1. leht 1-st

e39 M52 õlirõhk

Postitatud: 28.04.2012 02:15 10
Postitas rebz
Autoks on bmw e39 528i 98/01, automaat. Probleem selles, et tühikäigul annab endast märku õli tuli, gaasi annad kustub ära, ühesõnaga õlirõhk kaob ära. See viga tekkis nüüd kui ilmad läksid soojemaks, andis sama moodi korra märku ka eelmisel suvel kuumade ilmadega aga kadus ära. Nüüd sai õlirõhk kontrollitud ja tõesti viga ei ole anduris vaid õlirõhus, tühikäigul vahepeal kõigest 0,5-0,6 bari. Mida ma peaksin edasi kontrolllima ja mis on kõige tõenäolisemad vead? Võimalikud vead minu arvates: saaled (vahetatud 2008), ülemise nukade raamid lahti (õli jookseb laiali), õli pump (oli korras 2008 aga ei vahetatud), reduksioon klapp ja siis veel see õli filtri korpusest laseb õli tagasi karterisse. On veel mingeid ideid või soovitusi kuidas seda kontrollida mis täpselt viga on ja ega nendest mõni tüüp viga pole? On kellelgi seda "Tightening torque" datat?
Tänud teile ette juba!

Re: e39 M52 õlirõhk

Postitatud: 28.04.2012 08:44 44
Postitas jõmmu4
Millal viimati õli vahetasid?Nuusuta,ega õli ei lõhna bensiini järele.Kui kõrged on tühikäigu pöörded.?

Re: e39 M52 õlirõhk

Postitatud: 28.04.2012 14:50 15
Postitas rebz
jõmmu4 kirjutas:Millal viimati õli vahetasid?Nuusuta,ega õli ei lõhna bensiini järele.Kui kõrged on tühikäigu pöörded.?

Õli vahetus oli umbes 4000km tagasi ja sisse läks Castrol 5w-40 täissünt. Tühikäigu pöörded on kuskil 700-800 ja ei kõigu. Ma nüüd võtsin õlikorgi maha ja nuusutasin midagi nagu oleks aga kindel pole. Õli ta muidugi sööb, nahu ikka auto mis on üle 300t maha sõitnud ja samas juurde pole õli kordagi tekkinud. Kui oleks karteris kütus, kas siis on kolvi rõngaste laks? :roll:

Re: e39 M52 õlirõhk

Postitatud: 13.05.2012 13:12 30
Postitas IvoMei
Mul sama lugu e39 1998a M52B28.Korgi maha võtad siis on ikka korralik kütuse lõhn all. Aga samas kui õlivarrast nuusutad siis seal ei ole bensiini haisu.Seega karteriss pole mahlad segamini vaid mootori ülemisse otsa surunud.Sai siin konsulteeritud vähe targema inimesega ja see vaatas, et mul on karteri tuulutus klapp omadega suht kutu ning kuskilt sisselaske juurest saab auto lisaõhku.Soovitas vahetada sisselaske kollektori tihendid ja tuulutusklapi koos voooklikuga. Lähiajal teen proovi. Ma pole kindel,et sul just sama probleem aga uurida võid.Kõvasti odavam versioon kui mootori remonti kohe tegema hakata.

Re: e39 M52 õlirõhk

Postitatud: 13.05.2012 15:31 18
Postitas rebz
IvoMei kirjutas:Mul sama lugu e39 1998a M52B28.Korgi maha võtad siis on ikka korralik kütuse lõhn all. Aga samas kui õlivarrast nuusutad siis seal ei ole bensiini haisu.Seega karteriss pole mahlad segamini vaid mootori ülemisse otsa surunud.Sai siin konsulteeritud vähe targema inimesega ja see vaatas, et mul on karteri tuulutus klapp omadega suht kutu ning kuskilt sisselaske juurest saab auto lisaõhku.Soovitas vahetada sisselaske kollektori tihendid ja tuulutusklapi koos voooklikuga. Lähiajal teen proovi. Ma pole kindel,et sul just sama probleem aga uurida võid.Kõvasti odavam versioon kui mootori remonti kohe tegema hakata.
:) Jah selle remondi asjaga on natuke hilja. Auto on Valdeku juures ja alumine ots laiali, vahetusse lähevad kepsu saaled, raam saaled, kepsu poldid ja õlipump. Autol oli ennem saaled vahetatud 2008 või 2009 ja Valdek arvas et saaled polnud õieti lukku läninud ja siis pressiti need jõuga kinni. Samas pole ta kindel kas on 100protsendiliselt selle viga. Ühesõnaga kokkupannes paistab, aga eks mainin ka selle versiooni ära talle.

