1. leht 1-st

K:E39 õhkvedrustuste erinevus

Postitatud: 27.11.2012 11:06 40
Postitas carl005
Küsimus siis selline endal manual näitab varianti : S227A SPORTL.FAHRW. MIT NIVEAUREGULIERUNG Sport suspension+lowered+ride-height , Nii siis kas uut õhkpatja taha küsida mingi m-vedrustuse oma või lihtsalt madalama versioonile või annaks üldse mõlemale poole panna tavalised padjad ilma et auto väga loll välja ei näeks pärast ? :(

Re: K:E39 õhkvedrustuste erinevus

Postitatud: 27.11.2012 21:44 42
Postitas janno211
Tavalisel ja sport õhkvedrustusel hinnavahet pole,küll aga erinevad tootekoodid.Kui ette on nähtud sportvedrustus,miks siis mitte panna vedrustust mis ette nähtud?

Re: K:E39 õhkvedrustuste erinevus

Postitatud: 28.11.2012 10:23 56
Postitas vahur_s
Sportvedrustuse padi on lühem kui tavaline padi.
Kui mõlemad korraga ära vahetad, siis idee poolest vahet ei tohiks olla, kas sport või tavaline, AGA sa pead arvestama et kui tavalise padja paned, siis jääb masina tagumik natuke kõrgem. Muidugi tagumiku kõrgus on õhkpatjadega masinal arvuti kaudu lihtsasti muudetav.
Tehasepoolne remondijuhendi kohaselt tuleb pärast ühe või maõlem apadja vahetust auto sõidukõrgus kallibreerida, ehk siis tuleb masin õigele kõrgusele timmida.

Re: K:E39 õhkvedrustuste erinevus

Postitatud: 30.11.2012 10:35 59
Postitas eero
Kindel, et spordi padi lühem mitte materjal tugevam/jäigem?
Mai ole küll kunagi käes kõrvutanud neid patju, aga kõrgust seatakse ju anduri asendi järgi ja pumbatakse kuni etteantud kõrgus käes. Isegi kui on erineva pikkusega padi ei tohiks sellest kõrgus muutuda.

Re: K:E39 õhkvedrustuste erinevus

Postitatud: 30.11.2012 13:15 46
Postitas vahur_s
Ei, 100 % kindel ei ole, kuna ei olnud võimalust kahte erinevat tüüpi patja käega katsuda ja võrrelda.
Internetist on jäänud selline info meelde.
Aga sinu arututlus käik on iseenesest igati loogiline ja võibolla ongi just niimoodi asjalood.

Re: K:E39 õhkvedrustuste erinevus

Postitatud: 01.12.2012 14:49 51
Postitas carl005
No selge tänud teile infoeest kuid loobusin sellest trikitamisest ostsin Um-ist originaal padja panin alla ja õnneks varuosa polnud ka kõigekallim (Y)

Re: K:E39 õhkvedrustuste erinevus

Postitatud: 02.12.2012 18:06 48
Postitas Mad1s
Palju see padi UMist maksis siis?
Ning kuidas seda kalibreerimist tehakse? Kuna endal läheb ka tõenäoliselt üks padi homme vahetusse...

Re: K:E39 õhkvedrustuste erinevus

Postitatud: 02.12.2012 19:23 20
Postitas TimoA
kui jutt käib e39 õhkpadjast siis ta on seal 200 rubla ringis .....

Re: K:E39 õhkvedrustuste erinevus

Postitatud: 02.12.2012 20:37 00
Postitas vahur_s
Kallibreerimine tähendab pm seda et kontrollitakse mõõdulindiga kas auto on nii kõrgel maapinnast kui ta peab olema (tehase poolt on ette antud õiged kõrguse nr millega võrrelda).
Kui ei ole, siis arvutiga muudad kõrguse seadeid nii palju ja selles suunas (madalamaks/kõrgemaks) kuhu vaja, et sobiks.

Re: K:E39 õhkvedrustuste erinevus

Postitatud: 04.12.2012 16:29 28
Postitas carl005
Padi maksis jah 197€ umbes ja vahetus imelihtne ,Peamine et üleval asuvat plastikklambrit puru ei teeks.Ja need kõrgused pidavat ta ise paika sättima ja nii tegi ta ka mul siiani süsteem toimib ilusasti (thuithuithui) :)