1. leht 1-st

e34 540 LSD

Postitatud: 17.12.2012 21:09 34
Postitas IndroM
Küsimus laiale ringile.Hetkel on autol all tava reduktor.Pole lukuga ega midagi.Eeldan,et ülekanne on a la 2.93 nagu tehaseandmetes.Kiirusel 100km/h on tahokal 1650rpm
Alla,selle asemele peaks tulema LSD ülekandega 3.46.Mis oleks selle näidud 100km/h juures?Kuidagi midagi koormama ei hakka?Mõned on rääkinud näiteks,et kui all on 3.74 differ siis 90km/h sõites on pöörded pea 3000rpm peal.

Igasugune kogemus ja nõuanne ei tee paha :)

Indro

Re: e34 540 LSD

Postitatud: 17.12.2012 22:37 08
Postitas Rain.
Nagu sulle PS-i juba kirjutasin, et kui asendad 2,93 diffri 3,46-ga või isegi suuremaga, siis võidad kiirenduses, kuid kaotad lõppkiiruses. Lisaks tõusevad pöörded, aga et see mootorit pooma kuidagi hakkaks, seda ei tohiks küll juhtuda.

Re: e34 540 LSD

Postitatud: 18.12.2012 00:56 45
Postitas 56393697
kui mul M50B20 mootoriga on praegu 100kmh juures kuskil 3k või midagi pööret, selle asendades mingi väiksema ülekandega diffriga siis on maanteel sõites pöördeid vähem?

kas see aitab ka kütusekulule kuidagi kaasa või midagi sellist? kui praegu on 3.46 siis kas tasuks asendada 2.93 diffriga või ei veaks mootor viiendal käigul seda piisavalt ringi?

vabandan originaalpostitaja ees, et tema teemasse trügin :)

Re: e34 540 LSD

Postitatud: 18.12.2012 08:06 29
Postitas MargusA
noo mida vähem pöördeid seda vähem võtab kütust..peaks ju loogiline olema..

Re: e34 540 LSD

Postitatud: 18.12.2012 11:49 03
Postitas IndroM
56393697 kirjutas:kui mul M50B20 mootoriga on praegu 100kmh juures kuskil 3k või midagi pööret, selle asendades mingi väiksema ülekandega diffriga siis on maanteel sõites pöördeid vähem?

kas see aitab ka kütusekulule kuidagi kaasa või midagi sellist? kui praegu on 3.46 siis kas tasuks asendada 2.93 diffriga või ei veaks mootor viiendal käigul seda piisavalt ringi?

vabandan originaalpostitaja ees, et tema teemasse trügin :)

Pole hullu,eeldan,et peaks välja vedama küll.Pöörded langevad kindlasti,aga kui palju ja mis ta sul muidu toimetama hakkab ei oska öelda.Seda teavad ehk targemad ja kogenumad mehed :)

Re: e34 540 LSD

Postitatud: 18.12.2012 15:02 50
Postitas Mürka
56393697 kirjutas:kui mul M50B20 mootoriga on praegu 100kmh juures kuskil 3k või midagi pööret, selle asendades mingi väiksema ülekandega diffriga siis on maanteel sõites pöördeid vähem?

kas see aitab ka kütusekulule kuidagi kaasa või midagi sellist? kui praegu on 3.46 siis kas tasuks asendada 2.93 diffriga või ei veaks mootor viiendal käigul seda piisavalt ringi?

vabandan originaalpostitaja ees, et tema teemasse trügin :)
Üldiselt insenerid tehases ikkagi teavad, mida nad teevad ja monteerivad autole külge sellised detailid, et sõidukogemus oleks optimaalne. See tähendab, et kütusekulu ja jõudluse suhe on paigas. Ise käkerdama hakates võid selle tasakaalu kõik ära rikkuda. See kaheliitrine on piisavalt lahja mootor, et ta maanteel madalatel pööretel autot korralikult vedada ei suuda ja sellega seoses võib su küttekulu hoopis kasvada. Rääkimata muidugi halvenevast kiirendusest.

Re: e34 540 LSD

Postitatud: 18.12.2012 15:07 58
Postitas ladammm
Üks selline kaval kalkulaator valmis tehtud. Ise kasutan kõikaeg, ehk teilegi abiks :)

http://tqhq.ee/dir.php?id=62" onclick="window.open(this.href);return false; (kerida täitsa lehekülje alla)

Re: e34 540 LSD

Postitatud: 18.12.2012 20:31 15
Postitas kajakaz
margusa kirjutas:noo mida vähem pöördeid seda vähem võtab kütust..peaks ju loogiline olema..

Pole ikka asjad nii, ülekanne peaks ikka olema selline, mis auto tootja ette näinud.

Re: e34 540 LSD

Postitatud: 20.12.2012 17:45 34
Postitas IndroM
Kuno_T kirjutas:
Mis oleks selle näidud 100km/h juures?
1650x3,46/2,93=1650x1,18=1950
Sisuliselt sa tood kõik käigud käigu võrra allapoole, 1.-t enam vaja ei lähe ja 5.-t ei ole. Kütusekulu tõusu maanteel kulgedes saad kohe selgeks, kui sõidad 5. asemel 4.-ga, seda ka autom kasti puhul, lülitades käiguvalitsa D-asendist 1 käigu võrra allapoole.

Tänud :) BTW alla läheb 6ene manuaal..varsti ka teema :)