Re: e39 M52 õlirõhk

Postitatud: 15.05.2012 17:47 02
Postitas rebz
No nii kogu krimpel vahetatud ja tulemus on 0 :evil: Pole veel ise autot kätte saanud ja ei viitisi isegi mõelda et kogu see raha auto alla tagumine tulemust ei toonud. Alt otsast on veel jäänud ainult väntvõll :) ,sellel olid küll kahel kaelal õrnad-õrnad randid, aga ei taha uskuda et see võtab õlirõhu nii alla. Ühesõnaga mis edasi???

Re: e39 M52 õlirõhk

Postitatud: 15.05.2012 19:47 21
Postitas Alari.
rebz kirjutas:
IvoMei kirjutas:Mul sama lugu e39 1998a M52B28.Korgi maha võtad siis on ikka korralik kütuse lõhn all. Aga samas kui õlivarrast nuusutad siis seal ei ole bensiini haisu.Seega karteriss pole mahlad segamini vaid mootori ülemisse otsa surunud.Sai siin konsulteeritud vähe targema inimesega ja see vaatas, et mul on karteri tuulutus klapp omadega suht kutu ning kuskilt sisselaske juurest saab auto lisaõhku.Soovitas vahetada sisselaske kollektori tihendid ja tuulutusklapi koos voooklikuga. Lähiajal teen proovi. Ma pole kindel,et sul just sama probleem aga uurida võid.Kõvasti odavam versioon kui mootori remonti kohe tegema hakata.
:) Jah selle remondi asjaga on natuke hilja. Auto on Valdeku juures ja alumine ots laiali, vahetusse lähevad kepsu saaled, raam saaled, kepsu poldid ja õlipump. Autol oli ennem saaled vahetatud 2008 või 2009 ja Valdek arvas et saaled polnud õieti lukku läninud ja siis pressiti need jõuga kinni. Samas pole ta kindel kas on 100protsendiliselt selle viga. Ühesõnaga kokkupannes paistab, aga eks mainin ka selle versiooni ära talle.
Niikobakäpp ma ka ei ole,et sellist viga teeksin. :roll: Aga oled sa iseenesest 6lir6hku m66tnud?Andur ikka täiesti töökorras ja kas oled ka teist andurit proovind?Kerge heitgaaside lohn mootoris voib tulla ka sellest,et moni kalppsurnud ja ei pea enam.Ma lihtsalt arvan,et mootori ylemine ots hakkab vaikselt remonti tahtma(st kolvirongad ja ka vb kolvid jne).Vb on ka 6li liialt vänge sellise läbisoidu juures. :roll:
Loodame,et korda saad.edu igastahes :evil:

Re: e39 M52 õlirõhk

Postitatud: 17.05.2012 00:16 00
Postitas Tarmo_N
leidsid öige mehe kellele mure kurtma minna!rikastel omad seadused.kui sul alumine osa nüüd niiöelda korras siis jääb ainult ülemine ju.julgen muidugi kahelda tehtud töö kvaliteedis.

Re: e39 M52 õlirõhk

Postitatud: 16.10.2012 13:36 21
Postitas rebz
Nii vahepeal suvi seljataga aga õli rõhu probleem alles. Ma uurisin natuke välismaiseid foorumeid ja seal räägitakse pidevalt selle õlikopsiku kaane ja o-tihendite vahetusest. Oskab keegi selle kohta midagi täpsemalt rääkida?

Re: e39 M52 õlirõhk

Postitatud: 20.10.2012 11:26 11
Postitas Alari.
Siis,kui masin minukäes oli siis vahetasin ka selle ära. :roll:
Sa sinna niipalju raha alla tagund, mõttekam oleks juba teist väiksemaläbisõiduga 2,8 motot otsida.
Tol hetkel mõtlesin isegi sama,aga see jäi poolikuks. :roll: