palju diislil mootoris surve peab olema?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

palju diislil mootoris surve peab olema?

Postitus Postitas toivoku »

täpselt selline kysimus, kas 16 on vähe?
Allan L
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 15.06.2004 22:13 15

Postitus Postitas Allan L »

kui sul on kompresioon silidrites keskmiselt 16,siis on see ju küll täiesti kohvi, hea ,et käima läks! diislil oleks normaalne mingi 30-ne tuuri,(mitte alla 28atm.)
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

ohsa ****, okei, mõõdavad uuesti yle selle, ja kui nii siis ´rõngad otsas.
ArgoE
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 03.11.2005 21:54 39
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas ArgoE »

ole õnnelik kui aint rõngat hylsid võivad ka ellipsis olla
:(
Honda CBR1000RR 128kw
truumu

Postitus Postitas truumu »

Kuidas auto sellise kompressiooniga üldse käima läheb? :roll:
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

truumu kirjutas:Kuidas auto sellise kompressiooniga üldse käima läheb? :roll:
ei teagi kas läheb käima ja kas mõõdeti õieti, nimelt asi selles, et mootor sõitis ilma õlita, või noh õli varras ei näidanud midagi ja turbo peetis nüüd ja õli täis, aga mootor kinni ei ole jäänud ja rõhutuli kah põlema ei läinud, ning ka kui karter alt ära võeti oli seal veel mingil määral õli sees, igatahes saaled on ok ja midagi ei loksu ja ei kolise kaa, igatahes otsin praegu kuskilt turbo, tõstame mootori vahele ja proovime käima panna, aga seda ainult sel juhul kui peale kordus mõõtmist rõhk normaalne on. kui ei ole siis ootab mind mootori vahetus, või oskab keegi rõngaste ja asjade hindasid öelda mulle, et mis maksma läeb?
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

selliste survetega pole mõtet seda mootorit peale tõsta...(samas on pakkuda korralik alumine mootori pool...)
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

mida võis kahjustada ilma õlita sõitmine? saaled korras. valdek viska hinne :) aa ennem seda õlita sõitu oli mootor viimasepeal korras :)
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

nii kuskil oli kojras et 91 aasta 525tdsil peaks see surve olema 22, aga kas sisi vanematel ehk siis 524dl peabki olema 30 see?
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

toivoku kirjutas:nii kuskil oli kojras et 91 aasta 525tdsil peaks see surve olema 22, aga kas sisi vanematel ehk siis 524dl peabki olema 30 see?
see 22 on sul surveaste
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

Valdek kirjutas:
toivoku kirjutas:nii kuskil oli kojras et 91 aasta 525tdsil peaks see surve olema 22, aga kas sisi vanematel ehk siis 524dl peabki olema 30 see?
see 22 on sul surveaste
kas see polegi see mis peaks välja tulema silindrist?
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

surveaste ei ole sama mis kompressioon
surveaste on arvutuslik ja seda ei ole võimalik mõõta, kompressioon on see mis kolp hetkel lüüa jõuab
ning kui surveaste on 22 siis kompressioon peab olema vähemalt 30
Kasutaja avatar
Mihkel
Huviline
Postitusi: 1383
Liitunud: 30.10.2005 05:02 12
Asukoht: Tallinn/Rapla

Postitus Postitas Mihkel »

.
Viimati muutis Mihkel, 20.02.2017 11:30 58, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

hanzvonkazak kirjutas:surveaste ei ole sama mis kompressioon
surveaste on arvutuslik ja seda ei ole võimalik mõõta, kompressioon on see mis kolp hetkel lüüa jõuab
ning kui surveaste on 22 siis kompressioon peab olema vähemalt 30
äitäh :)
325 ix
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 27.06.2004 20:01 40

Postitus Postitas 325 ix »

Võimalik ,et on valesti mõõdetud.
Bmw remont Tartus. 50-97478.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

kompressioon peab olema autodata järgi 22 ja nii see ka oli, kes ei usu siis tulgu mõõtma, masin tiksub igatepidi ilusti :)
Vasta