E61 IBS sensor
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 29.11.2012 21:53 13
- Peamine sõiduk: BMW E61 525d
E61 IBS sensor
Kas keegi osab öelda mis juhtub kui IBS sensor lahti ühendada ja niiviisi edasi sõita?
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
Re: E61 IBS sensor
Mis põhjusel seda lahti tahad ühendada üldse?
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 29.11.2012 21:53 13
- Peamine sõiduk: BMW E61 525d
Re: E61 IBS sensor
Viskas ette et aku tühi ja see järel servotronicu ja abs märgi. Pidin tööle sõitma ilma roolivõimuta.
Arvan, et viga on selles kuna akut olen regulaarselt laadinud ja sõidan enamasti pikki otsi.
Arvan, et viga on selles kuna akut olen regulaarselt laadinud ja sõidan enamasti pikki otsi.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E61 IBS sensor
Mis tähendab regulaarselt laadinud? Kuidas laadisid? Ega ometi ühendanud välist laadijat auto küljes otse aku klemmide külge? :O
Ilma IBS sensorita sõitmine tähendab seda, et on katkestus, süsteemi jaoks toimub pidev 'dreen' ja laadimine ehk aku energia juhtimist enam ei toimu. Midagi muud "hullu" ei juhtu. Kõik on nagu 20 aastat tagasi igal suvalisel autol. Erinevus, mis juhtuma hakkab on aga see, et meie kliimas ei pea see aku auto juhtimata voolutarbele vastu; akut ei suudeta pea kunagi täis laadida; laetakse üle, mis eriti ohtlik AGM tüüpi akudele ning lõpptulemus ikkagi kutu aku.
Ilmselt on süsteemis vea-lipud püsti ning nii-mõnigi kontroller võib olla madala pinge tõttu avarii reziimi aetud.
Pigem vead kustutada, aku laadida. IBS sensoris endas üliharva mingi viga; selle umbropsu vahetamine on enamasti vaid üks põhjendamata hüperaktiivsuse tunnus.
Ilma IBS sensorita sõitmine tähendab seda, et on katkestus, süsteemi jaoks toimub pidev 'dreen' ja laadimine ehk aku energia juhtimist enam ei toimu. Midagi muud "hullu" ei juhtu. Kõik on nagu 20 aastat tagasi igal suvalisel autol. Erinevus, mis juhtuma hakkab on aga see, et meie kliimas ei pea see aku auto juhtimata voolutarbele vastu; akut ei suudeta pea kunagi täis laadida; laetakse üle, mis eriti ohtlik AGM tüüpi akudele ning lõpptulemus ikkagi kutu aku.
Ilmselt on süsteemis vea-lipud püsti ning nii-mõnigi kontroller võib olla madala pinge tõttu avarii reziimi aetud.
Pigem vead kustutada, aku laadida. IBS sensoris endas üliharva mingi viga; selle umbropsu vahetamine on enamasti vaid üks põhjendamata hüperaktiivsuse tunnus.
BMWE61525D kirjutas:Viskas ette et aku tühi ja see järel servotronicu ja abs märgi. Pidin tööle sõitma ilma roolivõimuta.
Arvan, et viga on selles kuna akut olen regulaarselt laadinud ja sõidan enamasti pikki otsi.
Re: E61 IBS sensor
ttsys kirjutas:Mis tähendab regulaarselt laadinud? Kuidas laadisid? Ega ometi ühendanud välist laadijat auto küljes otse aku klemmide külge? :O
Ilma IBS sensorita sõitmine tähendab seda, et on katkestus, süsteemi jaoks toimub pidev 'dreen' ja laadimine ehk aku energia juhtimist enam ei toimu. Midagi muud "hullu" ei juhtu. Kõik on nagu 20 aastat tagasi igal suvalisel autol. Erinevus, mis juhtuma hakkab on aga see, et meie kliimas ei pea see aku auto juhtimata voolutarbele vastu; akut ei suudeta pea kunagi täis laadida; laetakse üle, mis eriti ohtlik AGM tüüpi akudele ning lõpptulemus ikkagi kutu aku.
Ilmselt on süsteemis vea-lipud püsti ning nii-mõnigi kontroller võib olla madala pinge tõttu avarii reziimi aetud.
Pigem vead kustutada, aku laadida. IBS sensoris endas üliharva mingi viga; selle umbropsu vahetamine on enamasti vaid üks põhjendamata hüperaktiivsuse tunnus.
BMWE61525D kirjutas:Viskas ette et aku tühi ja see järel servotronicu ja abs märgi. Pidin tööle sõitma ilma roolivõimuta.
Arvan, et viga on selles kuna akut olen regulaarselt laadinud ja sõidan enamasti pikki otsi.
Kuidas siis on õige e60/61 aku laadimine?
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
Re: E61 IBS sensor
õige laadimine peab toimuma kapoti all olevatelt klemmidelt!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E61 IBS sensor
1. Nagu juba öeldud, laadimine on mõeldud mootori ruumis asuva kontakti kaudu; positiivne klemm on punase katte all ja mass (-) näiteks mootori külge; TIS rõhutab asjaolu, et laadimiste korral mitte minna mööda IBS sensorist ühendades massi (-) otse aku negatiivse (-) klemmi külge;
2. Diagnostika pea või interface olemasolu korral on võimalik aku eemaldada, vahetada või vajadusel laadida. Pärast aku ühendamist on vaja süsteemist vead kustutada ja seaded üle vaadata. Uue aku paigaldamine on täiesti eraldi protseduur koos mitmete oluliste seadistustega.
2. Diagnostika pea või interface olemasolu korral on võimalik aku eemaldada, vahetada või vajadusel laadida. Pärast aku ühendamist on vaja süsteemist vead kustutada ja seaded üle vaadata. Uue aku paigaldamine on täiesti eraldi protseduur koos mitmete oluliste seadistustega.
eko89 kirjutas: Kuidas siis on õige e60/61 aku laadimine?
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 29.11.2012 21:53 13
- Peamine sõiduk: BMW E61 525d
Re: E61 IBS sensor
Regulaarse laadimise all mõtlesin seda, et nädalavahetustel panin laadima. Juhtmed ühendasin ikka kapoti all olevatele klemmidele.
-
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 06.02.2005 01:15 36
- Peamine sõiduk: Dodge Ram
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E61 IBS sensor
sinu sümptomid viitavad pigem puudulikule laadimisele. Lase kuskil generaator üle kontrollida
Re: E61 IBS sensor
Oled iga nädalavahetus akut laadinud????BMWE61525D kirjutas:Regulaarse laadimise all mõtlesin seda, et nädalavahetustel panin laadima. Juhtmed ühendasin ikka kapoti all olevatele klemmidele.