E39 525TDS automaat - jõud kadunud

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
vilunuddoktor
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 13.01.2005 17:04 23

E39 525TDS automaat - jõud kadunud

Postitus Postitas vilunuddoktor »

Tegemist küll korduva teemaga, kuid siiski ehk oskab keegi midagi lisada..

Probleemikus kiirendus kehv ja küttekulu suur
Õhu-, kütusefilter vahetatud...kõrgsurvepump ja etteandepump samuti..(uued)

Kõige paremini ésineb see viga koha pealt minnes ja gaasi põhja vajutades, kus auto absoluutselt ei liigu (üksi sõites ja mäest alla on kiirendus tunduvalt parem)
Kui aga õrnalt gaasi vajutada, siis minek enam vähem OK, seega kohati on norm kiirendus, kohati mitte
0-100 on kellaga mõõdetud ~16-17 sekundit ja kusjuures 5 sekundit sellest veereb kohalt minema nagu tigu..
Kütusekulu on kompuutri järgi 12,5....kilometraaži arvestades tuleb keskmine 10-12 liitrit

Turbo on korras ja jahutusvedeliku samuti kuhugi ei kao (plokk sirge)..

Siit ka küsimused:
Kas nn. "õhulugejat" saab ka ise kontrollida/puhastada?
Kuidas kontrollida katalüsaatorit? äkki on umbes, musta suitsu tagant praktiliselt ei tulegi
Pihustid? kas nendest sõltuvalt võib võimsus kaduda..
Mida veel kontrollida?

Igasugused E-testid on tehtud ja näitavad, et kõik on OK

Ära väsitab see aeglase autoga sõit...

Ette tänades,
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

tegelt siin on veel pisivigu mis sellist anomaaliat põhjustavad aga täpsemalt küsi kasutaja Raits käest
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

kus on testid tehtud? boschi stendid panevad segast
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
vilunuddoktor
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 13.01.2005 17:04 23

Postitus Postitas vilunuddoktor »

Viimati Boschis jah (Balmoralis) + kunagi UM-is
Kas oskad aidata/soovitada?
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

vilunuddoktor kirjutas:Viimati Boschis jah (Balmoralis) + kunagi UM-is
Kas oskad aidata/soovitada?
Helista Patrikule, tal sama aparatuur olemas mis UM'is. Tema käest saad kindlasti abi!
PATRIK-BMW DIAGNOSTIKA 1988-2002a elektritööd, lukksepatööd. alarmid, immod, muusika. metallitööd, laser ja vesilõikus, treitööd,keevitus. ka muud spetstööd.
tel 5028520
Kasutaja avatar
Mario153
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 08.08.2005 21:31 24

Postitus Postitas Mario153 »

Eks räägi meile ka siis.......kui abi said ja vea leidsid....
E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
fox.
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 17.01.2005 08:17 32
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas fox. »

Enda E39 oli ka kiirendus kuni 2000RPM väga vilets, nüüd vahetasin õhukulu mõõtja välja ja hoopis teine asi sõita. Ühenda õhukulu mõõtja juhe lahti ja vaata kas läheb kiirendus paremaks. Pihustid ei tohiks kiirendusele mõjuda küll aga kütusekulule.
Kasutaja avatar
Mario153
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 08.08.2005 21:31 24

Postitus Postitas Mario153 »

Mis siis sellest asjast saanud on :?:
E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

veel ei tea, kui see sama auto oli mis nädala lõpus käis
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
vilunuddoktor
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 13.01.2005 17:04 23

Postitus Postitas vilunuddoktor »

Diagnostika näitab, et auto on vigadest puhas..

Variandid:
1) Õhulugeja (praegu on õhulugeja lahti ühendatud ja oh ime kiirendus ning paigaltminek tunduvalt parem; kütusekulu veel ei tea)
2) katalüsaator umbes
3) mootor kohvi
4) turbo nõrgaks jäänud

Vimaseid kaks on kõige väiksema tõenäosusega...

Siit küsimus õhulugeja kohta: kas ainuke variant on UM-is maksta ~6700 krooni või saab seda parandada/asendada?
Kuidas on võimalik, et lahti ühendatuna on kiirendus/pöördesse minek parem?
õhutemperatuuri ja koguse kohta? Sel juhul peaks maanteel kütuseMis infot aju saab? (keskmiseid andmeid kulu tunduvalt kõrgem olema)
Kas järgmiseks peksan kati välja ning järjekorselt saan parema kiirenduse/ väiksema kütusekulu?
vilunuddoktor
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 13.01.2005 17:04 23

Postitus Postitas vilunuddoktor »

Diagnostika näitab, et auto on vigadest puhas..

Variandid:
1) Õhulugeja (praegu on õhulugeja lahti ühendatud ja oh ime kiirendus ning paigaltminek tunduvalt parem; kütusekulu veel ei tea)
2) katalüsaator umbes
3) mootor kohvi
4) turbo nõrgaks jäänud

Vimaseid kaks on kõige väiksema tõenäosusega...

