Niisiis sai täna hakatud tegelema tagumise luugi klaasiga ja kojamehega.
Kuna elektrik ei ole ja auto hinge nii hästi ei tunne,
siis mõned küsimused. (üritasin otsida vanu teemasid, kui ei leidnud nagu, ju kasutasin valesid otsingusõnu)
Kui ma vajutan klaasi küljes olevat lülitit ja kuulen, et kusagil nagu mingi relee plõksub, siis järelikult võib selle välistada, et see lüliti ise katki on, pigem siis probleem selles lukustusmootoris, või võib veel olla kusagil mingi probleem?
Lukustusmootori juhtmed läbi?
Siis on suur tõenäösus, et ka kojamehel ei ole muud viga, kui et lihtsalt juhtmed läbi kulunud hingede juurest?
Nüüd jõuan ma oma aruteluga sellesse punkti, et ehk oli lollus minna kakkuma seda klaasi küljest olevat lülitit lahti (Päris lahti ma teda muidugi ei saanudki, mõistus ei hakanud peale, kas peaks koputama ta seal läbi või kuidas, sest kõik võimalikud mutrid/kruvid olid lahti keeratud)
Vea leidmine: e39 touring tagaluugi klaasi avamismehhanism
- KalevK
- Huviline
- Postitusi: 362
- Liitunud: 01.08.2011 21:34 13
- Peamine sõiduk: F07 535xd 265kw
- Asukoht: Vantaa
Vea leidmine: e39 touring tagaluugi klaasi avamismehhanism
Buy BMW, they said, it will be fun, they said - TRUE, I'll say!
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Vea leidmine: e39 touring tagaluugi klaasi avamismehhani
Pakun et süüdlaseks on luugijuhtmed.
- crime
- Huviline
- Postitusi: 849
- Liitunud: 24.08.2009 11:30 16
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn
Re: Vea leidmine: e39 touring tagaluugi klaasi avamismehhani
ennast vaevab täpselt sama probleem.
Samamoodi väike luuk ei avane. Kojamees on ilmselt kinni oksüdeerunud sul, mul vähemalt on.
Ise igal juhul tegin kõik luugi juhtmestikud korda, aga luuk ikkagi ei avane.
Vb keegi oskab öelda kas sellel seal on mingi oma kaitse, või käib äkki läbi kojamehe kaitsme.
Rohkem tegeleda ei viitsinud, aga järgmine etapp oleks ilmselt luugi polster maha võtta ja sealt asjale läheneda.
Ja seda lülitit sealt vist ei saagi kätte, seda polti/kruvi on võimatu sealt kätte saada(tüüpviga?), ise lihtsalt murdsin selle plastiku sealt pealt ära.(murdsin sellepärast et kojameest tööle saada)
Samamoodi väike luuk ei avane. Kojamees on ilmselt kinni oksüdeerunud sul, mul vähemalt on.
Ise igal juhul tegin kõik luugi juhtmestikud korda, aga luuk ikkagi ei avane.
Vb keegi oskab öelda kas sellel seal on mingi oma kaitse, või käib äkki läbi kojamehe kaitsme.
Rohkem tegeleda ei viitsinud, aga järgmine etapp oleks ilmselt luugi polster maha võtta ja sealt asjale läheneda.
Ja seda lülitit sealt vist ei saagi kätte, seda polti/kruvi on võimatu sealt kätte saada(tüüpviga?), ise lihtsalt murdsin selle plastiku sealt pealt ära.(murdsin sellepärast et kojameest tööle saada)
Re: Vea leidmine: e39 touring tagaluugi klaasi avamismehhani
E39 touringute tüüpviga on et, et lüliti ära sureb (UM'i laokaup, tootekood 61318363631). Mikrolüliti asukoht lüliti korpuses ei ole eriti vee/niiskuskindlaks disainitud.
Isegi kui kõik mutrid lahti keerad siis lülitit suure tõenäosusega kätte ei saa, kuna lüliti plastikkorpuses on metallist hülss, mille sisse käib alumiiniumist jublakas. Al. oksudeerub ning jupid jäävad omavahel väga kõvasti kinni.
Ühesõnaga tervelt kätte saada võimatu, plastik osa tuleb kuidagi eemaldada (ära murda, lõigata, kuidas fantaasiat ning tööriistu jagub).
Klaasluugile eraldi kaitset ei ole.
BMW E39 TAGAKLAASIAKEN !
Isegi kui kõik mutrid lahti keerad siis lülitit suure tõenäosusega kätte ei saa, kuna lüliti plastikkorpuses on metallist hülss, mille sisse käib alumiiniumist jublakas. Al. oksudeerub ning jupid jäävad omavahel väga kõvasti kinni.
Ühesõnaga tervelt kätte saada võimatu, plastik osa tuleb kuidagi eemaldada (ära murda, lõigata, kuidas fantaasiat ning tööriistu jagub).
Klaasluugile eraldi kaitset ei ole.
BMW E39 TAGAKLAASIAKEN !
- KalevK
- Huviline
- Postitusi: 362
- Liitunud: 01.08.2011 21:34 13
- Peamine sõiduk: F07 535xd 265kw
- Asukoht: Vantaa
Re: Vea leidmine: e39 touring tagaluugi klaasi avamismehhani
No Mul peaks see lüliti toimima, sest lülitit vajutades kuulen kuidas relee klõpsub (kusagil kaitsmete ja aku juures, sama hääl kostub ka kui tagaluugi servosulguri linki vajutan).
Buy BMW, they said, it will be fun, they said - TRUE, I'll say!