik peale läbisõidu :D
Ja kui on võimas mootor, näiteks 530D, siis mõnel versioonil ei ole võimalik paigaldada alla 17", tuleks
igaks juhuks ette ära mõelda.

Re: E39 sportvedrustus vs tava

Postitatud: 14.06.2013 17:43 20
Postitas Robska
:O kuidas ei ole hinnavahet tavalisel vs sport? Um enda hinnad amortide puhul - tavaline esimene 244 ja sport 355. kindlasti maitse asi aga tuleks ikkagi mõlema autoga sõita ja vaadata kuida on. minu arust pole tehase sport vedrustus üldse nii hull, et kõik istmeni jõuab. võibolla tõesti talve jaoks natukene madal aga sõita on hea.

edit: tõsi, kui korralikult esimest postitust lugeda siis minu jutt siin väga mööda. jätsin sujuvalt esimese posti vahele ja asusin järgmiste kallale. sorries

Re: E39 sportvedrustus vs tava

Postitatud: 14.06.2013 21:40 39
Postitas falckranger
Pidasin pigem silmas kas peale amordi/vedru teised jupid ka erinevad ja kallimad või mitte. Saan õigesti aru, et ülejäänud detailid samad?

Re: E39 sportvedrustus vs tava

Postitatud: 15.06.2013 01:15 27
Postitas arnis
Ksenoontulede puhul tulede kõrguse andurid*, stabilisaatori vardad* ja puksid*, läbilöögipuksid amortisaatoritel, amortisaatorid ise, vedrud, touringul tagasilla õhupadjad.

Kõik muu on sama

*Saab ka ilma vahetuseta.

Hindasid amortisaatoritele vaata poodidest.