e39 520d 100kw ei käivitu ja väriseb
Postitatud: 08.05.2013 16:20 38
mure siis selline, et pool aastat tagasi hakkas auto vahepeal kergelt tühikäigul värisema.
vahetasin sellepeale ära küttefiltri ja õhufiltri aga ei muutunud midagi.
lasin kontrollida mootori patju, mille peale öeldi et üks on kehvas seisus. vahetsin siis mõlemad ära.
aga ikka mingeid muudatusi
siis pakuti pihusteid, et äki mõni jukerdab. viisin siis auto kontrolli, seal öeldi et vaja juhtpihusti välja vahetada sest takistus on vale. lasin siis selle pihusti välja vahetada aga peale välja vahetamist hakkas auto hullemini värisema ja mitte ainul tühikäigul vaid ka sõidu ajal. auto töötas normaalselt ainult kõrgetel pööretel ja pöördesse läks väga vaevaliselt. töökojas öeldi selle peale et kuna üks pihusti on uus ja töötab teistest paremini siis on see normaalne. soovitati osta kütte lisandit x1r ja sellega 5-6 paagitäit läbi sõita.
sõitsin siis 6 paagitäit läbi aga paremaks ei läinud. tekkisid hoopis käivitamis probleemid. auto ei tahtnud külmalt enam käima minna. viisin siis auto järgmise mehaaniku juurde kellel lasin välja vahetada eelsüüte küünlad ja lasin tal pihusteid uuesti kontrollida. ta vahetas küünlad ära ja kiskus pihustid maha ning parandas ühte pihustit, ütles et ühele pihustile tuli meeletu surve taha ajada et ta ennast üldse avama hakkaks. ja siis vahetas ära ühe metallist kütte toru mis läks pihust peale kuna see lekkis. aga kokku tagasi pannes ja autot käivitades oli autol endiselt pikk käivitus ja auto lasi kütte alla. mehaanik ütles et tal on mõistus otsas. uurisin siis ise foorumist asja ja sain targemaks et viga võib olla paagisiseses pumbas.
läksin siis järgmise mehaaniku juurde kes uuris seda asja ja vahetas paagisisese pumba ära. peale seda läks auto pika käiamise peale käima ja ei lasknud enam kütet alla. vahetati ära ka kütte filter uuest ja õhufilter kuna see oli õline aga ei läinud käivitus paremaks.
uurit asja edasi saadeti pihustid uuest kontrooli vahetati igasuguseid tihendeidpandi kokku aga ei midagi
praeguseks hetkeks on asi niikaugel et auto saan käima ainul siis kui pihustan piduripuhastusvedelikku õhuvõtu torustikku ja kui auto käima saan pika käivitusega siis see rapub kõvasti tühikäigul ja ka sõites
kui tühikäigul pöörded ajada kõrgemaks siis käib ühtlaselt ja sõidu ajal on väga uimane seni kuni pöörded tõusevad 2000-3000 peale. sealt edasi töötab mõistlikult
auto kütte kulu on ka suur linnas 13l sajale
loodan et keegi sellest pikast ja segasest jutust ka midagi aru saab ja oskab nõu anda
igaks juhuks mainin ka ära et diagnostika ei näita midagi, seda erinevates kohtades proovitud
ette tänades martin
vahetasin sellepeale ära küttefiltri ja õhufiltri aga ei muutunud midagi.
lasin kontrollida mootori patju, mille peale öeldi et üks on kehvas seisus. vahetsin siis mõlemad ära.
aga ikka mingeid muudatusi
siis pakuti pihusteid, et äki mõni jukerdab. viisin siis auto kontrolli, seal öeldi et vaja juhtpihusti välja vahetada sest takistus on vale. lasin siis selle pihusti välja vahetada aga peale välja vahetamist hakkas auto hullemini värisema ja mitte ainul tühikäigul vaid ka sõidu ajal. auto töötas normaalselt ainult kõrgetel pööretel ja pöördesse läks väga vaevaliselt. töökojas öeldi selle peale et kuna üks pihusti on uus ja töötab teistest paremini siis on see normaalne. soovitati osta kütte lisandit x1r ja sellega 5-6 paagitäit läbi sõita.
sõitsin siis 6 paagitäit läbi aga paremaks ei läinud. tekkisid hoopis käivitamis probleemid. auto ei tahtnud külmalt enam käima minna. viisin siis auto järgmise mehaaniku juurde kellel lasin välja vahetada eelsüüte küünlad ja lasin tal pihusteid uuesti kontrollida. ta vahetas küünlad ära ja kiskus pihustid maha ning parandas ühte pihustit, ütles et ühele pihustile tuli meeletu surve taha ajada et ta ennast üldse avama hakkaks. ja siis vahetas ära ühe metallist kütte toru mis läks pihust peale kuna see lekkis. aga kokku tagasi pannes ja autot käivitades oli autol endiselt pikk käivitus ja auto lasi kütte alla. mehaanik ütles et tal on mõistus otsas. uurisin siis ise foorumist asja ja sain targemaks et viga võib olla paagisiseses pumbas.
läksin siis järgmise mehaaniku juurde kes uuris seda asja ja vahetas paagisisese pumba ära. peale seda läks auto pika käiamise peale käima ja ei lasknud enam kütet alla. vahetati ära ka kütte filter uuest ja õhufilter kuna see oli õline aga ei läinud käivitus paremaks.
uurit asja edasi saadeti pihustid uuest kontrooli vahetati igasuguseid tihendeidpandi kokku aga ei midagi
praeguseks hetkeks on asi niikaugel et auto saan käima ainul siis kui pihustan piduripuhastusvedelikku õhuvõtu torustikku ja kui auto käima saan pika käivitusega siis see rapub kõvasti tühikäigul ja ka sõites
kui tühikäigul pöörded ajada kõrgemaks siis käib ühtlaselt ja sõidu ajal on väga uimane seni kuni pöörded tõusevad 2000-3000 peale. sealt edasi töötab mõistlikult
auto kütte kulu on ka suur linnas 13l sajale
loodan et keegi sellest pikast ja segasest jutust ka midagi aru saab ja oskab nõu anda
igaks juhuks mainin ka ära et diagnostika ei näita midagi, seda erinevates kohtades proovitud
ette tänades martin