Siit küsimus õhulugeja kohta: kas ainuke variant on UM-is maksta ~6700 krooni või saab seda parandada/asendada?
Kuidas on võimalik, et lahti ühendatuna on kiirendus/pöördesse minek parem?
kas ta arvutab keskmiseid andmeid õhutemperatuuri ja koguse kohta? Sel juhul peaks maanteel kütuse kulu tunduvalt kõrgem olema

Kas järgmiseks peksan kati välja ning järjekorselt saan parema kiirenduse/ väiksema kütusekulu?
Kasutaja avatar
Mario153
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 08.08.2005 21:31 24

Postitus Postitas Mario153 »

Õhulugejat saab ka minuteada B-varuosana ja hind peaks poole väiksem olema.....miskit olen nagu kuulnud......Kat-i tambin endal ka välja sest see on sama vana kui auto......vaevalt ta täiesti korras on....

Kas turbo rõhku on sul kontrollitud? Mul oli üks pisike voolik õli täis kogunenud mis turbole rõhu kohta infot jagas.....lasin õlist tühjaks ja rõhk kohe norm....Siis oli ka üks turbo lõdvik lõhki.....kadus rõhk ja kadus õli :cool:
E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
fox.
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 17.01.2005 08:17 32
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas fox. »

vilunuddoktor kirjutas:Diagnostika näitab, et auto on vigadest puhas..


Siit küsimus õhulugeja kohta: kas ainuke variant on UM-is maksta ~6700 krooni või saab seda parandada/asendada?
Mina tellisin Land Roveri oma millel olid isegi BMW orig. numbrid ja kirjad peal ainult karp Roveri oma ja maksis vist 3100.- kui õieti mäletan
vilunuddoktor
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 13.01.2005 17:04 23

Postitus Postitas vilunuddoktor »

Nüüd on summutist ka kat välja loobitud ning suunurgad muutuvad aina lähemale kõrvadele. Kohati on minek isegi väga hea...

oleks vaid uut õhulugejat vaja...
Kas keegi on B-osana leidnud...ehk on isegi jaapani variant olemas, mida usaldaks rohkemgi kui originaali
kus seda land roveri oma saab? kui UMis, siis miks ta peaks 2 korda odavam olema...
Kasutaja avatar
Mario153
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 08.08.2005 21:31 24

Postitus Postitas Mario153 »

No siis saab ka minu KAT õige pea haamri maitset tunda......ega hääles muutust ei tulnud :?:
E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
truumu

Postitus Postitas truumu »

Ei maksa kiirustada kati väljalöömisega.
Bemmil on väljalaske kollektoris korgid, mis mõeldud algselt gaasianalüüsi jaoks enne katti.
kui sealt puhub ikka tuntavalt suure rõhuga(üle 0,5bar), siis katt umbes.
Kui mitte, viga mujal.
Katt tegelikult päris inim-(loe kopsu)sõbralik asi, pole mõtet niisama teda nurka visata...
vilunuddoktor
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 13.01.2005 17:04 23

Postitus Postitas vilunuddoktor »

Hääl sama,
Kat oli hägune ning 1/10 aukudest olid täielikult tahmunud
Vot kas lisa kiirendus nüüd sellest tuli, ei oska kindlalt öelda, kuna õhukulumõõtja otsik praegu lahti, kuid selge on see, et vabamalt ta hingata nüüd saab

muideks kiirendamisel ei tule ikka musta suitsu :s......see vast imelik
Kasutaja avatar
MantaOwner
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MantaOwner »

Nüüd on summutist ka kat välja loobitud
Kus sa seda teha lasid, mis asemele läks ja palju kogu see lugu maksis?
Truumule ka küsimus - kas sinu juures saab kati seisukorda täpselt kontrollida?

Tõnu
Driven by goa
Kasutaja avatar
Mario153
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 08.08.2005 21:31 24

Postitus Postitas Mario153 »

KATi tambid lihtsalt tühjaks ja paned alla tagasi.....Oleneb KATist....mõnda on vaja pealt lahti keevitada, et saaks välja peksta mõnda saab sumpa toru kauda välja meelitada.....
E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
vilunuddoktor
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 13.01.2005 17:04 23

Postitus Postitas vilunuddoktor »

mul keevitati pealt lahti (u 15 *10 cm ava), peksti KAT osadeks ja nokiti sealt välja. keevitati ava kinni ja asemele ei läinud midagi..
Tööd vast umbes tunni jagu

Sumpa toru kaudu välja meelitamine sellel auto ei ole võimalik..
Kasutaja avatar
Mario153
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 08.08.2005 21:31 24

Postitus Postitas Mario153 »

