1. leht 1-st

automaat kastil kadunud kõik käigud peale 1se ja R

Postitatud: 31.01.2012 20:03 45
Postitas BMW 524 td
kui kast peaks sisse panema 2 käigu või ükskõik mis k2igu siis viskab lihtsalt välja
milles võib probleem olla ?

Re: automaat kastil kadunud kõik käigud peale 1se ja R

Postitatud: 03.02.2012 23:45 11
Postitas Kristina5
Selline väga umbmäärane katse ära arvata - sünkrod või sidurid äkki? Üldiselt on odavam uus kast muretseda.

Re: automaat kastil kadunud kõik käigud peale 1se ja R

Postitatud: 04.02.2012 10:39 15
Postitas Martin740
Kristina5 kirjutas:Selline väga umbmäärane katse ära arvata - sünkrod või sidurid äkki? Üldiselt on odavam uus kast muretseda.
palun tee mulle selgeks kus asuvad sünkro ja sidur ATM kastil ?

Re: automaat kastil kadunud kõik käigud peale 1se ja R

Postitatud: 04.02.2012 11:34 51
Postitas Kristina5
Automaatkastil ON sidurid, paluks vaadata internetis mõnelt automaatkaste selgitavalt lingilt. Sünkrode osas panin jah pange veidi, vabandan. :oops:

Clutches alamkategooria on täiesti olemas.

http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_transmission

Aga vahepeal leidsin oma kahtlustusele ka kinnituse, kopeerin teksti:

If you can feel your transmission shift, but then "spin out", you have problems. This means your clutch pack or shift band has burned out. It's not good news, because this does mean an overhaul. Inside the transmission are several clutch packs and bands. There are also several more sprag, or one way clutches. The clutch packs consist of pistons that apply pressure against a "pack of friction and steel plates" that drive a sun gear, planet gear, or ring gear. (Planetary gear sets are the basis of automatic transmissions). A sure way to tell is to remove the dipstick, or drop the transmission pan and smell and inspect the fluid. If it is burnt smelling, dark and discolored, it's not a good sign.

Overhauli tegemine on väga keeruline ja odavam on tõesti osta uus kast! ;)

Re: automaat kastil kadunud kõik käigud peale 1se ja R

Postitatud: 04.02.2012 13:15 44
Postitas eero
Jutt ei pruugi vale olla, sest 1. ja revers käigul on ühine siduripakk.
Kas antud viga on just ilmtingimata teise siduripaki enda või mingi muu lülituse viga ei oska öelda, sest tõepoolest läbi ja lõhki automaatkaste ei tunne ja isegi kui tunneks ei saaks täpset diagnoosi lambi peale vaadates panna. Ka kõige suurem kastispets mitte. Ja kui isegi saaks 100% diagnoosi lambi peale vaadates vea põhjuse sulle öelda, siis kodus sa seda viga ise ära ikka ei paranda ikka mitte mingi valemiga.

Kast tuleb toimetada kastiremontija kätte, siis saad veast jagu.
Rohkem polegi siia teemasse seni midagi lisada kui siis kui lahkamine tehtud ja ise kirjutad, milles põhjus oli.