E61 High rate of battery discharge

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Chuulo
Huviline
Postitusi: 242
Liitunud: 12.04.2009 18:21 26
Peamine sõiduk: G31 520d

E61 High rate of battery discharge

Postitus Postitas Chuulo »

E61 530d 2004 tarbib miski voolu seistes.
Hommikuti viskab kirja: "Increased battery discharge while stationary, some electrical consumers may have been switched off" ning on ka i-drive välja lülitanud tänu sellele.
Loomkatseid on tehtud palju.
Kõigepealt laadisin aku täis. Järgmine hommik kordus sama - viisin aku testi. Peal oli mingi noname aku 800 käivitusvool 95Ah - aku oli kutu (Käivitusvool täis akul 500)
Ostsin uue aku (kindluse mõttes ka testrist läbi lastud - korras) - samade näitajatega - UM väitis, et kui uus aku on samade näitajatega ei pea õpetust tegema.
Uus aku õhtul peale - hommikul sama kiri ees. Käima läheb auto ilusti.

Esmalt on autol kaks viga mis võivad olla seotud selle jamaga. Luugijuhtmed on arvatavasti katki - kesklukk ei toimi puldist ning lisapidurituli ei tööta - kui luuki liigutada hakkab vahel pidurituli tööle. Tagaklaasisoojendus töötab, kojamees töötab, raadio mängib (külmadega oli juhuseed kus hommikuti raadio heli kadus ära- hakkis. 5 minutit sõitu kadus viga), vett pritsib, klaas ja luuk tulevad lahti.
Teiseks on autol mingi lisaimmo - tuluke vilguv kui uksed kinni panna, aga immo ise ei toimi - sest käima panemiseks ei pea ma seda kiipi sina vastu panema - kuid ehk tarbib voolu? - noname
Auto läheb sleepmode umbes 1 tund peale uste lukustamist, või siis kui umbes tunni jooksul ei puutu ühtegi ust jne.
Proovisingi siis nii, et jätsin luugi lahti ja ootasin kuni läheb sleep'i. Mõõtsin testriga akut. 12.34 (õhtul) hommikul mõõtsin uuesti 12.30 - Norm. ehk kadu pole. Siis tegin ukse lahti. Auto ärkas, salongi tuled süttisid. Panin süüte esimesse astmesse ning jälle veateade ees, et aku on seistes palju tühjenenud. Jooksin testriga aku juurde näitas 11.98 ja kui salongi tuli kustu panna siis 12.05. Veel sinna juurde, et pagassipõhi on kuiv.
Laadimine on korras - varjatud menüüst näitab 14.8-15.3, testriga mõõtes akult 14.8

Kust viga otsida? Kas alustada luugijuhtmetest ja siis edasi vaadata? Kes või kuidas kindlaks teha kas lisaimmo tarbib voolu. Tahaks seda üldse ära võtta, kuid ise sellega vist? ei saa hakkama?
IPS sensor (vmi, massi juhtmel korras) - UM ütles, et diagnost pole selle koha pealt viga visanud.
Sai pikk jutt, kuid vähemalt põhjalik. :D
Ehk on keegi sarnase asja üle elanud, ning oskab soovitada kuidas edasi käituda, enne kui uuesti UMi minna.
Viimati muutis Chuulo, 17.04.2019 15:41 59, muudetud 2 korda kokku.
56393697
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
Peamine sõiduk: BMW E34 520i
Asukoht: Tallinn / Kärdla

Re: E61 High rate of battery discharge

Postitus Postitas 56393697 »

Sa võid ju nii teha, et istud autosse, uksed kinni süüde väljas ja kõik elektriseadmed kinni, võtad akujuhtme maha ja paned suht kohe uuesti peale. siis mõõdad, kui palju on hetkel tarbitav vool
kui on nt 0.3 amprit või rohkemgi siis hakka järjest kaitseid välja tirima ja vaata, millal see tarbitav vool läheb märgatavalt väiksemaks. siis vaatad, mis vastava kaitse taha on ühendatud ja kontrollid need kõik üle :)

see on vähemalt standardprotseduur autodel, täpsemalt ei oska e61 kohta öelda kahjuks
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6404
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Re: E61 High rate of battery discharge

Postitus Postitas Rain. »

Kui sa paned samade parameetritega aku ja ei tutvusta, siis kuidas auto teab, et nüüd on uus aku ja et seda pole vaja enam nii intensiivselt laadida kui vana tühja akut. Seega iga kord kui läheb uus aku peale, peab aku autole tutvustama. Samade näitajate puhul on vaja lihtsalt miskit resettida, teiste parameetritega aku puhul on lisaks resettimisele vaja ka uued parameetrid programmeerida.

Kuid jah, need touringu luugijuhtmed on tüüpviga ja vabalt võib seal miskit peale jääda ja voolu süüa.
Kasutaja avatar
Chuulo
Huviline
Postitusi: 242
Liitunud: 12.04.2009 18:21 26
Peamine sõiduk: G31 520d

Re: E61 High rate of battery discharge

Postitus Postitas Chuulo »

.
Viimati muutis Chuulo, 17.04.2019 15:41 40, muudetud 1 kord kokku.
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6404
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Re: E61 High rate of battery discharge

Postitus Postitas Rain. »

Uuri kasutaja Fred'i käest, tal oli ka Tartus oma koht kus ta oma autol lasi akule tutvustuse teha. Teemast link siin: link.
Kasutaja avatar
Chuulo
Huviline
Postitusi: 242
Liitunud: 12.04.2009 18:21 26
Peamine sõiduk: G31 520d

Re: E61 High rate of battery discharge

Postitus Postitas Chuulo »

.
Viimati muutis Chuulo, 17.04.2019 15:41 31, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4695
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Re: E61 High rate of battery discharge

Postitus Postitas Fred »

Pilt

Peaksid ikka viima mingi spetsi juurde ja laskma äkki selle noname immo maha rookida. Julgen soovitada http://www.autoelektrik.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Taavit Tartus, kes sõbra E39-l leidis päris raske Bluetooth mooduli vea, mis akut tühjaks laadis üsna pika aja jooksul.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Vasta