Niih...sai ka siis omal Kat välja pekstud. Peale pikka kõhklemist sai siis relakas kätte võetud ja lasime Kat-ile augu sisse....Peale natukest peksmist oligi juba silmaga näha, et ega miskit head alles sellest katist ei ole. Sai siis kinni tagasi keevitada ja testima minna. Tunne oli kohe hoopis teine....mootor kohis ikka ennast palju tublimini tühjaks ja käike vahetas kohe kuidagi kiiremini ja jõulisemalt.....Ja ka kütusekulu näidik mis ennem täiega segast peksis hakkas praegu väga ilusti näitama :shock: Hääled minuarust ei muutunud välja arvatud, et nüüd on ka kosta meeldivat turbo vuhinat ;) Nüüd siis veel loodan, et ka see suur kütusekulu muutub tagasi normaalseks....kui sellega mingi seaos üldse on :cool:
E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Kasutaja avatar
KristjanT
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 21.07.2005 12:36 45

Postitus Postitas KristjanT »

Kui kütusekulu kohta inf olemas siis andke siia ka teada.

Panen juba relaka ning keevituse valmis.

K.
4.8iS
vallu1
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 18.11.2005 13:25 28
Asukoht: vöru

Postitus Postitas vallu1 »

Mul on probleemid. Vahel tömbab hinge täitsa kinni ja sytib söiduajal korraks eelsyytekyynla tuli. Kui kustub siis täitsa korras. Kas mul ka vöib see kat umbes olla.
BMW vallu1
eiko7
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 22.01.2006 00:04 20

Postitus Postitas eiko7 »

miks keegi ei kirjuta mis mootoriga tegemist , see et E39 , ei anna veel ju mootori kohta infi
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

eiko7 kirjutas:miks keegi ei kirjuta mis mootoriga tegemist , see et E39 , ei anna veel ju mootori kohta infi
Loe nüüd uuesti teema pealkirja...
janek525tds
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 25.01.2006 20:09 16

Postitus Postitas janek525tds »

Hei

Tekkinud kasutuse käigus sarnane probleem: paigaltminekul masin (E34 525tds 95a) parasjagu uimane (kui mitte öelda et masendavalt jõuetu ja väikesel kiirusel kasvõi teise käiguga sõitmine muutub mootorile üle jõu käivaks) - pean tunnistama et pole ühegi teise 525tds-iga sõitnud küll aga väitis tuttav kellel oli sama masin ja proovis sõita minu omaga et korralikul kiirendusel jäävad pigem istmed maha aga sellist jõuetust küll ei esine. Filtrid on kõikvõimalikud ära vahetatud. Lugesin eelnevast jutust et tuleb õhulugeja voolik lahti ühendada ja proovida - kas e34l on seesama voolik kuskil olemas ning kus see asub ja mida see lahtiühendamine tähendab: et kas jätan vooliku lihtsalt lahtise otsaga vedelema või peab sinna miskit ette panema vms?

Janek
kristjan128
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas kristjan128 »

ja samas võiks keegi ka öelda kus e39 2,0i õhulugeja asub.
BMW 525 E39/ galant 2,5 v6
Kasutaja avatar
Mario153
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 08.08.2005 21:31 24

Postitus Postitas Mario153 »

janek525tds kirjutas:Hei

Tekkinud kasutuse käigus sarnane probleem: paigaltminekul masin (E34 525tds 95a) parasjagu uimane (kui mitte öelda et masendavalt jõuetu ja väikesel kiirusel kasvõi teise käiguga sõitmine muutub mootorile üle jõu käivaks) - pean tunnistama et pole ühegi teise 525tds-iga sõitnud küll aga väitis tuttav kellel oli sama masin ja proovis sõita minu omaga et korralikul kiirendusel jäävad pigem istmed maha aga sellist jõuetust küll ei esine. Filtrid on kõikvõimalikud ära vahetatud. Lugesin eelnevast jutust et tuleb õhulugeja voolik lahti ühendada ja proovida - kas e34l on seesama voolik kuskil olemas ning kus see asub ja mida see lahtiühendamine tähendab: et kas jätan vooliku lihtsalt lahtise otsaga vedelema või peab sinna miskit ette panema vms?

Janek

E34 kerega 525TDS-idele ei pandud õhulugejaid :!:
E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

hmm, a oskab keegi kommenteerida kuidas siis e34 peal olev 525 tds oskab õige koguse kytust pritsida kui tal õhu kogusest aimugi pole, lambda järgi jälgib kyttesegu??
kurvii
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 16.09.2005 15:09 02
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kurvii »

Sama teema kohta veel et,endal oli sama jama et jõudu polnud ja kütusekulu suur siin paar nädalat tagasi.Helistasin juba sumpsi parandused läbi et uus katt osta,aga ennem käisin igaks juhuks teh ülevaatusest läbi et lamdat kontrollida ja mis selgus:ühendus oli mootori küljest LAHTI peale lahti ühendamist ja aku klemmide maha võtmist oli kõik OK.Ja seda et bmw ei pidand katid päris nii kergelt p*****e minema.Um soovitati soojalt et kui kat tundub umbes siis 98 sisse ja ok,et need pidid olema ise puhastuvad. Ei tea kui õige see on aga....


endal siis 525 93 autom
Vasta